Hakutulokset

  1. M

    Koirasta??? Mitä te tekisitte?

    Meillä on puolivuotias Bichon Frise ja hänellä on niin sanottu "silmänlumeaita". Tarkoittaa sitä että aita on niin matala että hyppäämällä pääsee yli ja vihreämmille laitumille. Olemme myös käyneet vanhempieni luona juoksettamassa isolla pihalla ja vapaana. Koira on oppinut tosi hyvin olemaan...
  2. M

    Mitä tehdä kun mies pelkää aikuistumista?

    Olen vajaa kolmekymppinen nainen, mies samanikäinen. Olemme olleet yhdessä kymmenisen vuotta. Vuodet ovat olleet onnellisia ja hyviä, tasaisen turvallista arkea. Itse olen opiskeluni opiskellut ja työskentelen tyytyväisenä hyvässä vakipaikassa. Mies kävi lukion jälkeen ammattikoulun ja kävi...
  3. M

    Yrittäjäperheen arki

    Moikka! Kyllä on kiva huomata että muidenkin miehet ovat paljon töissä. Meillä on myös yritys ja töissä oloon on kulunut vuosien aikana todella paljon aikaa. Oikeastaan suurin osa mieheni hereilläoloajasta. Jos tilanne on vain yksinkertaisesti se että töistä ei aluksi voi olla poissa niin...
  4. M

    hmmm..

    Mielestäni teidän olisi hyvä keskustella enemmänkin perheen perustamisesta. Pelkkä oletus toisen ajatuksista perheen perustamiseen on huono pohja. Mielstäni vanhempien suhde on lapsen koti pitää paikkansa. Miehesi sanoo rakastavan sinua, silloin voit keskustella asiasta hänen kanssaan. Sinun ja...

Yhteistyössä