Hakutulokset

  1. C

    Kuinka paljon olit isovanhemmillasi hoidossa kun olit lapsi?

    en ikinä. ja kaikki elossa + asuivat lähietäisyydellä.
  2. C

    Mistä Aloe Veraa ulkoisesti nautittavaksi?

    mistähän minä tuollaiset kemut löydän :|
  3. C

    epilaattorista kokemuksia?

    "siitä" vahasta. onhan olemassa erilaisia vahoja. saatko sokeristakin allergiaoireet?
  4. C

    Etsiäkö epilaattori aleista vai eikö?

    ai tekeekö se kipeää joka vartalonosaan?
  5. C

    Ukon pomo (nainen) soitti että miehen pitäs tehdä yövuoro

    Minä soittaisin ilman muuta töihin tässä illan aikana. juksaisin vaikka että itselle/lapselle on noussut vähän lämpöä ja sen takia ilmoitan... tai ihan mitä vaan. että tuo aamulla/päivällä tulleessaan maitoa olis kans ehkä riittävä syy soittaa. soita ilman muuta. olenkohan ainua...
  6. C

    Mistä Aloe Veraa ulkoisesti nautittavaksi?

    iholle siis. netti, kulkukauppiaat, kutsut, jälleenmyyjät, sekatavarakaupat, apteekit, marketit, luontaistuotekaupat vai mistä?
  7. C

    Etsiäkö epilaattori aleista vai eikö?

    olen nyppimisen ja vahauksen orja. tulisikohan epilaattoria käytettyä?
  8. C

    mitähän muuta laittaisin tähän salaattiini? ihan oma keksimä päästäni, miltähän maistuu...

    no niin. päätinpä tehdä kaksi eri salaattia. sain inspiraation vastauksistanne! kauppalistassa on: pasta salaatti kirsikkatomaatit ananas feta parmesan kurkku punasipuli paprika katkarapu viinirypäleet kana toisesta tulee katkarapu-feta salaatti ja toisesta parmesan-kana :p
  9. C

    Järjettömän hauska uus vuos..Vaan pitihän tuo arvata.

    tuo meille. meillä minä, yh vietän illan kotona, ja exä myös. eli ihan sama kummalla muksu viettää uuden vuoden :D muoks muoks. * ja onhan täältäkin matkaa vaikka ei etelä-suomea eikä pohjoistakaan asuteta
  10. C

    mitähän muuta laittaisin tähän salaattiini? ihan oma keksimä päästäni, miltähän maistuu...

    tonnikala ja parmesan? hmmm......makuyhdistelmä :saint: keltaista paprikaa voisi joo laittaa väriksi
  11. C

    "Napa näkyy naapuriin"

    meiltä vilahtelee vaikka mitä näkyjä ja tekoja. suoraan tielle päin. eivät kuitenkaan varmaan vilkasliikenteiselle jalkakäytävälle kehtaa jäädä töllöttelemään.. tai :whistle: mistäs minä tiedän
  12. C

    mitähän muuta laittaisin tähän salaattiini? ihan oma keksimä päästäni, miltähän maistuu...

    eli ajattelin tehdä salaatin missä on - pastaa - parmesan juustolastuja - salaattia (mitä lajia??) - kurkkua - tomaattia mitähän tuohon vielä laittaisi.... krutonkeja en haluaisi koska niistä tulee kauheasti ylimääräisiä hiilimystraatteja :saint:
  13. C

    eikai sikiölle mitään?

    käsitin että tässä jo vaihe, jolloin ruskuaispussi on "surkastunut" ?
  14. C

    eikai sikiölle mitään?

    hmm. voi aiheuttaa jotain, sillä sikiö haavoittuvassa vaiheessa. useimmiten 1, 2 satunnaista kertaa ei vaurioita ainakaan vakavasti. eli :hug: varmasti on paha olla, mutta nyt keskityt vaan edessäpäin olevaan raskausaikaan, ok? :hug: :hug: :hug:
  15. C

    kauanko kinkku säilyy?

    jääkapissa ollut. 23 -24 päivien välisenä yönä paistettu... uskaltaako vielä syödä?
  16. C

    Onko tuo rakkausrunot.fi tarkoitettu vaan teineille?

    vai saanko minäkin fiilistellä siellä :ashamed:
  17. C

    Katsoiko eilen joku Sinisen Laguunin? Miten se päättyi?

    ai tuliko se taas? ja taas jäi näkemättä!!! eikös niitä ole 2 osaa? tuleeko toinen vai oliko tää nyt se toinen vai....
  18. C

    Voi viddu, miten saan tän kuvaruudun ja nää kirjaimet takas normaaleiksi, pieniksi????

    no ajattelinkin että painoin tuonne ctrl -nurkkaan samalla kun tohkeissani tänne kirjoitin :laugh:
  19. C

    Voi viddu, miten saan tän kuvaruudun ja nää kirjaimet takas normaaleiksi, pieniksi????

    oi. tänks :D kaikki hyvin taas. - jatkuu
  20. C

    Missä Savanna?

    siis onko badass virosta kans? :o * hämmästelee onko tiimarivihkossa virheellinen merkintä *

Yhteistyössä