Hakutulokset

  1. C

    Annatteko 1-vuotiaalle pieniä sormen pään kokoisia paljoa esim. leivästä, omenasta vai

    itse olin ja olen edelleen todella tarkka noissa ruoanpalojen antamisessa. tukehtuminen on suomalaislasten yleisin kuolinsyy jos oikein muistan :( pääasia ettet anna juuri sen kokoista palaa, mikä luiskahtaa sopivasti kurkkuun ja tukkii hengitystiet. tikkuina annoin mm. hedelmät...
  2. C

    Karppaus ja lapset

    tästä meillä onkin ketju tuolla meidän kerhossa "plussan karppaajat " haluatko salasanan?
  3. C

    Tervetuloa kerhoon " Plussan Karppaajat"

    pääsee. saatat kylläkin innostua karppauksesta :whistle:
  4. C

    Tervetuloa kerhoon " Plussan Karppaajat"

    salasanan saa yyllä. olikohan nyt hyvä hetki mainostaa :whistle: :D
  5. C

    voiko raskaana ottaa tatuoinnin?

    miks ihmeessä pitää riskeerata? ehtii sen tatuoinnin ottaa 9 kk jälkeenkin. tai sitä ennen. raskausaika on niin lyhyt aika ihmiselämästä että eikö sen ajan malta odottaa. :|
  6. C

    Mitä sanotte minun iltapalasta

    karppi ;)
  7. C

    Palstan parhaat heitot:

    se ku se otti siltä mieheltä suihin, ja sen miehen perskarvoista roikku kikkareita :laugh: nojoo, en tiiä oliko se heitto. tuli mieleen :D
  8. C

    VOI HITTO mikä tilanne!!!!! oon raskaana.

    ap, täällä taas täydellisessä pikkuperheissänsä laput silmillä elelevät pikkurouvat kertovat kommenttejensa. älä välitä :hug: kuka tahansa meistä voisi olla samassa tilanteessa. kelle tahansa voi tulla ero, puolison kuolema jne. sen jälkeenkin on elämää. myös seksielämää. ja aina...
  9. C

    VOI HITTO mikä tilanne!!!!! oon raskaana.

    ei auta sen jälkeen kun tikussa on plussa :whistle:
  10. C

    En missään tapauksessa kadu, että lapsena tuli äidiksi, mutta jos järjellä olis ajatellu..

    tätä lukiessani mietin ihan väkisten että mitähän mietit sitten, kun täytät 50 v :D
  11. C

    VOI HITTO mikä tilanne!!!!! oon raskaana.

    et ole ainoa nainen tässä maapallolla jolla on kaksi lasta ja molemmilla eri isät :hug:
  12. C

    En missään tapauksessa kadu, että lapsena tuli äidiksi, mutta jos järjellä olis ajatellu..

    en kadu. luulenpa että katuisin enemmän elämääni/nuoruuttani mitä olisin elänyt ilman lapsia. onneksi lasten mukana tuli järkikin päähän :flower:
  13. C

    onkos muita jolla ei oo täällä tuttuja?!

    en tiedä ketään :wave: pari vuotta sitten tunsin yhden nikin. en enää. hän katosi. ehkä vaihtoi nikkiä?
  14. C

    yöks, siis kasvaako teillä takapuolessa

    sokeroimalla/vahaamalla jne. lähtee pitemmäksi aikaa.. ;)
  15. C

    Biologian kannalta olisi parempi saada lapset nuorena!

    olipas fiksu tuo sinun ensimmäinen virkkeesi :headwall: tottahan se on, että nuoret äidit ovat biologisesti parhaimmassa iässä lapsen saannille. mutta onhan luonto luonut myös vaihdevuodet, eli yläikärajakin on. luulenpa että hyvä ikä on aina silloin, kuin naisella on kuukautiset...
  16. C

    pääseekö muut lasten oma kirjakerho sivulle?

    minä en :kieh:
  17. C

    mikä voisi olla syynä?

    masennusta? ystävälläsi.
  18. C

    Kertokaas mulle esimerkkejä, mitä hintoja laitan kirppiksellä myytäviin vaatteisiin

    esim. naisten merkkifarkut naisten pitkähihaisia paitoja naisten takkeja (no, nämä ei mitään viimeistä muotia) vauvan bodyt, paidat, housut (ei äp) ÄP:n vaatteet, niin- sisä kuin toppavaatteet naisten kengät, saappaat (käytetyt mutta ei rikki) siis kaikki käytettyjä, paitsi jotkut...
  19. C

    sain kaverilta haukut

    joo
  20. C

    Mitä syöt/juot juuri nyt?

    karppi sämpylöitä :p

Yhteistyössä