Hakutulokset

  1. K

    Fibrokystinen mastopatia

    Mulla oli sellanen yks rakkula-patti. Kun sen huomasin,kävin mammografiassa jossa otettiin myös ohutneula näyte. Sitä ei hoidettu mitenkään. Voi olla eri juttu jos niitä on enempi. Mut kyl se pelästytti kun sen patin löysin. Tsemppiä!!!! :hug:
  2. K

    Mitä maitoa 1-vuotiaalle?

    Meillä juodaan rasvatonta maitoa. On juotu noin 10kk iästä asti. Janojuomana annan myös mehuja, pillimehuja ym. enkä tunne siitä huonoa omatuntoa vaikka ne sokeria sisältääkin. Lääkärikin sano että mikä tahansa neste käy kunhan se on märkää. Tosin hammaslääkäri taitaa suositella vettä , mut se...
  3. K

    Minkä kokosia 1-vuotiaita muilla?

    Meillä tyttö 6945g ja 70,6cm. Syntyessään 1100g ja 38cm :wave:
  4. K

    Keskoslapset

    Meillä synty tyttö rv 31+1. Painoa oli 1100g pituutta 38cm. Sairaalassa oltiin 7 vkoa. Nyt tyttä 1v4kk ja painoa noin 8kg joten hiukan hitaasti paino nousee. Mutta muuten kaikki on mennyt hyvin. Nousee seisoon mutta ei vielä kävele muuten kuin tukia pitkin. =)
  5. K

    miten asutte?

    Minä, mies, poika 5kk ja kaksi koirulia omakotitalossa keskustassa.
  6. K

    G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

    Meillä kaksin kappalein rakkaita ja riehakkaita punaisia irlanninsettereitä, molemmat neitosia ja ikää heillä on 3- ja 5-vuotta.
  7. K

    itsensä vertaaminen

    Itse kaksosena muistan myös pienenä vertailleeni itseäni kaksoisveljeeni, joka oppi lukemaan 5 vuotiaana ja oli aika nokkela joka asiassa. Sitten se vaihe meni ohitse, kun huomasin tosiaan olevani muissa jutuissa veljeäni parempi. Veli on edelleen nero, ja lukuaineissa koulussa kympin oppilas...
  8. K

    pp11 ja plussa!!!

    Kiitos :heart: Ihan apteekkikamaa on :) Kokemusta on myös mammaksin raskaustesteistä (netistä), jotka on herkkiä ja hyviä. Supertsemppiä kaikille! Tiedän nahoissani miten kiduttavaa hoidot ja varsinkin se odottaminen hoitoihin on!!!
  9. K

    pp11 ja plussa!!!

    Plussasin tänään pp11 vahvan viivan Clearbluen extraherkällä testillä (testillä voi testata 3 päivää ennen oikeaa testipäivää) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oksettava olo ja alavatsaa kramppaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Olen niin onnellinen!!!!!!!!! Takana 1*IUI, 2*IVF. Kyllä se teilläkin...
  10. K

    pelottaa

    Mulla vaikuttaa stressi. Yleensä kierto 26-28, mutta kun hakeuduttiin hoitoon oli mm. 21. Kannattaa hakeutua tutkimuksiin mm. kk.kierron kartoitus. Mittaavat kierron erivaiheiden hormonipitoisuudet. Tsemppiä :flower:
  11. K

    Miksi tämmöinenkin satuttaa?

    Olenko huono ihminen/ystävä kun olen pitänyt etäisyyttä yhteen parhaista ystävistäni joka raskautui HETI kun rupesivat yrittämään lasta. Ystäväni ei tiedä meidän lapsettomuudesta. Emme ole kertoneet kuin kahdelle kaverille. Kuulin raskautumisuutisen vähän yli viikko sitten ja välttelen...
  12. K

    Oireita passin jälkeen??

    Täällä myös pp7 (IVF). Menkkamaisia kipuja/särkyjä on ollut muutaman päivän, koviakin, ja viime aamuyöllä alaselkäsärkyä. Kurkistelen pöksyihin onko vuoto alkanut -minuakin pelottaa niin kovasti se epäonnistuminen!! Milloinkanhan sen testin uskaltaa tehdä. Kätilö sanoi 15 päivää siirrosta...
  13. K

    MITEN LOHDUTTAA LAPSETONTA?

    En osaa vastata yhtä nätisti kuin Helmi. Hän puhui täyttä asiaa, MUTTA..... Lapsettomuudesta puhutaan vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Puolet naisista jotka eivät ole raskautuneet ensimmäisen 6kk aikana, tulevat raskaaksi toisen 6kk aikana eli vuoden sisällä. Vasta sen jälkeen kärsii...
  14. K

    Kattooko muidenkin ukot...

    Ukko ei kato, mutta mää katon!!!
  15. K

    Mitä tarkoittaa...

    Infertiliteetti =lapsettomuus. Tutkimukset mm. kuukautiskierron kartoitus, munajohtimien aukiolo, simpat. Tsemppiä :)
  16. K

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    Tää odottaminen on yhtä tuskaa! Odotan vuotoa alkavaksi. Ikinä aikaisemmin en ole toivonut näin hartaasti menkkoja alkavaksi. Paitsi kerran nuorempana kun kondomi hajos enkä voinut kuvitellakaan raskautta silloisen poitsun kanssa. Villit sinkkuvuodet...tai jotain ;) miljoona vuotta sitten...
  17. K

    Suru...

    Fosfolipidi-vasta-aineet? Hoitona hepariini ja aspirin. Tsemppiä!! En voi kuvitellakaan miltä sinusta tuntuu! :hug: :hug: :hug:
  18. K

    Kesäkuun lapsettomuushoidot!

    \ No ehdottomasti nyt kaikki plussataan! Kesäksi siemenet sisään ja hymyä huuleen :p Saanko kysyä tosta teidän järjestelystä. Miksi siirrytte syksyllä kunnalliselle -syy? Ja kuinka kauan olette olleet yksityisellä? Pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle!! Onnea. PS. voitko lukaista...
  19. K

    Alkoipa taas ahistaa

    No voi räkä mitä kaikkea joutuukaan naisena pohtimaan. Eihän ne saisi sua heittää pihalle raskauden takia. Eihän sun tarvitse kertoa, että tulit raskaaksi jos niin hyvä onni käy. Ison mahan kanssa vaan töihin ;) Enkä mä muutenkaan kertoisi vasta kun "riskiaika" on ohi eli sen ekan 3kk:n...

Yhteistyössä