Hakutulokset

  1. C

    tahtoo uudet tissit!!

    niin, joillakin sitten näin päin :D mutta hyvä juttu, jos on odotettu muutos!
  2. C

    tahtoo uudet tissit!!

    minä kanssa :headwall: mutta en sitten tiedä, haluanko ottaa kaikki ne riskit. en tiedä haluanko sitä ihan niin paljon.. ja muutenkin. sille rahalla olisi parempaakin käyttöä.
  3. C

    kertokaa mulle nyt mikä se biisi on, kun siinä musavideolla on ne kaksi...

    ja nyt en löydä sitä itse musiikkivideota vaikka selaan koko youtuben läpi :headwall:
  4. C

    rehellisesti..kumpi on parempi sängyssä: sinä vai miehesi?

    ennen olin minä. mutta oon opettanu tuosta nyksästä tooosi hyvän. eli nyt se :D
  5. C

    kertokaa mulle nyt mikä se biisi on, kun siinä musavideolla on ne kaksi...

    naista. tummaihoisia/mulaatteja/latinoja tai jotain sinnepäin (en muista tarkkaan) sitten ne kaksi naista vaan näkyy siinä videolla. molemmat laulaa. ja tyyli on joku r`n`b , pop tms..sellanen hitti viime vuodelta? nojoo, ja mistä joku voi tunnistaa niin siin lopussa sillä toisella on...
  6. C

    Linkittäkää mulle pinoon hyvaa ReGGae musiikkia

    tanks! :flower:
  7. C

    Raskaana olevat hoitsut!

    en ole siis millään lailla katkera, vaikka joku työntekijöistä olisikin raskaana. naisvaltaisessa työssä sitä nyt vain joku silloin tällöin on raskaana. silloin joku muu menee raskaisiin/väkivaltaisiin jne. tilanteisiin herkemmin kuin se raskaana oleva työntekijä. ja onhan se vähän väärin...
  8. C

    Raskaana olevat hoitsut!

    itse en ole vielä ollut työaikana raskaana, mutta kaveri oli. sai sairaslomaa herkemmin ja työkaverit " säästivät" häntä raskailta nostoilta. eli menivät itse hänen puolestaan. onhan se silti vähän väärin muita työntekijöitä ajatellen, mutta minkäs teet! onnea raskaudesta :flower:
  9. C

    Ruokamyrkytys makkarasta

    kannattaapi mennä lääkäriin. näytteet sitten verestä ja ulosteesta...
  10. C

    Mistä syistä voi johtua punertava virtsa?

    punajuuri virtsatietulehdus virtsatietulehdus, joka on edennyt jo muualle lantion alueelle (esim. munuaiset) ärtyneet limakalvot esim. flunssa, yhdynnän takia muu haava/pukama/suonikohju limakalvoilla jotkin lääkeaineet mutta, mars lääkäriin! heti aamulla. ja älä käy aamulla ollenkaan...
  11. C

    Tämä perheenäiti....

    ai oksentamaan. kahdesta sidusta :laugh: :laugh: :laugh:
  12. C

    Taas yksi huono äiti esittäytyy...

    no nyt mullakin on mielenrauha :D
  13. C

    näkö häviää?!?!? apuaa!!!

    mulle tuli mieleen näköhermon tulehdus :/
  14. C

    Taas yksi huono äiti esittäytyy...

    " saat suklaakolikon, jos annat äidille suukon " kun ei tuo 2,5v muuten ennätä suukottelemaan. ja noita joulun suklaakolikoita on vielä pussillinen tuolla kaapissa :ashamed: kiristys jatkukoon
  15. C

    Ihan pakko valittaa johonkin ylipainoisesta kaverista

    ja mihin se vaikutti?
  16. C

    Tuli kauhea tunne, oonkohan johattanut jonkun dementikon tänään karkuteille

    no osastolla ollaan yleensä pyjamissa + useilla vahdittavilla on hälyttävä laite esim. ranteessa. eli ehkä ei ollut potilaana - sillä kertaa :D
  17. C

    Olipa veret seisauttava profiili :o

    no totta puhuen, jos äiti, joka kantais tuollasta nukenkuvaa mukanaan tulis mun vastaanotolle niin varaisin hälle ajan lääkärin kanssa ja keskustelisin muutaman muunkin tahon kanssa asiasta. mautonta ja jopa sairasta. pelottavaa sen kannalta, että hänellä oma lapsi
  18. C

    millaisia tatuointeja omistatte?

    ai se olitkin sinä jonka pojasta oli kyse eikä tuo jolle vastasin :ashamed:

Yhteistyössä