Hakutulokset

  1. H

    Oppisopimuksella Merkonomiksi..

    Tuolla Pamin sivuilla kun kattelen, niin normaali kk palkka olisi kait 1329..
  2. H

    Oppisopimuksella Merkonomiksi..

    \ Siis käteen jää tuo 80% vai että siitä palkasta poistetaan se 80% :ashamed:
  3. H

    Oppisopimuksella Merkonomiksi..

    Eli millaista se palkka on mitä saa oppisopimukella? Saako siinä ihan tunti palkkaa ja viikonloppu ja iltalisät jos kaupassa olisin töissä..? Ja onkohan Merkonomiksi kouluttautuminen hirveän vaikeaa? :whistle:
  4. H

    Haitallista supistelua?

    Raskautesi on kyllä sen verran pitkällä jo, että parin viikon päästä on vauvasi täysiaikainen syntymään eikä enää katsota keskoseksi. En ihmettelisi vaikka jo nyt alkaisi silloin tällöin supistuksia tulemaankin ennakkoon... Aika monellahan niitä jo alkaa tuossa vaiheessa olemaan. Ehkä kannattaa...
  5. H

    Sokeritonta mehua 10kk ->!!?

    :wave:
  6. H

    Sokeritonta mehua 10kk ->!!?

    Saako näin pienelle antaa makeutusaineilla makeutettua mehua juotavaksi? Mielestäni ei mutta tuttavan lapsella ,ikää 1v9kk on ollut melkein vuoden ajan KOKO AJAN nokkamukissa light mehua ja lipitää tätä sitten pitkin päivää usean mukillisen! Eikös tämäkin aika paha hampaille kun mehu aina...
  7. H

    eskarista

    \ Eskariinhan mennään opettelemaan, ei sinne mennä valmiiksi tiedollisesti valmiina vai sellaisetko lapset ei pääse eskariin, jotka eivät tiedollisesti oe valmiita?l
  8. H

    Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

    Eikö tämänkin aloituksen voisi nimetä uudelleen, vaikkapa ketkä ihailee Aurinkokuntaa? Palstan ainoata suurperheellistä... Täällä on ainaki kolme sellaista joilla on suurempi perhe.
  9. H

    Lasten vahtiminen

    6-vuotias voi olla omassa pihapiirissä vahtimatta (ettei ole näkyvissä). Täytyy kuitenkin pyytää lupa ja ilmoittaa, jos pihasta poistutaan tai mennään jonnekkin sisälle. Tie ei ole leikkipaikka. 4-vuotias ulkoilee meillä yksin vain niin, että näköyhteys ikkunasta tai ovasta säilyy. Yleensä ei...
  10. H

    Mitä tarkoittaa?

    Saakai sen maksaa vaikka kokonaan sen velattoman hinnan jos tekee kovasti mieli.
  11. H

    Minä päivänä ne koulut loppuu?

    Siis koska teinit rynnistää kaduille ryyppäämään.... :headwall:
  12. H

    Ei kai ala taas=(

    Minä olen kuulkaa raa'asti opettanut lapset nukahtamaan itse jo puoli vuotiaana ilman mitään nukutuksia. Joskus on saattanut huutaa pari tuntia ja olen käyny kattomassa mutta nukuttamaan en ole alkanut. Mukavia koululaisia jo ilman mitään uniongelmia.
  13. H

    pilttiruoka on eines

    tota mist te tiedätte et vauva ei tykkää piltistä? onko vauvat sanonu äiti älä syötä tätä kun tää on pahaa? kun musta tuntuu et vauvat syö hyvillä mielin sen mitä heille annettaan (yleensä) ja vauva joka koskaan ei ole saanut itsetehtyä niin tai vaikka oiskin niin osaako ne niin eritellä toi on...
  14. H

    Mikä sopiva summa häälahjaksi?

    se on noin 20-30e nuppi. oli ainakin jossain ohjeessa :whistle:
  15. H

    Hesen hampurilainen?

    \ Tuo nyt ei oo mitään ihmeellistä. Monissa ruokapaikoissa on muurahaiset ongelmana. Tais olla jo mukissa valmiina se muurahainen.
  16. H

    Hesen hampurilainen?

    \ joku oli sen laittanu ensin johonki lemmikit palstalle. siitä oli jo aiemmin päivällä pitkä ketju täällä, jossa myös linkki.
  17. H

    No MINUN hautajaisissa soitetaan

    :D
  18. H

    Ns.Kytkypuhelimet

    \ Takuu korvaa puhelimen rikkoutumisen omistajasta riippumattomista syistä... Ei muuten.
  19. H

    voiko neuvolan tädiltä saada pilleri reseptin?

    \ hmm.. miksihän mulla sitten neuvolan täti ois kirjottanu mulle reseptin, mutta jouduinkin sitten lääkärille menemään, kun mun menkat oli kadoksissa..?
  20. H

    kuuluko kukaan sairauskassaan?

    Kuuluuko kukaan sairauskassaan työpaikan puolesta? Olenko ymmärtänyt oikein että jos kuuluu, kassa hoitaa kaikki äitiysrahahakemuksen yms..että ne pitäisi lähettää sinne kassaan eikä kelalle? miten sitten sieltä menee kelaan tieto?

Yhteistyössä