Hesen hampurilainen?

HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:22 vieras kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa milloin tuo kuva on tuonne sivulle laitettu?
joku oli sen laittanu ensin johonki lemmikit palstalle. siitä oli jo aiemmin päivällä pitkä ketju täällä, jossa myös linkki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:22 vieras kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa milloin tuo kuva on tuonne sivulle laitettu?
sepä kiinnostaa minuakin.. toisin sanoen oliko kuva ensin tuolla vai lemmikkipalstalla :whistle: mä linkitin ton nyt tänne ja se oli uusissa kuvissa eli ihan viime aikoina on tullut.. liekö sit tänään...
 
Näin sen toisen ketjun aamulla ja siitä huolimatta uskaltauduin heseen syömään. Ylläri ei ollytkaan hampparissa vaan limpparimukissa. Onneksi mukissa ei ollut kantta, eikä mulla ollut pilliä, vaan join mukista. olin muutaman kerran ryypännyt, kun katsoin, että mikä ihme tossa kelluu toi ei ole jää, eikä ilmakupla. Muurahainenhan se siinä, kuollut sellainen. hmmm...
Reklamaatio tehty ja toivottavasti kyseisessä paikassa asia korjaantuu.
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:40 vieras kirjoitti:
Näin sen toisen ketjun aamulla ja siitä huolimatta uskaltauduin heseen syömään. Ylläri ei ollytkaan hampparissa vaan limpparimukissa. Onneksi mukissa ei ollut kantta, eikä mulla ollut pilliä, vaan join mukista. olin muutaman kerran ryypännyt, kun katsoin, että mikä ihme tossa kelluu toi ei ole jää, eikä ilmakupla. Muurahainenhan se siinä, kuollut sellainen. hmmm...
Reklamaatio tehty ja toivottavasti kyseisessä paikassa asia korjaantuu.
Tuo nyt ei oo mitään ihmeellistä. Monissa ruokapaikoissa on muurahaiset ongelmana. Tais olla jo mukissa valmiina se muurahainen.
 

Yhteistyössä