Hakutulokset

  1. K

    steppaajat

    Mäkin haluaisin ostaa tollasen, mut mikä olis hyvä? Prismassa oli sellanen, mistä käsillä pidetään kiinni, 59e. Oisko se hyvä? Entä kuinka usein te steppaatte?
  2. K

    Limen väriset vaunut?!?!

    Hyvä ku löyty..Scootereita samalla värillä, mutta ne on ikäänku rattaat, ilman heittoaisaa.
  3. K

    Limen väriset vaunut?!?!

    Juu ne on emmaljungan scooterit viime vuoden värillä. Enää sitä väriä ei tehä.
  4. K

    Valkoiset pavut tomaattimurskassa

    Kertokaas mitä näistä vois tehä? Ovat meinaan halpoja ja kevyitä..
  5. K

    Limen väriset vaunut?!?!

    Emmanjungalla on sellaset.
  6. K

    Linssit, pavut

    Punaisista linsseistä voi tehä keittoa eikä niitä tarvii liottaa. Huomenna teen ekaa kertaa keittoa noista. Mutta mihin voisin käyttää valkoisia papuja?
  7. K

    Tuet/raha

    Moikka! Niinpä, taidan murehtia liikaa eikä toi mieskään ihan valmis vielä tunnu oleva. Mä tunnen olevani mutta pelottaa. Aion hakea syksyllä sosionomi-koulutukseen ja se kestää 3.5vuotta. Mutta sit mä olisin 24 ku valmistun enkä haluais olla niin "vanha" äiti tai siis haluaisin ensimmäisen...
  8. K

    Tuet/raha

    Murehditaanko me ihan turhaa miehen kanssa...Äh...Tai mä se varmaan enemmän sitä vauvaa haluan..Tosin haluaisin ensin syksyllä saada opiskelupaikan ennnenku aletaan vauvaa yrittämään...Pelottaa vaan toi raha. Ja tosiaan ku mulle on tärkeetä että koti ja kaikki näyttää hyvälle ja on hienoa. Mun...
  9. K

    Pump!

    Mä kävin viime vuoden puolella aika usein pump-tunneilla, mut sitten ne jotenkin vaan jäi... Nyt aion taas ens viikolla lähteä kokeilemaan..Täytyy taas alottaa ihan alkupainoista. Se on tosi kivaa ja ainakin Caribialla on tosi hyvät ohjaajat jotka neuvoo.
  10. K

    Mikä sinua motivoi laihduttamaan?

    Ihan vaan tää oma ulkonäkö. Oksettaa ku kattoo peilistä. Mikään ei mee päälle eikä varsinkaan näytä hyvälle..Olis kivaa olla hyvin ja muodikkaasti pukeutunu ja mies vois olla musta ylpee..Joskus ku niitä lapsia tulee, ni haluaisin olla hyvännäkönen äiti...On niitä monia syitä..Pikkuhiljaa tässä...
  11. K

    Tuet/raha

    Kiitos kaikille! Mua vaan tai siis meitä tosissaan pelottaa toi rahallinen tilanne... Mä lopetan heinäkuussa työt(sit oon ollu 11k:tta putkeen töissä), mutta kuinka kauan sen mukaan se äitiyspäiväraha lasketaan?Ja toivottavasti nyt pääsisin syksyllä amk:hon... Ja noista kirppiksistä, sieltä...
  12. K

    Karppaus

    Kiitos! En vaa osaa luopua leivästä ja hedelmistä. Äh.
  13. K

    Juotteko te kaikki paljon vettä päivässä?

    Mä juon noin parisen litraa, välillä enemmän, välillä vähemmän plus kahvia ja light cokista.
  14. K

    Karppaus

    Mäkin oon tästä kiinnostunut, mutta olis kiva saada ihan suoria ruokia mitä syötte, kirjoittaisitte vaikka muutaman päivän ateriat. Mitä saa syödä ja mitä ei, nää mua mietityttää aina vaan..Sitäkin oon miettiny että mitä sit syö aamupalaks..Tuntuu kauheen vaikeelta, vaikka ei varmaankaan oo...
  15. K

    Kanaa ja kasviksia

    Mä ostin kerran pakasteesta amerikan vihanneksia. Eka ruskistin kanat, sit noi vihannekset ja purkki kermaa ja hautumaan kannen alle noin 10-15min ja sit lopuks hiukan vettä ja valmista riisin seuraksi. Nam!Mies pyytää tota tosi usein...
  16. K

    Tuet/raha

    Siis miten ihmeessä opiskelijat perheelliset pärjää? Aatellaa et mä olisin opiskelija, opintotuki olis yht.400e kuussa, mies kävis töissä ja opiskelis ja sen tulot olis noin 1000e. Mitä tukia mä saisin jos saatais lapsi?Siis minkä suurunen äitiystuki mulle tulis?Mitä muita tukia olis mahollista...
  17. K

    Naimisiin?

    Meillä ei oo vielä lapsia, mutta yhessä ollaa kohta oltu pari vuotta ja kihloissa puol toista. Mutta naimisiin ei olla menossa vielä moneen vuoteen, katotaa joskus 4-5vuoden päästä kun opiskelut ohi...eli ei siis kiire mennä naimisiin.
  18. K

    Millaset vaunut

    Kiva ku joku on vastaillut..Mä haluaisin gessleinin kolmipyöräset mutta hinta oli noin 700e. Että mistäs sellasen rahan repäis juu..No onneks ihan vielä ei oo vaunujen aika...tai emmä tie onks se nyt niin onnekskaa...
  19. K

    Kalasalaatti?

    Kirjolohta ja pastaa, sinne kananmunia ja tomaattia ja kurkkua sekaan,nam.
  20. K

    tortillat

    Meillä kanaa tai jauhelihaa, salaattia, tomaatin ja kurkun paloja, raejuustoa, ananasta ja juusto ja salsa-kastiketta.

Yhteistyössä