Hakutulokset

  1. M

    Oskillometriatutkimus, astma?

    oireet paperille ja ei muuta kuin lastenlääkärille.se maksaa noin 80 e,eiköhän se raha mene turhanpäiväsempääkin kuin lapsen hyvinvointiin..otat ne paperit tk.sta mukaan sinne.ne kyllä lähettää jos tarvetta jatkotutkimuksiin sairaalaan joka ei sit maksa kuin poliklinikkamaksun verran sanotte...
  2. M

    Oudot näppylät

    meillä oli 7 v.tytöllä suu täynnä rakkuloita sisäpuolella ei pystynyt syömään .lääkäri sanoi että se oli niin sanottu pusutauti, meni silloin itsestään ohi. :flower:
  3. M

    Puolivuotta jatkunut yskä

    jos se on ihan vaan astma niinku meillä.oisi hyvä hoitaa yksityisellä puolella ainakaan meillä tk.n lääkärit ei ottaneet todesta.kun mentiin yksityiselle saatiin sieltä lähete sairaalaan jossa nykyään 2 kertaa vuodessa lääkäri joka kartottaa aina astmaan käytettävät lääkkeet.kun keuhkot oli...
  4. M

    atarax?

    me saatiin silloin kun poika oli pieni sitä että nukkuis yöt hyvin (iho ei kutisisi).ei ostettu kun yöt meni muutenkin hyvin.ja atopiasta selvittiin ainoastaan perusvoiteilla ja maitohappokapseleilla..nyt 6 v.tosi harvoin talvella iho vähän oirehtii.kaikissa lääkkeissähän on sivuvaikutukset jos...
  5. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Voi ei Helinäkeiju - olen todella pahoillani teidän puolesta :( . Olin aivan varma että plussaat kun ei vuotosi ei ollut alkanut aikaisemmin. Baby; Olen ymmärtänyt ettei verikokeestakaan voisi vielä siirron jälkeen heti nähdä onko raskaana vai ei. Alkiohan kiinnittyy n. 6 päivän tienoilla ja...
  6. M

    Punkkipanta

    Millaisia kokemuksia teillä on punkkipannasta? Tehoaako hyvin? Kaikki vinkit, neuvot ja kokemukset tervetulleita! =)
  7. M

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Mulle ei ainakaan olisi tullut mieleenkään jättää omaa kummilastani kutsumatta!! Mutta kun kyse noin läheisesti sukulaisesta, niin eikös sitä voisi ihan suoraan kysyä? Jos tosiaan on tulossa oma kutsu tms.
  8. M

    olisko outoa

    :heart: :heart: :heart:
  9. M

    perheneuvola

    Mene ihmeessä. Ei siellä ainakaan tilanne huonommaksi muutu
  10. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    sesty Kiva että tulit tänne mukaan :wave: Täytyy johtua kyllä näistä lugeista nämä mielialavaihtelut. Ilmoitin tänään jo miehellekin että toista kertaa en tähän lähde, vaikka tiedän ihan tarkkaan että varmasti olen valmis yrittää uudestaan jos vaan talous sen kestää. Onko muuten siirtopäivä...
  11. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Mulla on myös lugeissa 2 tablettia (200mg) aamuin illoin. Saa kulema toisen annoksen ottaa suun kauttakin jos haluaa. Olen jostain lukenut että sivuoireet on silloin paljon vahvemmat joten olen tyytynyt tuohon toiseen menetelmään. Mulle lääkäri määräsi labra-ajan 2 viikon päähän punktiosta ei...
  12. M

    Hätäkaste nimet

    Esikoisella Leo Eemil ja Pihla Ilona Kakkosella Arttu Ilari ja Alisa Helmi Katriina Kuopuksella Niilo Onni Eemeli ja Lotta Vilhelmiina Lapsista Aapeli Leo Eemil ,Alisa Helmi Katariina sekä Elmeri Niilo Oskari. Eli melkein kaikki pitivät paikkansa, mitä paperiin täytettiin. =) Jokaisessa...
  13. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edellisellä oli kivat. Emmi on ihana tavallinen. Kukaan ei kommentoinut tuota Paju ja Suvi nimiä. Paju on tosi kaunis ja erillainen. Tunnen yhden Pajun, hän tosin on poika. =) Suvi on kaunis tavallinen ja ajaton nimi. Alisa on tosi kiva ;) Meillä on Aapeli Leo Eemil ,Alisa Helmi Katariina sekä...
  14. M

    alkoholismi

    onko miehesi töissä?miten jaksaa siellä?meillä mies juo kaljaa viikonloppuna joskus tosi humalassa ja kyllähän se jo ärsyttää saati että sit viikolla.voimia sinulle ja toivotaan muutosta alkoholin käyttöön. :hug:
  15. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Baby81; Mikä vointi? Toivottavasti kivut ovat jo loppuneet. Entäs Helinäkeiju, Miina, Kiikka, Wilsson, Katja79, Tintti74 ja muut Onko teillä millainen olo ? Mitään tuntemuksia puolesta tai vastaan? Oma olo on ihan normaali eli vähän tuntuu että metsään meni. :(
  16. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    \ Otetaan jättipotti kotiin tällä kertaa, eikös vaan? ;)
  17. M

    Gonal-F

    Löllykkä: Hyvin sanottu! Kun vaan muistaisi asioita katsoa samalla tavalla positiivisella tavalla - niin olen valmis maksamaan vaikka kolmen kertaisen hinnan. =)
  18. M

    Ekaa kertaa ivf

    Saaga69; hyvin lääkkeiden sekoittelut sujuu hössöltäkin ;) . Itse ole varsinainen sähläri onnistu minultakin ilman katastrofia. Minksu69: Mulla ei itse punktio ei sattunut. Jännitin sitä tosi paljon ja lääkärimme lupasi kunnon coctailin rauhoittavaa lääkettä suoneen. Illalla kun...
  19. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Miina; Meillä ainakin lääkäri uskotteli että kaikilla tulee epänormaalejakin munasoluja, joten ei varmasti olla ainoat jolla poikkeavia munasoluja on tullut. Häntä pystyyn! Kyllä meistä ainakin toisen täytyy raskautua nyt kun meillä on yhteensä neljä "arpaa" hankittuna vai mitä?
  20. M

    pian 41. v

    Hei Sesty, Punktio oli keskiviikkona ja saatiin 12 munasolua. Niistä lähti ensin hedelmöittymään 7:n, mutta käyttökelvollisia olikin sitten vain 2. Ja nekään eivät olleet mitenkään top-top luokkaa :( . Päätettiin sitten siirtää molemmat koska ei kuulema kannattanut ruveta yhtä "kohtalaista"...

Yhteistyössä