Hakutulokset

  1. J

    Ketään muita, joiden mielestä lapselle riittää 50 euron arvoinen joululahja...?

    meillä 2 tyttöä. toinen 2,5v ja toinen 1v4kk olen ostanut niille keppihevoset lahjaksi. ja muuta en ees aio ostaa, kun tiedän sen että lahjoja tulee muualta yllin kyllin vaikka sanoisi nätisti/vähemmän kauniisti lahjojen määrästä.
  2. J

    muita FRENDIT-faneja?

    meillä on ilmassa vitsinä tämä monican ja chandlerin vitsi kun ne katto muistaakseni päättäjäistanssi videota tms. vanhaa kuvaa jossa monica oli lihava. että kamera lihottaa ainakin 5kg. chandeliri vastaa "montako kameraa sinua kuvasi" :) :laugh: :laugh:
  3. J

    muita FRENDIT-faneja?

    :wave: :ashamed:
  4. J

    Voiko vauvakuumeen takia tehdä lastensuojeluilmoituksen?

    syy se on näköjään sekin sitten? onko kokemusta vai, mistä moinen kysymys? :/
  5. J

    Jatkoa eiliseen päiväkotijuttuun...

    oliko tämä ei niin kiva hoitaja töksäyttänyt sitten vielä lisää jotain siellä piirissä?? onko sulla siitä tietoa? säikkyykö poika nyt pelkästään tätä ei kivaa hoitajaa? inhottava tilanne. sano sille hoitajalle että kokoon suhteutettuna ole itse 24h ilman sapuskaa |O |O
  6. J

    espoon koulussa tulipalo

    http://www.iltalehti.fi/espoo/200910010133855_eo.shtml espoon koulussa tulipalo
  7. J

    Voih tuli ihan lapsuus mieleen,

    se on lasten puolikuusi! :) mä muistan ton! :)
  8. J

    Kuinka monen lapsella ei oo mitään allergioita tms.?

    2 lasta. ei tähän mennessä mitään oireita mistään.
  9. J

    höh

    alkaa aamuisin olemaan jo niin viileetä että ipanoille on kaivettava kampetta kaappien kätköstä. pipoa ja hanskaa.. :/ voin taas vaan kuvitella että mikä sota syntyy kun ekan kerran hanskat tälle syksylle 15min päästä. :snotty: onneksi iltapäivät vielä lämpöisiä ettei tarvi topata sillon...
  10. J

    Muita "kuvattomia" mammoja?

    :wave:
  11. J

    mulla jauhelihaa,700g..mitä siitä tekisin?

    juuri paistoin tytöille jauhelihakeittoon ja itelle kaalikeittoon 700g jauhelihaa. puoliksi paketti meni. :) tytöt ei 2v 1v ei suostu ees maistaa kaalikeittoa.. :snotty: :xmas:
  12. J

    Minkä ikäiseksi lapsenne ovat puhuneet vain sanojen ekoilla tavuilla?

    meijän 2v5kk tytöllä vieläkin aika paljon tuollaista. sanoo sanan ekan tavun oikein ja sitten lyhentelee sanoja. vokaalit tuntuvat menevän aina sekaisin esim. tutti on tittu. jne. meille neuvolan täti sanoi että jollei ala siitä selkiintymään niin sitten puheterapiaan. en tiedä onko normaalia...
  13. J

    Joko jollain "sisäpiirin tietoa" koska REIMAN tehtaanmyymälässä tän syksyn "poistopäivät"??

    muutama kilometri siitä taitaa asemalta olla sinne. eikä mitään tietoa onko siinä bussiliikennettä. aika hiljainenhan tuo parkanon asema on. varmaankin pidemmän matkan busseja siitä ohi menee ja pysähtyy tarvittaessa?
  14. J

    Joko jollain "sisäpiirin tietoa" koska REIMAN tehtaanmyymälässä tän syksyn "poistopäivät"??

    kankaanpään myymälä mun mielestä parempi. kun on ihan siinä tehtaan nurkalla. ehkä enempi valikoimaa ja isompi.

Yhteistyössä