Hakutulokset

  1. Lacrimosa

    Rooman viemäreistä löytyi lapsia

    Pietarin katulapsista, jotka asuvat viemäreissä, on tullut ohjalmaa telkkarista. :/
  2. Lacrimosa

    Mitä mustassa aukossa on?

    Tosi on! http://www.newscientist.com/article/dn11745
  3. Lacrimosa

    Miten jotkut voi asua sekaisessa ja likaisessa kodissa? Tekosyitä riittää...

    Minä harrastan siedätyshoitoa, kun siivoan harvoin. Käytän aikani ja voimani muuhun kuin luuttuamiseen viikottain. Harvemin riittää. Eikä tarvi tulla meidän nurkkia tarkastamaan. Luulin, että tulit juttelemaan ja muuten tapaamaan, mutta tulitkin tupatarkastukselle. :headwall: :laugh:
  4. Lacrimosa

    voisko tämän viedä huomenna töihin tarjolle??? kuva!

    Työpaikalla syödään kaikki tuliaiset, palaneet kakun reunatkin.. Mitä juhlistat työpaikalla?
  5. Lacrimosa

    Harrastaako teistä kukaan sananlaskuja tai aforismeja? Mä tarviin apua.

    Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee. Nuorena on vitsa vännettävä.
  6. Lacrimosa

    millainen koira on hyvä kivitaloon?

    Kivitaloon? Etsitkö jotain sisustukseen sopivaa vai sellaista, joka viihtyisi esim. pihalla?
  7. Lacrimosa

    Mies joutu sairaalaan viime yönä :(

    :hug: Voimia sinulle ja perheellenne. Alkaa pitkä toipumisaika, joka voi olla uuden alku. Kaikkea hyvää teille!
  8. Lacrimosa

    Millä ihmeellä saa vessanpöntöstä "navetan" hajun pois?

    Voi olla myös pieni aukko pöntön kiinnityskohdassa, josta viemärin hajua pääsee. Onko pytty tiivistetty hyvin lattiaan? Yleensä pytty on kiinnitetty silikonilla lattiaan. Silikoni vanhenee ja ikääntyessään hapertuu tai se voi olla myös huonosti laitettu.
  9. Lacrimosa

    Mitä mustassa aukossa on?

    Mustasta aukosta pääsee pois vain madonreikää pitkin.
  10. Lacrimosa

    Millä ihmeellä saa vessanpöntöstä "navetan" hajun pois?

    Ootko tutkinut, mitä pöntön vesisäiliö pitää sisällään? Kansi aukeaa, kun irrotat veto/painallusnupin. Joskus vanhat pöntöt ovat niin piintyneitä, ettei niihin auta mikään.
  11. Lacrimosa

    Lapsettomuus tatuoinnissa

    :o Neitsyt Maria on Jeesuksen äiti, joten hänellä ei ollut tyhjä syli. Aika kornia olisi, jos rinnastaisit itsesi oman kohtalon kautta tuohon pyhään äitiin, vaikka olisitkin uskonnollinen, Siisami. Ei hyvä idea. Miten olisi jokin hedelmä, jossa siemeniä - vaikka omenen puolikas? Siinä...
  12. Lacrimosa

    Mitä voisin tehdä kun tuo kännykkäni pyytää nätisti PUK-koodia?

    Voi olla vähän vaikea soittaa, jos puhelin ei toimi.. Liittymän sivulta , sun henk. koht. tiedoista löydät puk-koodin.
  13. Lacrimosa

    Tästä piristystä sänkypuuhiin!

    Tai lukea Jane Austenia :D
  14. Lacrimosa

    olen kuulema

    Älä yritä!*tökkää sormella ja virnuilee* Ja öljyisistä moottorinosistakin voi keskustella asiantuntevasti - ainakin joidenkin mammojen kanssa - vaikka vaihteeksi. :D
  15. Lacrimosa

    olen kuulema

    Mammathan täällä kiehtoo B)
  16. Lacrimosa

    Palsta ei varmaan tykkää tästäkään talosta?

    Kuusisaaressa? Onko tää nyt sen Kimi Räikkösen kämppä, joka on myynnissä?
  17. Lacrimosa

    olen kuulema

    Se on ihan ok. Eräänlainen itsesuojeluvaisto, ettei työnnä päätään joka paikkaan. ;)
  18. Lacrimosa

    munasolu myynti

    Jos munasolujen luovutuksesta maksettaisiin, samalla periaatteella alettaisiin kaupata kaikkea elinsiirroissa tarvittavaa : sydäntä, maksaa, munuaista, silmän verkkokalvoja.. Maksaisitko ap luovuttajalle kuinka paljon munuaisesta, jos omasi olisi diabeteksen takia mennyttä kalua?
  19. Lacrimosa

    olen kuulema

    Lähinnä vaikutat vähän pidättyväiseltä, eli ujolta. :whistle:
  20. Lacrimosa

    Ehkä mä sittenkin vaihdan ton mun profiilin kuvan!

    Tunnetko olevasi valtavirrasta poikkeava kansallissosialisti?

Yhteistyössä