olen kuulema

  • Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Kyllä se saattaa siltä vaikuttaa. Ja varmaan siitä syystä, että vastailet aina yhdellä tai kahdella sanalla ja väliin sanot jotain tyyliin "tommosia ne naiset on"
Lisäksi sanot "en kommentoi" aika pahaenteisesti, varsinkin, jos on joku ulkonäköketju kyseessä, se tuntuu siltä, kuin haluaisit sanoa jotain rumaa, mutta et sano ääneen.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä se saattaa siltä vaikuttaa. Ja varmaan siitä syystä, että vastailet aina yhdellä tai kahdella sanalla ja väliin sanot jotain tyyliin "tommosia ne naiset on"
Lisäksi sanot "en kommentoi" aika pahaenteisesti, varsinkin, jos on joku ulkonäköketju kyseessä, se tuntuu siltä, kuin haluaisit sanoa jotain rumaa, mutta et sano ääneen.
ensimmäiseen kohtaan voi vaan sanoa että en sitä pahalla tarkota.
toiseen taas sen että, parempi olla kommentoimatta semmosia asioita mihin vastaaminen ei ole niin helppoa tai sopivaa...
jos on jotain rumaa sanottavaa niin teen sen kyllä ihan suoraan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
toiseen taas sen että, parempi olla kommentoimatta semmosia asioita mihin vastaaminen ei ole niin helppoa tai sopivaa...
jos on jotain rumaa sanottavaa niin teen sen kyllä ihan suoraan.
Aika monestihan täällä kysytään just sellaisia kieroja kysymyksiä, joita olis tosi inhottava kysyä omalta puolisolta tai kumppanilta. Että näytänkö mä lihavalta, minkä kokoinen pylly on paras, kuka on kaunein ja niin edelleen, joihin ei oikein voi kuitenkaan useimmiten vastata rehellisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä se saattaa siltä vaikuttaa. Ja varmaan siitä syystä, että vastailet aina yhdellä tai kahdella sanalla ja väliin sanot jotain tyyliin "tommosia ne naiset on"
Lisäksi sanot "en kommentoi" aika pahaenteisesti, varsinkin, jos on joku ulkonäköketju kyseessä, se tuntuu siltä, kuin haluaisit sanoa jotain rumaa, mutta et sano ääneen.
eikös me naisetkin usein tuhahdeta: 'MIEHET!'

ja eikös se rumpalin äitikin sanonut rumaplille: jos et voi sanoa toisesta kaunista, on parempi olla hiljaa?

:)
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Musta 99% palstailevista miehistà on vàhàn.....
montas olet tavannu että voit väittää...
tietààkseni en yhtààn. puhuin vain palstailun perusteella ja lukiessani heidàn kommenttejaan. miten olisit muuten itse jatkanut lausettani????
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Musta 99% palstailevista miehistà on vàhàn.....
montas olet tavannu että voit väittää...
tietààkseni en yhtààn. puhuin vain palstailun perusteella ja lukiessani heidàn kommenttejaan. miten olisit muuten itse jatkanut lausettani????
olisin varmaan jatkanu että,... erilaisia ??
 

Yhteistyössä