Hakutulokset

  1. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Kiva huomata että meitä on muitakin =) Bamse mulla on todettu geeni v5 virhe eli se on perinnöllinen. Tyttäremme joutuvat teini-iässä testeihin jossa katsotaan ovatko ne saanut saman virheen. Carmen juuri tuon halvautumisriskin ja vuotoriskin takia ei epiduraalia suositella täälläkään...
  2. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Ja vielä kyselen teiltä. Mulla taitaa olla kyselyikä :laugh: Eli minkälaiselle alueelle teitä on neuvottu pistämään? Mua neuvottiin että noin peukalon mitan päähän navasta joka suuntaan. Olen vain harmitellut että kun alue niin suppea niin kerkii kovettua alue ennekuin piikitys lopetetaan...
  3. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Mamina onnittelut raskaaksi tulemisen johdosta :flower: Varmasti odottelet innolla piikitystä :D En kyllä taida alkaa puolittamaan tuota annosta koska loppuja ei tällöin voi käyttää. nyttenkin ihan tarpeeksi saa ostella noita kalliita piikkejä. Eli taidan luopua epiduraali haaveista ennemmin...
  4. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Hei, nyt pakko kysästä teiltä viisaammilta. Eli kun pistätte puolikkaan annoksen niin Pistätekö Yhdestä annoksesta n.puolet ja säästätte piikin ja samalla laitatte toisen puolikkaan? Vai heitättekö aina puolet aineesta pois?
  5. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Voi kateellinen melkein sinulle olen Mamina :D Kyllä tuo puudutus olisi ollut tarpeen jo kahdessa edellisessä synnytyksessä. Spinaali puudutuksen olisin viimeksi saanut kun paikat oli 6 cm auki mutta eivät sit kerinneet laittaa ennenkuin poika syntyi maailmaan. Lääkäri tuli vasta syntymän...
  6. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Ja täällä kanssa yksi piikittäjä :wave: Mulla on kanssa fragmin piikit käytössä. Tukoksia ei ole koskaan ollut..kop,kop, mutta geeni virhe todettu joten aloitettiin piikit rv28. Nyt jatketaan 6 viikkoa synnytyksen jälkeen näitä piikkejä. Tuosta epiduraalipuudutuksesta. Meillä sanoivat...

Yhteistyössä