Hakutulokset

  1. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Oireetonta huomenta myös täältä. Sauna ja siivous ei tehonnu joten nukuin yöni taasen kuin tukki. Ihanaa kun voi nukkua 9h putkeen ees vessassa rampaten. Puhuitte paino-arvioista. Heittäkääpä mulle epäilyksiä kuinka iso vauveli meil olis kun paino-arvio oli viikolla 37 2800g. Neuvolassa sano...
  2. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    kurpitsa Onnittelut piikkien lopetuksesta! Täällä vaan haaveillaan lopetuksesta. pistelen fragminia vielä 6 viikkoa synnytyksenkin jälkeen eli vielä monen monta piikkiä. Nyt jo maha niin hellänä noitten piikkien kanssa että tekisi mieli lopettaa. Eipä mullakaan nuo sss;n keinot ole ikinä...
  3. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Heipsan! Ajattelin minäkin ilmottautua jälleen joukkoon ettei odottavien joukko kävisi liian pieneksi :) Ekanakin onnittelut kaikille vauvautuneille :flower: Ja onnea myös teille ketkä tänään pääsitte lähtemään. Täällä itse odotellaan et mitä tapahtuu. Eilen illal olin varma että päästään...
  4. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnittelut kaikille vauvan hakeneille :flower: :flower: :heart: Aivan ihania tuhisijoita teillä. Täällä kanssa odotellaan omaa lähtövuoroa malttamattomana. Viikko sitten oli äippäpoli käynti ja vihdoin todettiin pienen kääntyneen pääalaspäin. Käynnistysaikaa ei saatu ja paikat oli 2:lle...
  5. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    Heipsan pitkästä aikaa :wave: Ekanaki Miraclelle paljon peukkuja testin tekoon. Täälä ryytyneenä koitan jotain kirjoitella. 3v likalla kurkunpää tulehdus joten eipä taas tullut oikein nukuttua ku koko yö piti olla oven raossa että tyttö sai kylmää ilmaa hengitettäväks. Toivottavasti ens...
  6. M

    Järkytys

    Huomenta ja onnittelut raskaustestin johdosta. :flower: Tiedän tuon tunteen vaikkakin siitä on jo hetki aikaa. Vaikka lasta olisikin odotettu kovin niin silti kun testi on positiivinen voi tunteet olla juuri tuollaiset. Uskon kyllä että pikkuhiljaa sopeudut tilanteeseen ja alat toivomaan...
  7. M

    missä muut hepatoosi-odottajat?

    Heipsan! Ajattelin kysästä teiltä viisaammilta neuvoa. =) Mulla on jo jonkun aikaa kutissu yläselkä ja iltaisin vähä jokapuolelta. Nyt eilen söin tulisempaa ruokaa ja alko kamala kutina. eilen en vielä kiinnittänyt asiaan huomiota mutta tänään söin samaa ruokaa ja alko taas kamala kutina...
  8. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    Joanna Onnittelut vauvan johdosta :flower: Aivan ihana käärö :heart: Ja voimahali :hug: Onneksi olen jo raskaana tai muuten tulisi kova vauvakuume. Ja tervetuloa uudet :) Kiva jos saataisiin tästä ketjusta vähä aktiivisempi. Kiraki Mukavaa että täälä muitakin loppuvaiheen odottajia...
  9. M

    Tosi nolo kysyä...

    Huomenta pilvii Tuttuja tuntemuksia sinulla :) Tuo on ikävä tunne kun ei uskalla kurkata eikä oikeestaan ees pyyhkiäkkään vessa reissulla. Epäilen ettei ole syytä huoleen. Mulla ainakin tunteen teki se kun raskaudesta johtuen limakalvot turposivat. Ja muutenkin jos vauva on alhaalla niin vauva...
  10. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    Rakkausvauva taidetaankin olla samoilla listoilla myös toukokuisissa? =)
  11. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Mamina mulle on neuvottu aikanaan että lievässä kulmassa pitäisi pistää, mutta välillä kyl pistän ihan suoraan. Et en sitten tiedä mikä oikea käytäntö. Ja tosiaan uohan on niitä kerta-annos juttuja joten piikki on tosi pieni. Helba Oletkos ottanut yhteyttä lääkäriin tuon vuodon takia? Mulle...
  12. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    miracle olen todella pahoillani tapahtuneesta :( Ihana kuitenkin että itse olet noin positiivinen ihminen että näet jo nyt valoisat puolet asiassa. Jaksamisia teille ja onnea uuteen yritykseen sitten kun sen ajankohta on. Pidähän yhteyksiä miten asiat sujuvat. Tsemppiä :hug: Ja tervetuloa...
  13. M

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    täällä kanssa istutaan koneella :wave: pitäia kai tehdä jotain muutakin mutta ei huvita. Tuo 2½v nukkuu päikkäreitä niin nyt on hyvä surffailla. Ja kun tuo kohta 4v neiti leikkii isonsiskon kanssa niin mikäs tässä ollessa :) Majj voi olen pahoillani ettet päässyt shoppailemaan. Tiedän...
  14. M

    Hematooma kohdussa, kellä ollut

    täällä kanssa hematooma ollut :wave: Kamalastippa tuo säikäytti. mulla eka vuoto alko viikolla 7 kun en vielä tiennyt edes odottavani vauvaa. No vuosin viikon ihan kuin kuukaustisten aikana. Noin vko siitä tein testin joka oli +. Np ultrassa ei hematoomaa näkynyt. Sit viikolla rv 18 alko...
  15. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    miracle voi olen niin pahoillani puolestasi :'( toivotaan nyt vielä pientä ihmettä. Kuullostaa kyllä aika pahalle tuo tilanne, mutta välillä noita ihmeitä sattuu. Pidän täällä kaikki varpaat ja peukut pystyssä että teillä olis kaikki hyvin. Mene ihmeessä lääkäriin ja pistä kuulumisia tänne kun...
  16. M

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    helba onnittelut +:ta :flower: toivottavasti raskautesi menee hyvin vaikka nyt onkin ongelmia. Täällä pistokset jatkuvat. Mainitsitte että kun omavastuu ylittyy niin sitten halpenee. Harmi vain että en kerkii sinne asti koskaan. Jää juuri alle kun lopetan piikittelyn. :( no ei pidä valittaa...
  17. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    miracle tsemppiä lääkärissä käyntiin :hug: tiedän mitä tuo jännitys on. Toivotaan että kaikki sinulla ja vauvalla hyvin. Millä viikoilla olet? Pistäppä viestiä kunhan tiedät tilanteen. Mulla vuoteli rv 7 ihan menkkamaisesti ja kaikki jatku hyvin. Ja sitä taas myöhäsemääsää vaiheessa oli...
  18. M

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    ilmottaudutaampa taasen mukaan. Kiirusta pitää. =) Eli ekana omaa (.) vähäsen eli viime viikolla kävin neuvolassa ja painoa oli alusta tullut 16kg ja sf 33 ja muissa arvoissa ei mainittavaa.Vauva jakselee hyvin ja lymyilee perätilassa. Kuulema kauniisti istuu tuolla mahassa ja kun kyselin et...
  19. M

    Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

    joanna Ihanaa, sinä pääset jo hommiin =) Aivan ihanaa. Kamalaa jos sairaalassa noin kovat ruuhkat. Yhtä lasta hakiessani oli sama tilanne ja jouduin heti synnytksen jälkeen johonkin varaston tapaseen huoneeseen oottamaan siirtoa. Ei mukavaa. Toivotaan että ruuhkat jo ohi. Mitenkäs teillä...
  20. M

    Kohdun laskeuma

    emilija Ihanaa että sinulla kaikki ok, vaikka tuntemuksia on =) Inhottaviahan nuo tuntemukset on mutta kyllä niitten kanssa selviää kun muistaa levätä tarpeeksi. Täällä kasvatellaan mahaa ja toivotaan että vauveli tajuaisi kääntyä rt:n Jännä että vaikka mulla on tuo laskeuma todettu niin...

Yhteistyössä