Tosi nolo kysyä...

Olisikohan kellään tietoa mitä voisi olla, kun minusta tuntuu että emättimestä tulee "jokin".. Tai siis tuntuu sellainen pahkura. Pelottaa kyllä aika tavalla, voiko kohtu valua noin alas. Esikoista odottelen ja tuntuu etti paljon mistään mitään tiedä, mutta sen kuitenkin ettei tämä nyt normaalia voi olla.
En kyllä uskalla näin yötä vasten katsoa peililläkään.

Pilvi ja Tiitiäinen 21+5

 
Huomenta pilvii Tuttuja tuntemuksia sinulla :) Tuo on ikävä tunne kun ei uskalla kurkata eikä oikeestaan ees pyyhkiäkkään vessa reissulla. Epäilen ettei ole syytä huoleen. Mulla ainakin tunteen teki se kun raskaudesta johtuen limakalvot turposivat. Ja muutenkin jos vauva on alhaalla niin vauva voipi painaa alaspäin ja tehä ikävän olon.
Mulla vaiva helpotti kun en istunut kovalla tuolilla vaan tyyny takamuksen alla ja silleen ettei alas kohditunut painoa. Ja kylkilepo tyyny jalkojen välissä oli kanssa hyvä apu.
Tsemppiä odotukseen ja kokeileppa vaikka kädellä mikä siel painaa. Helpottaa kummasti kun huomaa ettei hätää. Ja jos et halua itse kokeilla niin pyydäppä terkkaa kurkkaamaan. :flower: =)

Mintsi + lepakkovauva 33+3 (kai,,??) :)
 
Omasta kokemuksestani voin kertoa, et itsellä ainaki alapää turvonnut odotuksen aikana ihan hulluna. Oikein tässä itse yks päivä kokeilin sisältä, niin tuntuu et "möykkyjä" koko alapää täynnä ja ulkosynnyttimistä lähtien ihan turvoksissa..
Miehenkans sitä yhtä Ässääkin harrastaessa, itse en tuntenut mitään poikkeavaa mut mies sano et alapää onku "pullataikinaa"
Mulla vauva painaa enemmänkin tuonne peräsuolen päälle, mutta on luonnollisesti näihin viikkoihin nähden todella alhaalla, kun raukka kiinnittyneenäkin jo neljättä viikkoa.

Ota asia puheeksi seuraavalla neuvola reissulla. Tuskin kuitenkaan syytä huoleen jos ei kipuja jne ole...

Minä + Voice 41+3 (jos ei muuten niin käynnistykseen perjantaina)
 

Yhteistyössä