Hakutulokset

  1. V

    Voisitteko auttaa.. tärkeetä. Lapsen koko asiaa.

    Kuinka paljon teidän lapset on kasvanu 6-7v. Mä tänään hokasin, et mun tyttöni ei ole juuri kasvanu vuoden aikana.. 6vuotiaana oli 118 ja nyt 7v120 Onkohan ihan normaalia:|. Huomenna soitan terkalle kyl:|
  2. V

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kake, lueppa ekalta sivulta kirjoittajan "alati sairas" kirjotus.. Se on mun kirjottama... Tajuan tasan tarkkaan miltä susta tuntuu!! Voimia!
  3. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Se pieretys on kyl melkein 100varma rankku.. KIva on lähtee tästä töihin pierua pidättämään:D
  4. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Olen ollut about 5 vuotta viiviliina... Tosin nykyään käyn täällä tosi harvoin.. ;). Kuin??
  5. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Olenhan mä tälläin possu mut pakko myöntää et osa jäi syömättä.. On vaan pakko ottaa se mega kun se on ainoo hamppari mikä musta on hyvää:p
  6. V

    Nyt äkkiä nimiapua!!

    Nenna.
  7. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Hain mega-aterian hesestä.. ai herranjumala miten hyvää.. Pitää lapsilta piilottaa todistusainestot:whistle:
  8. V

    Kotiäiti vain kotona???

    Herranjesta. Sanaton.mahatava vuodatus. Kyllä mä kotona helpommalla pääsin ku duunissa.. Kyl se vaan aikas rentoo ja huoletonta on.. Mut täähän on vain mun mielipide.
  9. V

    Mä niin teen täällä syntiä.. (yksin kotona)

    Tekee nannaa...:D:xmas:;)
  10. V

    Mulla on ihan törkeen tylsää :(

    Tänks, sitä iloa kyl tarvittais... T:Väsynyt hoidsu: /. Mut kyl työ aina tylsyyden voittaa:xmas:
  11. V

    Mulla on ihan törkeen tylsää :(

    Pakko, mä lähden nyt huomioimaan potskuja.. ;)
  12. V

    Varaistuin autoon 3- vuotiaalle

    Ja mä luin, että varasin auton 3 vuotiaalle..
  13. V

    Kaverin lapsi oli eilen nielurisaleikkauksessa ja tänään

    On kyllä aika välinpitämätöntä toimintaa.. Hyvä kun lapsi saa olla luonasi:flower:
  14. V

    Mulla on ihan törkeen tylsää :(

    Niin mullaki..onneks pääsen kohta duuniin.
  15. V

    Kaverin lapsi oli eilen nielurisaleikkauksessa ja tänään

    Siinä on vielä sekin, että se verensyöksyn vaara on olemassa n. 2vk leikkauksesta ja jos joku isosuoni napsahtaa voi olla kyseessä vaikka hengenlähtö. Mullakin oli ohjeena verensyöksyn varalle, soitto 112, pakastepussi niskaan ja sairaalaan.
  16. V

    Kaverin lapsi oli eilen nielurisaleikkauksessa ja tänään

    No saahan herranjestas.. VIIIKKKKOOOON ei saa tehdä mitään raskasta, ei mennä hoitoon tai kouluun. Minä sain 2.5vk sairaslomaa ja sairastin kyllä sen koko ajan. Oli aika rankka juttu vaikka vois kuvitella että on ihan easy. . kitarisat on eri asia ja helpompi.
  17. V

    Kaverin lapsi oli eilen nielurisaleikkauksessa ja tänään

    Mulle tehtiin pari kk sitten nr.leikkaus.. Mä en saanut olla seuraavana päivänä yksin, saati sitten lapsi. Ja voi luoja, että mä olin kipeä, siinä olossa ei lapsen kuulu olla kunnon hoitoa oli sitten 10 tai alle. Mun pojalla tehtiin(11v) tähystys nukutuksessa, seuraavana päivänä ei saanut...
  18. V

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Tällä vitosen kuumeilu jatkuu ja jatkuu. Jokin minua estää... En tiedä mikä:(. Inhoon luonnettani ku liikaa mietin sitä ja tätä ja tota, tosi asia on kuitenkin se, että haluisin vielä yhden paaperon...Oih ja voih.
  19. V

    Korreloiko lukemisen/kirjoittamisen oppiminen myöhempään opiskelumenestykseen.

    En usko... Meillä nyt 11v poika joka on käynyt eskarin kaksi kertaa syystä, että koulu ja mikään siihen liittyvä ei voinu vähempää kiinnostaa, oli vielä liian pieni kouluun. Lukemaan oppi toisen eskari vuoden keväällä eli verrattaen myöhään. Tällä hetkellä 10 oppilas viidennellä luokalla, et ei...
  20. V

    Tarvitsen selkokielisen ohjeen.. (huutonet)

    Miten siihen myynti ilmotukseen laitetaan ne kuvat sillee allekkain.. Oon käyttänyt aiemmin aijaan linkitystä mutta haluisin ne kuvat siihen ilmoon näkyviin kuvatekstien kanssa. Mut mie en osaa :xmas: Auttakee tyhmää:D

Yhteistyössä