Hakutulokset

  1. I

    Päätelmiä miesystävän käytökselle? Ensimmäistä

    No ihan oman mielesi mukaan. Miksei mies saisi sitten olla rauhassa hetken jos kerta sitä selvästi kaipaa? Itselleni valaistui tämä torjutuksi tulemisen tunne muutama vuosi sitten, kun mies sen kerran ei halunnutkaan: ja mä valvoin sinä yönä hemmetisti ja olin loukkaantunut. Ja samalla ymmärsin...
  2. I

    Päätelmiä miesystävän käytökselle? Ensimmäistä

    torjutuksi joutuminen ottaa koville. anna miehen sulatella asiaa rauhassa äläkä pommittele viesteillä.
  3. I

    Åboriginaali, mullois parit kysymykset sulle sun opiskeluista!

    Mitä röntgenhoitajille opetetaan tarkalleen ottaen? Itseäni lähinnä kiinostaisi nuo ultrakuvaukset, olisi ihan mukava oppia ymmärtämään niitä, koska esim. omaa lastanikin ultrataan useita kertoja vuodessa eikä ne lääkärit siinä kaikkea läheskään mainitse mitä näkyypi :D Kuvantaminen nyt...
  4. I

    Åboriginaali, mullois parit kysymykset sulle sun opiskeluista!

    Juu, nyt tulee taas urakalla tehtyä kouluaiheisia aloituksia :ashamed: :ashamed: Itse siis aloitan lähihoitajaopiskelut, ja tässä jo hyvissä ajoin etukäteen suunnittelen jatko-opintoja :laugh: ja tuo röntgenhoitajan työ kiinostais kovasti kyllä. Mitäs oot mieltä opiskelusta, onko...
  5. I

    meniskö 1,5-2vuotiaalle 92cm?

    Meillä lokakuussa 2 vuotta täyttäneellä pojalla on käytössään 86cm (Moomin) talvihaalari. Just sopiva nyt, ehkä vähän niukka lopputalvesta. Poika oli 1-vuotiaana 73,4cm pitkä, nyt reilu 2-vuotiaana pituutta oli 87cm. 9kk ikäisenä oli pituutta 72cm.

Yhteistyössä