Päätelmiä miesystävän käytökselle? Ensimmäistä

  • Viestiketjun aloittaja copy paste
  • Ensimmäinen viesti
copy paste

kertaa seurustelumme (1,5 v.)kieltäydyin seksistä. Eipä viestittele kuten ennen ja ei vastaa minun viesteihin. Ollut aina huomioonottava, hellä, ihana aiemmin. Mitä johtopäätöksiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
torjutuksi joutuminen ottaa koville. anna miehen sulatella asiaa rauhassa äläkä pommittele viesteillä.
vastaavasti olla vastaamatta miehen viesteihin, jos alkaa niitä enää lähettelemään
No ihan oman mielesi mukaan. Miksei mies saisi sitten olla rauhassa hetken jos kerta sitä selvästi kaipaa? Itselleni valaistui tämä torjutuksi tulemisen tunne muutama vuosi sitten, kun mies sen kerran ei halunnutkaan: ja mä valvoin sinä yönä hemmetisti ja olin loukkaantunut. Ja samalla ymmärsin, miltä se myös miehestä tuntuu. Ja minusta tuntuu, että naisella on enemmän "oikeus" kieltäytyä seksistä ja mies ei saa mököttää. Toisin päin tilanne olis ihan okei. Koita nyt ymmärtää siis sitä miestä ja anna sen olla rauhassa jos sitä kaipaa. Kyllä se ottaa yhteyttä suhun sitten kun siltä tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi ihmettelet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
torjutuksi joutuminen ottaa koville. anna miehen sulatella asiaa rauhassa äläkä pommittele viesteillä.
Et ole tosissasi =)
Pitääkö naisen siis aina sanoa kyllä?
No ei. Pitäiskö miehen olla heti lässyttämässä ja onnessaan viestittelemässä, vaikka ottaa päähän se, ettei toinen halunnutkaan silloin kun itsellä teki kovasti mieli?
 

Yhteistyössä