meniskö 1,5-2vuotiaalle 92cm?

  • Viestiketjun aloittaja hellou
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onkohan syksyllä liian iso? 92? kyse lindexin joku....:D
Lindexin koot on usein aika pieniä. Joten tuskin ainakaan ihan hirveen iso on. Mun 2v:llä on lindexin 92cm toppatakki ja on ehkä vähän reiluhko. Mutta tyttö onkin aika pieni.

 
Mun tyttö nyt 2v 9kk, pituutta ollut viime syyskuun alussa 91cm, käytössä Lassietecin 92cm puku ja menee kyllä kevyesti koko talven, on vielä aika reilun kokoinen.. Viime talven tytöllä oli 86cm H&M haalari (tyttö siis täytti maaliskuun lopussa 2v.) Tyttö on ollu näköjään 10kk iässä 74cm (vertailun vuoksi kaivoin neuvolakortin esiin..) Eli mä ostaisin sun tilassas 86cm puvun, riippuen tietenkin mallista..
 
Meillä lokakuussa 2 vuotta täyttäneellä pojalla on käytössään 86cm (Moomin) talvihaalari. Just sopiva nyt, ehkä vähän niukka lopputalvesta. Poika oli 1-vuotiaana 73,4cm pitkä, nyt reilu 2-vuotiaana pituutta oli 87cm. 9kk ikäisenä oli pituutta 72cm.
 
vieras
Meillä 2-vuotiaalla käytössä 86cm Lassien haalari. On aika isoa kokoa, koska sisävaatteista menee 92cm. Luulisin, että tuo mainitsemasi puku on ihan sopiva kun sen aika on.
 

Yhteistyössä