Hakutulokset

  1. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mä oon kyl sellane hätähousu ja soittelisin jo perään 😅 Toivottavasti tulisi se aika nyt nopeasti!
  2. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Päästää suoraa inssii. Ens kierrossa pitäs alkaa ekaa kertaa letrot. Laitto jotai meidän tietoja (ainaki ikä ja yritysaika) johoki laskuriin ja se laskuri puolsi hoitojen aloittamista.
  3. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Joko oot saanut ajan ensikäynnille?
  4. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Itellä täl hetkel dpo 4 ja usko onnistumiseen matala, muutenkin jo pitkän aikaa ollu usko onnistumiseen matala, eikä ole ollut mitää oireita, jotka olisivat puoltaneet plussaa, joten ei ole pahemmin tarvinnut piinailla. Mut huomasin, että @ToiveikasToivoton on melko samanlaisessa tilanteessa mun...
  5. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Hei, Huomasin, että täällä onkin jo muutamia tuttuja tuolta toisesta ketjusta. Ite voisin kans liittyä tänne, kun nyt ollaan virallisesti julkisella hoidoissa. Taustaa: Yritys aloitettu jo 5/23 ja itselleni eka lapsi, puolisolle toinen. Ikää mulla kohta 32 vuotta ja puolisolla 34. Kävin...
  6. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla ovislimat alkaa vähä kierrosta riippuen, mutta aina 3-6 päivää ennen ovulaatiota. Ovulaation jälkeen limoja tulee usein vielä yks päivä. Limat on runsaimmillaan just päivää ennen ovulaatiota ja ovulaatiopäivänä. Joissakin kierroissa on käynyt, niin että limoja on tullut 1-2 päivää ja...
  7. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla se oli iha helppo toimenpide ja pystyin iha normaalisti menee töihi ja urheilemaan.
  8. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla tollaset viivatestit voi vaihdella just tollai, että toisena päivänä haalea ja toisena päivänä tummempi ja sit taas vaaleampi. Ja välillä voi olla tosi vaalea viel ja seuraavana päivänä onki jo yhtä tummat viivat (positiivinen) eli aika paljon voi olla heittelyä tollasis viivatesteis...
  9. T

    Haaveena vauva 2025

    Kuulostaa kyllä oudon suurelta tollanen heitto. Mulla luteaalivaihe aina 12-14 päivää, useimmiten 13. Perusajatus on, että sinä päivänä, kun ovulaatiotesti näyttää positiivista, niin se on dpo -1, sit itse ovulaatiopäivä on dpo 0, ja sitä seuraava päivä dpo 1 jne. Sitten kun menkat alkaa...
  10. T

    Haaveena vauva 2025

    Kuulostaa ikäviltä tollaset menkkakivut ja jomottelu. Täällä tuntemukset on enemmän selän puolella ja lievänä. Joissakin kierroissa menkkojen ekana päivänä on ollut vatsakipua, mutta aina ilman särkylääkettä on pärjännyt. Itellä pahimmat oireet aiheuttaa päänsärky, josta kärsin joissakin...

Yhteistyössä