Hakutulokset

  1. O

    Voinko peruuttaa neuvolalääkärin

    Neuvolassa/lääkärissä käyminen ei ole pakollista. Ainoastaan Kelaa varten pitää olla todistus raskauden toteamisesta ennen 4. raskauskuun loppua tapahtuneessa terveydenhoitajan tai lääkärin tutkimuksessa. Pelkkä terveydenhoitajan haluaminen ei riitä syyksi pakottaa ketään lääkärin...
  2. O

    Mikä maksuväline koululaiselle?

    Mitä korttia suosittelette 13-vuotiaan käyttöön? Siis jotain missä on vähän käyttörahaa omiin menoihin? Kyseessä on rahoistaan tarkka kaveri mutta voisi vähitellen opetella rahan käyttöä.
  3. O

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 8

    Itse olen samanmittainen ja lähtöpaino vuoden alussa 95,5. nyt olen 86,7 kohdalla menossa. Onko tuo sinun huima pudotuksesi tapahtunut vuoden alusta ?
  4. O

    Venetsiaan pienten lasten kanssa...kokemuksia?

    Venetsia on aivan upea paikka! Hauskaa matkaa teille! Matkan onnistuminen on usein enemmän asenne kuin järjestely kysymys ja italialaiset rakastavat lapsia ja palvelu on sen mukaista =)
  5. O

    Murrosikäisten äidit ilmottautukaa!

    Veit jalat suustani. Teini-Tauno muutti meille viime vuonna, täyttää kesällä 13 vee. Lohduttelen itseäni sillä että hyvä kun alkoi jo nyt kun on vielä tiukasti silmän pidon alla syksyllä isolle yläasteelle ja kuviot muuttuu täysin. Aaaarrrgghhhh...!
  6. O

    Luota kätilöihin vs.oma tahto

    Toivomuksia voi aina esittää mutta viime kädessä on luotettava kätilön ammattitaitoon.
  7. O

    mä en vaa jaksa tätä enää

    Perheneuvolaan juttelemaan asiasta. Sä tarviit apua lapsen kanssa.
  8. O

    Onko naisen tyydyttäminen yleensä miehen vastuulla?

    Meillä molemmat osallistuu tai sitten ei edes rakastella. Tyydytyksen saaminen ei mun mielestä ole mikään työ tai toimenpide vaan enemmänkin lopputulos hyvästä rakastelusta (ei tarkoita aina vältsisti yhdyntää). Mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmiakin eli paineet voi purkautua ilman maata...
  9. O

    PAPA-koe

    no näinhän se olikin. sorry

Yhteistyössä