mä en vaa jaksa tätä enää

  • Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti
hepuli
eli meillä 2 poikaa 2v ja vajaa 5v ja ongelma o tää vajaa 5v ja ukko kans!minä käsken siivota ni poika narisee en jaksa ei huvita jne ja ukko nauraa,poika kiroilee ja hakkaa pikkuveljeän ukko nauraa,käsken syödä(jos temppuilee)ni ukko et jos ei oo nälkä jne ja hetken pääst antaa piparia,karkkia,jäätelöä tmv,ja sit tää 5v paskantaa housuunsa..mä en käsitä mistä voi johtua ja kukaa ei ymmärrä millast se o päivästä toiseen peastä paskasta persettä ja niitä housuja(tulee pahimmillaa 5:det päiväs)neuvolas oon koittanu puhua ei mitää apua ku käskee olla huomaamatta(miten sen hirveen lemun voi olla huomaamatta??!!mä en tie kehtaanko sitä enää laittaa kerhoonkaa ku nyt kesän aikana tilanne menny siihe pisteesee et paskaa ihan mis vaa ku ennen sentäs pasko vaa kotona!ja en jaksa raahata jatkuvasti joka paikkaa 2-3 varahousut ja toisel viel vaipat jne!!mitä mä teen???ja nää veljekset tappeleeki joka päivä aamusta iltaan isompi hakkaa,potkii,ottaa lelut ja raivoo ja pienempi puree kostoks =((
 
.
jotenki kuulostaa mielenosotukselta tuo kakkaaminen? uskon että kiristää hermoa. eipä tuohon juuri muuta neuvoa ole kun kärsivällisyys ja aika. isot halit ja jaksamiset sinne.
 
Hanna
Sinun ukkosi on suurin ongelma teidän perheessä.
Vakava keskustelu yhtenäisistä kasvatusperiaatteista.

Onko tällä 5v lapsella muita kavereita kuin tämä vauva eli 2v.
Hän tarvitsee ikäistään seuraa ja rytmit.

Jos olisin sinä niin hakisin hänelle tarhapaikan.
Siellä oppii porukassa kuivaksi, toimimaan ryhmässä ja tavoille.
Kerho ja kotihoito eivät kuvauksestasi päätellen ole oikeat paikat tälle lapselle.
 
hepuli
kyl täs alkaa olee kärsivällisyys loppu ku kestäny jo reilusti yli vuoden =( mitä ne siel perheneuvolas voi tehdä???jos neuvolastakaa ei saa apua ni en usko et perheneuvola o yhtää sen kummosempi!
 
hepuli
meil ei todellakaa oo varaa laittaa tota tarhaan ja tääl o tarhapaikat kyl kiven alla enkä usko et mitää virikepaikkaakaa saa!?ei oo ku sit kerhos ikäistään seuraa ku tääl maal o nii pitkät välimatkat ja mulla ei oo korttia ja sit lähin tarhaki o 15km pääs =(
 
v
Perheneuvolassa pitäs olla erikoistuttu noihin kasvatusasioihin, ja kun sanot ettet jaksa enää niin luulen et apua saat. Olethan yrittäny rauhallisesti keskustella miehes kanssa et tästä ei kertakaikkiaan tuu mitään?!
 

Yhteistyössä