Hakutulokset

  1. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Voi Unski, sulla on aivan ihania ystäviä :) . Olisipa minullakin... Pitää nimittäin nyt tulla purkamaan tänne kiukkuaan eräästä tosi hyvänä pitämästäni ystävästä. Oon ollut tänään ihan raivoissani koko päivän :kieh: !! Ystäväni kanssa ollaan pidetty yhtä nyt useita vuosia ja oltu toisillemme...
  2. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Anni77 (ja Pietu myös)): Muistui sitten tosiaan itsellenikin mieleen, että noita TSH ja T4V arvoja on katsottava kokonaisuutena eikä pelkkä TSH-arvon kohoaminen oo välttämättä huolestuttavaa. Ehdin vain säikähtää noita joitakin mm. netissä olevia ohjeita raskaudesta ja kilppariarvoista, joissa...
  3. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Heipä hei pitkästä aikaa =) . Kiva, että saatiin eloa vähän tähänkin ketjuun. Eipä tänne mitään kovin järisyttävää kuulu. Nyt mennään rv 15+3. Tuntuu toisaalta vielä kovin vähältä, kun luin noista Annin ihanista potkutuntemuksista, mutta toisaalta taas aika menee kyllä nopeasti. Masua ei vielä...
  4. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Anni77: Olipa hyviä lauseita psykologisi suusta. Ja juuri tuo, ettei tarvitse tehdä mitään mitä itse ei halua, sopii minulle hyvin. Siitä pidän varmasti kiinni tämän jälkeen. Ja se, että kun voi itse hyvin, niin vauvakin voi. Plus samaa sanoi neuvolatätinikin, että töitä ehdin tehdä vielä...
  5. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Anni77: Kiitos tsemppauksesta, lämmitti mieltä kovasti :) . Ostin kasapäin työttömien halpoja uimahallilippuja ja varasin ajan intialaiseen päähierontaan. On kuulemma ihana stressinpoistokeino. Eli ehkäpä nämä päivät tässä jotenkin saa kulumaan, kun on ainakin se vauva, mitä odottaa. Mitä...
  6. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Kiitos, kiva tulla joukkoon mukaan! Minusta varmaan saakin aika aktiivisen palstailijan, kun on aikaa roikkua koneella. Kirjoitin juuri tuonne Elokuun odottajiinkin tilanteestani. Olen siis työttömänä tällä hetkellä ja se masentaa kovasti :ashamed: . Vaihdettiin miehen työn perässä kesällä...
  7. Hiiru

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Tässähän olisi minulle sopiva pino, jos vielä mahdun mukaan. Esikoista odotellaan ja 2. IVF toi vihdoin 4,5 vuoden lapsettomuuden jälkeen toivotun tuloksen. Laskettu aika on 8.8. eli häntäpäässä tällä hetkellä odottajia, mutta ainakin pietu näyttäisi menevän melkein samoilla viikoilla :) ...
  8. Hiiru

    Syy miehessä

    Vielä jatkoksi noista miehen analyyseista: Meilläkin tulokset on vaihdelleet vuosien varrella, mutta se on ilmeisesti ihan normaalia. Ensimmäisellä kerralla diagnoosina oli, että "kokonaismäärä lievästi alentunut ja epämuodostuneita liikaa". Nyt muutama vuosi myöhemmin kokonaismäärä oli...
  9. Hiiru

    Syy miehessä

    Meilläkin vika miehessä, liikkuvuus lievästi alentunut, joskus määräkin ja epämuodostuneita 99 % (pääsyy). Lapsettomuutta takana reilut 4 vuotta ja nyt meneillään 2. IVF. Ainoa tulos tähän mennessä tuulimunaraskaus viime talvena. Sen olen huomannut, että käsitellään tätä lapsettomuutta aika...
  10. Hiiru

    Kokemuksia Felicitaksesta?

    Meneillään on 2. IVF. Ollaan hoidossa Päijät-Hämeessä, mutta punktiot ja siirrot tehdään Felicitaksessa Hgi:ssä. Onko täällä samassa paikassa hoidossa olevia? Olisi kiva kuulla kokemuksia ko. paikasta. Miksiköhän siellä tehdään alkionsiirrot "vasta" 3 päivää punktiosta? Useissa muissa...
  11. Hiiru

    Marraskuun lapsettomuushoidot

    Taidanpa hypätä mukaan tähän ketjuun. Meillä menossa 2. IVF ja maanantaina edessä punktio. Jänskättää kyllä, koska ekan IVF:n punktio oli aika kivulias hyperin takia. Nytkin hyperi taas uhkailee, mutta yritän ottaa loppuajan rauhallisesti. Tulossa on taas aikas paljon muniksia (jotain 20), mutta...
  12. Hiiru

    Espoolaiset äidit pinoon

    24v, esikoinen 4v, miehen lapset 5v & 2v, kaikki tarhassa, laskettu aika 9.9 ja päivät pitkät jumitan tuijottaen neljää seinää :P asumme espoon keskustassa :) seuraa olisi kiva saada niin päivisin kuin iltaisinkin :) hiiri@laatikko.org
  13. Hiiru

    Sinulle Faktaa-nimimerkki!

    Ei ollut tarkoitukseni hermostuttaa sinua. En ole lastentarvikemyyjä, ihan humanisti vain ja kahden lapsen äiti ja tavallinen kuluttaja. Työkseni luen erilaisten ihmisten tekstejä. Niinpä tartuinkin tyyliisi kirjoittaa asioista. Jos palaat alkuperäiseen avaukseeni, löydät kohdan, jossa kerron...
  14. Hiiru

    Sinulle Faktaa-nimimerkki!

    Kovin ahkerasti ja fanaattisesti kommentoit lastentarvikekeskusteluita. Mitä, jos säästäisit palopuheesi sinne työpaikallesi, lastentarvikeliikkeeseen, tämä palsta on tavallisten kuluttajien mielipiteitä varten. Sävysi kertoo sen, että äitinä et kirjoittele vaan markkinamiehenä. Puolueettomia...
  15. Hiiru

    Seksi ja naisen logiikka

    Pieni huomautus: raiskaus ei ole seksiä, se on seksuaalista väkivaltaa. En usko, että raiskaajan on tehnyt mieli seksiä ennen raiskausta.

Yhteistyössä