Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    Et voi sanoa etteikö olisi tarjottu? No seuraavan kerran on laventelintuoksuiset hierontaöljyt messissä niin onnistuu :)
  2. MIES!

    The ketju

    tsori, my bad. Miun taikasormia ei auta nuin bulkkihommiin kuin rasvojen levittelemiseen rasittaa olleskaan :D
  3. MIES!

    The ketju

    Mulla ois laventelintuoksuista hierontaöljyä ja kaksi taitavaa kättä joissa keskimäärin jokaisessa noin viisi sormea :xmas:
  4. MIES!

    Kun parisuhde=vankila

    Tän palstan "ansiosta" sain kiinni exän kun se oli pettänyt mua ja jäin sitten lukemaan muitakin juttuja jne. Eli saa kysyä miesten mieheltä ja jopa vastaan :) Halit sulle, tuntuu että olet kovin negatiivinen ihminen :hug:
  5. MIES!

    The ketju

    Itellä velipojan kanssa kummalliset välit. Lähinnä ne johtuu hänestä (minun mielestä) että siis nähdään noin joka toinen vuosi. Toisaalta kun ollaan yhessä niin on kummallakin mukavaa. Tosin voipi olla että hänkin sanoisi melkein samoin..
  6. MIES!

    The ketju

    Piikittelin kiritosvihreestä :D
  7. MIES!

    The ketju

    Jaa on näemmä jo muutama tsihi otettu :D Pientä vinoilua pitää akkojenkin kestää ;) edit. siis tietenkin tarkoitin teitä ihanaisia neitoja enkä sanonu teitä akoiksi! ;)
  8. MIES!

    The ketju

    https://www.youtube.com/watch?v=g10C53Yp1Uw
  9. MIES!

    Kun parisuhde=vankila

    Jokainen tekee miten itse tykkää, jos joku tykkää olla ns. "tossun" alla niin se on varmaan hänelle sitten hyvä homma. Itse en rupea (enään) sellaisiin olleskaan.
  10. MIES!

    The ketju

    varsinkin se viimeisin :D

Yhteistyössä