Hakutulokset

  1. MIES!

    Ilmatilaloukkauksista

    Ruotsiin kohdistuneilla ilmatilaloukkauksilla asialla olivat stategiset pommittajat+hävittäjät+tutkakoneet. '
  2. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Tässä se tuli. Itse pelastaisin sen lapsen. Anteeksi kaikille teille mutta niin minä tekisin. Olen nyt ihan vitun paska ihminen kun pelastaisin ventovieraan lapsen.
  3. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Mietitkö hetkeäkään miksi ne miehet ovat siellä olleet? Suojelemassa perheitään yms.
  4. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Kerroinkin tuossa aikaisemmin että Israel hajoitti naispataljoonansa koska olivat niin julmia. Sama ilmiö todettiin Neuvostoliitossa toisen maailmansodan aikana mutta silloin siitä ei välitetty mitään. Tekivät kauheuksia ja nauroivat päälle. Esim tykkäsivät leikellä peniksiä. Ja syöttää ne...
  5. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Ei voi kukaan kiistää sitä.
  6. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Eii!! en puhunut vittu nyt kaikista miehistä.. Tuollaiset miehet pitää saada kiini ja kuohita niin eivät siten enään pysty raiskaamaan! Niin ja ei tosiaan sen moraalin varjolla jossa yritetään suojella kaikkia vähiväkisimmiäkin (jos tuo oli edes oike sana ;) )
  7. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Siis liittyy aiheeseen siten että on todistettu että sodassa naiset ovat julmempia kuin miehet. Samaa ilmapiiriä lietostaan täälläkin näemmä.
  8. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Sinusta on tekopyhää jos exäs pelastaisi jonku lapsen omalla hengellään? Ok. I rest my case..
  9. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Aina löytyy tissiposkia jolle oma perse on se tärkein, niin naisista kuin miehistä. Onnittelen tissiposkimiehen kanssa pariutumista,.

Yhteistyössä