Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    No ei mee aina tasan onnenlahjat, itse sain tuolla musiikilla järjestettyä kaverille alakerran muijan vuoksi varoituksen. (juu, senhän vika se oli :) )
  2. MIES!

    The ketju

    Eikö se olekkaan kehu? Meinaan kerkiää vielä pyykkiä yms laitella kun meen vähäksi aikaa vielä rönhöttämään sohvalle? :D
  3. MIES!

    Maistuisiko?

    Mulla ei ollut tollasia vaihtoehtoja ;) Ois pianaikaa jääny hampparit paistamatta =) ..tai siis.. ..no ymmärsittä varmaan mitä tarkoitin :D
  4. MIES!

    Maistuisiko?

    Juu mutta näitä nyt oli jääkaapissa.
  5. MIES!

    Jos isä ei pysty maksaan kuin osan elatusmaksusta, haenko lopun kelasta?

    Lapsilisistä ei mene mitään muita kuluja ulosotossa, ei korkoja eikä muitakaan.
  6. MIES!

    Voisitko muuttaa kotipaikkakunnallesi takaisin?

    En pysty, ehkä sitten kun lapset on täysi-ikäisiä.
  7. MIES!

    Maistuisiko?

    Tällä kertaa tein kermaisen pihvin naudanjauhelihasta, tuli hyvää :)
  8. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Eipä juuri selventänyt ja et tuonut mitään uutta tietoja tähän ketjuun. Tuollaine helvetin pitkä jeesustelupaska oikeastaan vaan alleviivaa että et ees keksinyt mitään muuta enään.
  9. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Kyllä niin selititkin mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Olet elänyt jo elämäsi, toisella se olisi vasta edessä. En ymmärrä mutta varmaan taas kyse siitä että oma perse on niin mukavan lähellä.
  10. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Tiijähäntä, varmaan yhtä raukkis kuin itekkin olet, pelastaisit vaan oman perseesi.
  11. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    En ymmärrä nyt ollenkaan? Miten aikuisen (siis ilmeisesti vain sinun) elämä olisi arvokkaampi kuin lapsen? Aikuinen olisi kuitenkin jo elänyt täyden elämän, lapsi vasta aloittelemassa.
  12. MIES!

    The ketju

    http://www.youtube.com/watch?v=bNWhJ6Z7Wb0
  13. MIES!

    The ketju

    Öitä. nuku hyvin :kiss:
  14. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Se että minä ja sinä olemme eläneet jo vuosia ja jne. Sillä lapsella olisi aikoinaan mahdollisuus perustaa perhe ja saada lapsia ja lapsenlapsia. Olenko ainut joka ei ymmärrä pointtiasi?
  15. MIES!

    The ketju

    Huomenta
  16. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    En käy koska verestäni puuttuu hyytymisjuttuja tai jotain sellaista. Veren luovuttaminen tarkoittaisi suurentunutta riskiä aivoverenvuotoon ja sellaisiin.
  17. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Eli siis naiset pelastaisivat mieluummin oman perseen kuin lapsen elämän.. Surullista mutta varmaan sitten totta..
  18. MIES!

    The ketju

    öitä
  19. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Anteeksi että olen elossa. En pysty antamaan rahalahjoja. Kerro mitä muuta voisin tehdä? Pääkaupunkiseudun hyväntekeväisyysjärjestöt ei ole kiinnostuneet muusta kuin rahasta? Varmaan siksi että saavat palkkansa.. En ole ikinä sanonut että olen joku hyväntekijä, erehdyin vain vastaamaan tähän...
  20. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Ei tee, mutta jos kuvitteellisella moraalimittarilla katsoittaisiin niin heilahtaisi sinne väärään päähän. Jokainen saa elää elämänsä miten haluaa, jättää esim lapset kuolemaan että pelastaisi oman perseensä tjms.

Yhteistyössä