Hakutulokset

  1. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Sama oli havaittu myös Neuvostoliiton naispataljoonissa toisen maailmansodan aikaan.
  2. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Eli ymmärrät että miehillä on korkeampi moraali kuin naisilla? :D
  3. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Äiti ei ole hylännyt, vaimo on jättänyt kyllä. En ole katkera naisia kohtaan mielestäni mutta juuri tää kysymys erottaa naiset ja miehet toisistaan - suurin osa miehistä tekisi juuri niinkuin minä ja suurin osa naisista pelastaisi itsensä.
  4. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Ei ole lahjoja koomikoksi. Miten vaikeaa on tajuta että oli vain yksi kysymys tässä? Tappaisitko lapsen vai kuolisitko itse? Tai siis antaisitko lapsen kuolla että itse pelastuisit?
  5. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Eli Israelilaiset oli oikeassa kun lakkauttivat vain naisista koostuvat yksiköt koska tekivät ihmisoikeusrikkomuksia ja tappoivat tunteettomasti kaikki. Ja.. en tiedä, olen vain surullinen.. Tietoisuus siitä että moraali maailmassa on pelkästään miesten vastuuna niin ei tee tästä maailmasta...
  6. MIES!

    The ketju

    Ohhoh, onneksi olkoon. Kumpiko on tulossa?
  7. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Mutta tällaisessa valintatilanteessa on juuri kysymys valinnasta; antaisitko lapsen kuolla vai kuolisitko itse? Oma perse sinänsä liittyy tähän. Et ajattele "eläneesi" mutta ajattelet että 4v on jo elänyt tarpeeksi ja joutaa kuolla? Oikeasti, onko kaikki naiset näin kylmiä?????
  8. MIES!

    The ketju

    Onneksi olkoon! Milloin on laskettu aika?
  9. MIES!

    Kalsarikännit vai baariin?

    Laita sotamaalit päälle, ota pohjia kotona ja mee sen jälkeen baariin?
  10. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Tiedän että et usko mutta se on taivaan ja ihan sama mulle. Minä tiedän mitä itse tekisin ja en tarvitse kenenkään suitsutusta siitä.
  11. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Niin joo tuo perse kommentti oli vähän provosoiva mutta siis en minä voisi antaa lapsen kuolla. Sun (ja mun) lapset eläisivät edelleenkin ja pärjäisivät kyllä mutta siis antaisit lapsen kuolla? Ei ymmärrä kyllä nyt yhtään. Taisivat ne Israelilaiset olla oikeassa siinä että naisilla ei ole niin...
  12. MIES!

    The ketju

    kait sitä sipsiä saa muutenkin tarjota kuin vain vongatakseen pillua?
  13. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Siis juuri sehän hänestä tekee sen pelastettavan arvoisen: hän ei ole vielä elänyt, sinä ja minä olemme. Toisilla tosin aina on se oma perse tärkein.
  14. MIES!

    The ketju

    Kiskis?. .. kiskis? "sipsikuppi kainalossa"
  15. MIES!

    perrrjantai mitä lasissa?

    Olutta ihan vaan
  16. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Oikeasti, mitä vittua? Antaisitte lapsen kuolla? Israel aikoinaan perusti yksiköitä missä oli vain naisia. Muutaman vuoden kokeilun jälkeen ne lopetettiin, koska kävi ilmi että pelkästään naisista koostuvat yksiköt olivat tunteettomia tappajia vailla mitään moraalia. Ihmisoikeusrikkomukset...
  17. MIES!

    The ketju

    Eli jos valelisin itseni ensin hunajalla ja sitten kieriskelisin raastetussa suklaassa, ottaisin ison mansikan suuhuni ja siihen kermavaahtoa niin sitten oisko ok? :D
  18. MIES!

    The ketju

    diabetes
  19. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    Nojoo, sittenhän ei tartte sitä kertoa. Itellä vain tuli tarve puhua exän kanssa eron jälkeen ja heti jopa kahen vuoden jälkeen löytyi exälle semmoinen sauma että voitiin puhua niin siis se auttoi mua. Sai paskat pois selästä. Toki kaikki erot ovat erinlaisia, puhuin vain omien kokemuksieni...
  20. MIES!

    Kalsarikännit vai baariin?

    Olipa typerä kysymys, ensin kalsarikännit ja kun juomat loppu niin baanalle ;)

Yhteistyössä