Hakutulokset

  1. MIES!

    petin ja nyt mies haukkuu mua lapsille

    Exäkö se siellä kiukuttelee.. :D edit. senhän he näkivät jo silloin (tai siis mielestäni en ollut kusipää but whatever) Kerron vain sen mitä eivät tiedä.
  2. MIES!

    Alkaa olla niitä aikoja, että

    ? Itse en nähnyt sellaista vaihtoehtoa äänestyksessä - oli vain kaksi hymynaamaa
  3. MIES!

    The ketju

    Täälä täälä! Tulipa mieleen tä vitsi tuosta: Poliitikot Satu Taiveaho ja Liisa Kulhia lähtivät lomalle Levin mökille. Illalla Liisa lähti hiihtämään ja kun hän ei ollut tullut kymmeneen mennessä takaisin, Satu Taiveaho huolestui ja meni ovelle huutelemaan: -Kulhia, Kulhiaaa! Kohta juoksi...
  4. MIES!

    Tiesitkö että kotona ei saa olla alasti?

    Voi paska.. Pitääkö tässä nyt käydä boxerit vetäsemässä jalkaan?
  5. MIES!

    Jos omistaa auton, tuleeko siitä merkintä veropäätöksen erittelyosaan?

    Ei tule veropäätöksen erittelyosaan
  6. MIES!

    Maistuisiko?

    Etnisistä kaupoista löytyy useasti tuota ja löytyy myös muitakin chilikastikkeita. Luulisi Keravallakin olevan niitä? Käy niistä katsomassa.
  7. MIES!

    Auttakaa avutonta lohipiirakan kanssa...?

    Korvaat vaan siinä ohjeessa olevan kylmäsavulohen tuolla paistetulla lohellasi. Tulee hyvää.
  8. MIES!

    The ketju

    Olivatko tämän näköisiä?? :cool: edit. vastustan pienten tonttujen pitämistä lemmikkeinä, ne eivät ole onnellisia niissä pienissä häkeissään eivätkä pääse harjoittamaan lajinmukaista toimintaansa (lapsien kyttäämistä). Lisäksi ei ole yhtäkään tapausta että lisääntyisivät vankeudessa...
  9. MIES!

    Viikonloppuleirin ruokalista, ideoita :)

    Hyvältä näytää mielestäni. Laiskana olisin hernekeiton jollekkin ruualle tehnyt.
  10. MIES!

    The ketju

    No jos joka päivä niitä pilkkoo niin polttaa ihon. Ei ole omakohtaista kokemusta kun ihan niin usein ei tuu tehtyä.
  11. MIES!

    The ketju

    No ei tartte kunhan ei koko ajan pilko niitä ja muistaa pestä kädet todella hyvin sen jälkeen. Jos koko ajan pilkkoo niin alkaa ne chiliöljyt tekeen pahojansa jo sormillekkin.
  12. MIES!

    The ketju

    EI ole hauskaa! :mad:
  13. MIES!

    The ketju

    Aijaijaijaiii.... Note to myself: Kun pilkot habaneroja niin pese kädet KUNNOLLA ainakin kolme kertaa ennenkuin käyt kusella...... yks kerta ei riittänyt.. :mad:
  14. MIES!

    Onko kannabis mielestäsi alkoholia parempi vaihtoehto?

    Ei ole. Perustelujahan ei pyydetty.
  15. MIES!

    The ketju

    Päässä? Onko sillä jo jalat ja kädetkin? HETI hospitaaliin!! :D
  16. MIES!

    The ketju

    Rammstein Bück Dich (Uncensored) - YouTube Täähän on jo vähän niinku nostalgista musiikkia ;)
  17. MIES!

    olen kyllästynyt vaimooni ja lapsiini

    Akasta niin väliä mutta yritä nyt niistä lapsistas pitää huolta.
  18. MIES!

    The ketju

    Miten sielläpäin pyydetään? Jahtiporukalla vai tyyliin mies ja koira?
  19. MIES!

    The ketju

    Niin sitä mieki olen mieltä :D Järkkään pyykkiaikaaki vielä iltasellaki =)

Yhteistyössä