K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kyllä varmasti Kärtsä on asiasta jonkun viestin saanutkin. En ihmettelis ollenkaan. Ja aina pohdin että keitä nää tälläset tyypit on jotka viestiä laittaa koska itse en ikinä edes KEHTAIS, vaikka haluaisinkin. Mutta en myöskään halua.
Minä taas luulen, että K saa yhteydenottoja enemmin joltakin ns. realistilta, koska heissä tuntuu olevan enemmän sellaisia ketä tämä tyttöystäväasia kiinnostaa ja saattaisivat vaatia jotakin esilletuontia, nämä jotka etsivät jotakin hiustupsua tai kenkiä.
 
vierailija
juuri näin, silloin kun asiaan liittyvät väärinymmärrykset selvästi ahdistavat toista osapuolta, olisi viestinnän oltava kyllä kaikilta osin ja kaikilta osapuolilta sellaista, että siitä ei ainakaan vedetä mitään vääriä johtopäätöksiä
Oon tästä samaa mieltä. Itse asiassa musta näyttää että K on nyt ehkä ottanutkin sitä enemmän huomioon. Toivottavasti jatkossakin tekee niin. Nuo kiertueen jutut Bojanista on olleet olleet kivan lämpimiä ja enemmän ystävyyteen liittyviä kuin ne edellisen kiertueen läpät. Toki puhui kauniista kasvoista ja sanoi sen Maybe some day, mutta tavallaan siitäkin tuli esiin juuri se, että eivät ole pari. Toki voisi jättää tuollaiset sanomatta, kun on varmasti niitä, jotka ottaa sen todesta, vaikka se oli vaan tuollaista humoristista Bojanin hehkutusta, kun tykkäähän ne kovasti toisistaan.
 
vierailija
vierailija
Kysymys kuuluu, miksi teille on niin tärkeä asia tuo kyttääminen kaikista mahdollisista paikoista? Ette selkeesti osaa kunnioittaa yksityiselämää sen vertaa. Jakavat mitä jakavat ja sen pitäisi meille riittää musiikin lisäksi
 
vierailija
Ehei, ainakin muissa fandomeissa on hörhöteoriat menneet vaan hullumpaan suuntaan kun shipattavat on avioituneet tai saaneet lapsia. Ja puolisoita on stalkattu ja ahdisteltu myös.
Joo. Muistan kun One direction tyyppi sai lapsen ja ne jutut lähti ihan uusille kierroksille.


Redditissä tuli vanha ketju vastaan (https://www.reddit.com/r/Fauxmoi/comments/17ks0pl/louis_tomlinson_shutting_down_larry_shippers_again/?rdt=58993) ja kun louis oli twitterissä sanonut jotain, että typeriä teorioita ei pidä paikkaansa niin tässä vastauksia Kuulostaako tutulta´?:

 
vierailija
.Shippaus ei häntä haittaa, vain se että pidetään pariskuntana. Kehtaat edes tuollaisia kirjoitella.
Shippaus=pidetään pariskuntana ja vieläkin enemmän, kuvitellaan mitä kaikkea he yhdessä tekevät. Ja vaikka kuinka sanotaan että mielikuvituksessa läpä läpä, niin lähtevät ne jutut kyllä leviämään tosina kun niitä julkisille keskustelupalstoille kirjoitetaan.
 
vierailija
Tuo Larryshippi on tosiaankin muistutus siitä, että jotkut ei osaa lopettaa. Nyt kun B on ottanut noin suoraan kantaa, niin häntä pitäis kuunnella. Aina on mukana sellaisia jotka ottaa asian liian vakavasti ja olis hyvä jos muut edes osaisi olla realistisia asian kanssa.
 
vierailija
Tuo Larryshippi on tosiaankin muistutus siitä, että jotkut ei osaa lopettaa. Nyt kun B on ottanut noin suoraan kantaa, niin häntä pitäis kuunnella. Aina on mukana sellaisia jotka ottaa asian liian vakavasti ja olis hyvä jos muut edes osaisi olla realistisia asian kanssa.
Kunhan täällä kaikki sellaiset sitten katsoo peiliin, kun ollut näitä BoKris, BoJan ja kolmenkimppaparituksia, että kuuluvat samaan kastiin.
 
vierailija
Tuo Larryshippi on tosiaankin muistutus siitä, että jotkut ei osaa lopettaa. Nyt kun B on ottanut noin suoraan kantaa, niin häntä pitäis kuunnella. Aina on mukana sellaisia jotka ottaa asian liian vakavasti ja olis hyvä jos muut edes osaisi olla realistisia asian kanssa.
Samoja piirteitä on havaittavissa.

Jos jollekin on ihan uusi juttu ja haluaa tutustua niin tervemenoa syvään päätyyn. :D ihmismieli on erikoinen, ei voi muuta sanoa.
 
vierailija

Yhteistyössä