K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan, se Riviera hyökkäys oli muun muassa yhden S pakottajan toimia ja kaikki B:n läheiset tägättynä. B taisi lähteä somesta ihan muun kuin shipin takia, jonka on hyväksynyt osana fanitusta. Somesta poistuminen taisi liittyä fanibäkkärijuoruihin ja Gregor keissiin. Kirjeen kirjoittajalla taas ei pää kunnossa ehkäpä, eikä voida tietää onko shippaaja, en muista kenenkään tuollaista B on huono poikaystävä settiä miettineen ainakaan eli kun shippausta on muuallakin niin ei näistä ketjuista ehkäpä.
Minäpä muistan. Ptujin aikaan ja ennen Ruisrockia täällä oli paljon valitusta siitä, miten B on löytänyt uusia ystäviä ja unohtanut K:n. Että lähtee Amerikkaan ja joksut hajoaa. Kyseessä ei ollut vain yksi tyyppi, joka aina sitä hajoamista toitottaa vaan muitakin. B:tä ryöpytettiin tosi ikävästi tuohon aikaan ulkonäköä myöten.
 
vierailija
Mä taas tykkään, että siellä tulee oleen vähän kaikenlaista 😍
Joo, mut siis konseptialbumillekin voi tulla kaikenlaista. Mutta niistä yritetään saada jokin punainen lanka kokoon. Nykyään niin monet levyt on vaan kokoelma biisejä ilman mitään suurempaa ideaa että miksi juuri nämä biisit, muuta kuin että nämä biisit nyt sattui tulemaan tehdyksi... toivon että toi cocktail ei ole kiertoilmaisu sellaiselle, vaan viittaisi enemmän vaan siihen että tyylejä ja kieliä on eri, mutta kokonaisuus on yhtenäinen.
 
vierailija
se että peukuttaa omaa viestiään 20 kertaa ei tarkota,e ttä siitä tykkää 20 ihmistä, ihan vaan jos se on unohtunut
Eli silloin kun johonkin ikävään viestiin (pelottavan harhaiseen shippiviestiin) tulee 20 peukkua niin se on vaan 1 ihminen, mutta kun sama tulee johonkin "kuinka monta seilaa paatissa ja rakastaa tätä shippiä" viestiin niin silloin ne on kaikki eri ihmisiltä. Jep. :'D
 
vierailija
se että peukuttaa omaa viestiään 20 kertaa ei tarkota,e ttä siitä tykkää 20 ihmistä, ihan vaan jos se on unohtunut
Samaa mieltä, eilen ainakin näytti siltä, että joku siellä peukuttaa omia viestejään. Tänään en oo edes viitsinyt käydä siellä lukemassa. Mutta vaikka joku peukuttaisikin omia kirjoituksiaan, niin kyllä mustakin vaikuttaa siltä, että niitä tosishippareita on huomattavasti enemmän kuin vain yksi tai kaksi.
 
vierailija
Eli silloin kun johonkin ikävään viestiin (pelottavan harhaiseen shippiviestiin) tulee 20 peukkua niin se on vaan 1 ihminen, mutta kun sama tulee johonkin "kuinka monta seilaa paatissa ja rakastaa tätä shippiä" viestiin niin silloin ne on kaikki eri ihmisiltä. Jep. :'D
Juu ei se tosiaan mene noin, jokainen saa uskoa tietty mihin haluaa.
 
vierailija
Mikä kir
Samaa mieltä, eilen ainakin näytti siltä, että joku siellä peukuttaa omia viestejään. Tänään en oo edes viitsinyt käydä siellä lukemassa. Mutta vaikka joku peukuttaisikin omia kirjoituksiaan, niin kyllä mustakin vaikuttaa siltä, että niitä tosishippareita on huomattavasti enemmän kuin vain yksi tai kaksi.
siis en usko, että kukaan väittää että niitä ihan yks tai kaks on, mutta ei niitä montaa ole. Tollasta menoa kuitenkin, ettei siihe moni lähe mukaan.. Ihmisillä on noin lähtökohtaisesti kuitenkin tiedossa missä menee itsensä ja muiden rajat, mikä on sopivaa jne.
 
vierailija
Eli silloin kun johonkin ikävään viestiin (pelottavan harhaiseen shippiviestiin) tulee 20 peukkua niin se on vaan 1 ihminen, mutta kun sama tulee johonkin "kuinka monta seilaa paatissa ja rakastaa tätä shippiä" viestiin niin silloin ne on kaikki eri ihmisiltä. Jep. :'D
No on siellä ainakin yksi harhainen tosishippari joka runkuttaa peukkuja ja teki sitä on ennen tuota haastattelua.
 
vierailija
Oon lukenut epäterveestä shippauksesta, että kun shippaaja käyttää siihen paljon aikaa ja omia tunteita niin hän ei hyväksy jos mitään suhdetta ei olekaan kun se tarkottaisi vähän sitä kuin, että hänelle itselle tulisi vuosisadan ero ja olisi elänyt "valheessa". aika hurjaa.
 
vierailija
Ei ole mistään suhteesta siellä puhuttu, sanottu vain, että tuo haastattelu ei sitä something more kumonnut eli B olisi kyllä halutessaan voinut olla selkeämpi sanoissaan. Myöskään shippaamista hän ei kieltänyt, vaikka nyt olisi ollut hyvä tilaisuus.
Eiiiih, just tämmösiä kommentteja varten kirjotin aiemman selostukseni siitä että ehkä B ei vaan uskalla sanoa jyrkemmin, ja että me voitais antaa sille armoa vaikka se ei osais käyttää just oikeita termejä.

Mua kiinnostaa ihan nyt todella, että miks tähänkin ketjuun tulee shippareita.
 
vierailija
Oon lukenut epäterveestä shippauksesta, että kun shippaaja käyttää siihen paljon aikaa ja omia tunteita niin hän ei hyväksy jos mitään suhdetta ei olekaan kun se tarkottaisi vähän sitä kuin, että hänelle itselle tulisi vuosisadan ero ja olisi elänyt "valheessa". aika hurjaa.
Mä olen oikeasti huolissani, jos jompikumpi toisi tulevan kumppaninsa julkisuuteen ja saisi lapsia miten nää tosishippaajat siihen suhtautuu. Voi olla et alkais jotain yhteydenottoja tulla, kuinka ovat valinneet "väärän" kumppanin. Enkä ihmettelis vaikka olis tullutkin jo.
 
vierailija
Mä olen oikeasti huolissani, jos jompikumpi toisi tulevan kumppaninsa julkisuuteen ja saisi lapsia miten nää tosishippaajat siihen suhtautuu. Voi olla et alkais jotain yhteydenottoja tulla, kuinka ovat valinneet "väärän" kumppanin. Enkä ihmettelis vaikka olis tullutkin jo.
kyllä varmasti Kärtsä on asiasta jonkun viestin saanutkin. En ihmettelis ollenkaan. Ja aina pohdin että keitä nää tälläset tyypit on jotka viestiä laittaa koska itse en ikinä edes KEHTAIS, vaikka haluaisinkin. Mutta en myöskään halua.
 
vierailija
Mä olen oikeasti huolissani, jos jompikumpi toisi tulevan kumppaninsa julkisuuteen ja saisi lapsia miten nää tosishippaajat siihen suhtautuu. Voi olla et alkais jotain yhteydenottoja tulla, kuinka ovat valinneet "väärän" kumppanin. Enkä ihmettelis vaikka olis tullutkin jo.
Ja minä kun olin kuvitellut, että viimeistään siinä vaiheessa, kun perhe kasvaa, toisella se voi tapahtua piankin, viimeisetkin harhat katoaa.
 

Yhteistyössä