Hakutulokset

  1. R

    Mitäs kivaa Tallinnassa?

    tiedätkö vanhastakaupungista hyvää live-musapaikkaa? ei nuo yö-kerhot kiinnosta.
  2. R

    mehun teosta

    pitääkin käydä nyhtämässä anopin raparperit :D mitä pistät raparperin lisäksi, kun jokainen tuntuu tekevän omalla tavalla?
  3. R

    ketä paikal

    =)
  4. R

    mehun teosta

    anna olla ja lisää päälle uutta, hyvää siitä tulee :D
  5. R

    yliopiston pääsykokeista

    kiinnostava ala sullakin, oli omassa harkinnassa myös. mutta ei aikaa riitä kaikkia kirjoja kahlata.. saati tuota yhtä =) mutta aina voi ihmeitä tapahtua
  6. R

    Motivointia kaipailen...

    tuu vahtimaan mun lapsia niin voin ite lukee.. tulee varmasti motivaatiota, on meinaa aika veijareita ;)
  7. R

    yliopiston pääsykokeista

    9 paikkaa samoin. onnea yritykseen =) voihan olla että samoilla kursseilla tavataan tahi ei =)
  8. R

    yliopiston pääsykokeista

    mihin haet? itekkin oon helsinkiin menossa, en edes tiedä viel minne sinne pitäs mennä kun opiston sivut on niin sekavat.. ootko paljon lukenu?
  9. R

    onko kukaan lukenu

    hesarin netti dekkaria? ite oon jääny jälkeen mut mukava tapa lukea näin lapsellisena.
  10. R

    yliopiston pääsykokeista

    humanistinen, arkeologia. eka yritys
  11. R

    yliopiston pääsykokeista

    että jännittää ylihuomenna kokeet.. saa nähä miten menee.. saman kokeneita? monennella olette päässyt sisään?
  12. R

    Päiväkotiin tutustuminen..

    meillä sama tilanne, apuja tänne myös!
  13. R

    kylppäri remppasta

    paljon teillä maksanut moinen? meijän vessa varmaan hikiset 3neliöö ja uusiksi pitäs laittaa kaikki ja kosteuttakin löytynee, kauan teillä kestäny ja maksanu?
  14. R

    Että semmosta :O

    ei muuta kun porkkanaa lautaselle, varmasti söis kun nälkä tulisi
  15. R

    uni rytmin säätämisestä

    en laittanut lapsia nukkuu päikkäreitä, mennyt illat yhteentoista jos tänään nukahtais aikaisemmin. hullua.. saa nähä sit illalla.
  16. R

    Riisuuko muiden lapset itsensä alasti kun käyvät kakalla????

    meidän koht 4v saman moinen. muutenkin tykkää olla kotona vaan alkkarit jalassa. ei ole mua häirinny.
  17. R

    tukijoukkoja kaipailisin

    kyllä tää netissä roikkuminen jeesaa kanssa, pitänee sulkea puhelin muutamaksi päiväksi. ja alkaa pyörimään raikkaassa ulko ilmassa ja "normaali" ihmisten kanssa. tuun taas purnaamaan tänne kun kiehuttaa, kiitos kaikille =)
  18. R

    tukijoukkoja kaipailisin

    kiitos tuesta, pitänee käydä metsässä hakkaa päätä mäntyyn, lapset voi kerätä samalla vaikka käpyjä :) sait mieleni kohoamaan
  19. R

    tukijoukkoja kaipailisin

    pitänee pakoilla tiettyjä porukoita, onneksi meni puhelin rikki ja numerot katos samalla, ei vaan tunnu kaikki käsittävän. puistoon vaan muiden mammojen sekaan sen tiedän auttavan, enemmän pelkään jos alkaa pinna mennä..
  20. R

    tukijoukkoja kaipailisin

    päide ei sovi tänne palstalle. tänään tuli sanottua jo kerran ei, ja aika hyvä fiilis kyllä tuli. minä haluan vain elää normaalia elämää ja olla riippumaton mistään.. paitsi lapsista ja rakkaudesta mieheeni.

Yhteistyössä