• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Riisuuko muiden lapset itsensä alasti kun käyvät kakalla????

Ei mun lapset itseään alasti riisu vessassa käydessään. Poika kyllä ottaa kaikki housut kokonaan pois mennessään vessaan, sen sijaan että laskisi vain housut nilkkoihin, mutta kaksivuotiaalle se sallittakoon, pääasia että menee vessaan eikä tee vaippaan :xmas:
 
Meille tekee poika :D Tosin usein kun tuolleen riisuu niin painelee samalla suihkuun pesemään peppunsa jos mä en pääse heti pyyhkimään (=mä imetän vauvaa). Eilen marssi kakkapyllyineen suihkuun ja hetken päästä kylppäristä hirvee huuto "ÄITI, ÄITI, APUA!" ja mä melkein sydärin sain ja pistin vauvan pinnikseen huutamaan nälkäsenä ja menin kattomaan että mikä hätänä, tää meijän kaveri oli sitten istunu kylppärin lattialle ja jättäny sellasta kakkavanaa perässään ja paniikissa sitten karkuun sitä meni :LOL:

Mutta juu, kyllä se riisuu vaatteensa, varsinkin housunsa kun menee veskiin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä mä housut ymmärrän, mutta miks se ottaa paidan pois? Kertooko se ite mitään syytä?
No olen joskus kysynyt niin nauro että siihen voi mennä kakkaa :eek: :LOL:
Meillä poika 5v ottaa paidat pois kakalla käydessä siitä syystä etteivät menisi likaisiksi.
No onhan se kiva että ovat huolellisia sitten. :D
 
kinuski
Meillä kuopus 3v riisuu aina kotiin tullessaan kaikki vaatteet. Päiväkodissa ja kylässä ollessa kyllä pysyy vaatteet päällä mutta välittömästi kotona riisuu ne pois. Rasittavaa talvella kun saa jatkuvasti taistella asiasta, meillä kuitenkin sen verran käy lattialla veto. Ja en tiedä miksi tekee noin, tykkää kai olla ihan naturellina. Eiköhän ne vaatteet ala viimestään murrosiässä pysyä päällä :D
 
Sangria
meidän 8v tekee sitä vieläkin :whistle: kaikki pois vaan...kysyin että ottaako koulussakin kaikki pois, niin vastaus oli että ei oo koskaan käynyt koulussa kakalla :eek: ne vaan kuulemma häiritsee ne vaatteet siinä, on tiellä :D
 
Rukoilijasirkka
No toi 3 vuotias on koko ajan pelkillä pikkuhousuilla vaikka tulis vieraita. joten kyllä, vessassa se on alasti. Joskus sillä saattaa olla pari minuuttia joku vaate, minkä se pukee ja sitten taas riisuu. Se repii aina kaikki vaatteet ulos kaapista ja pukee ja riisuu niitä.
 
Mies38v
Minä olen aikuinen ja teen noin jos olen yksin kotona. Tosin käyn yleensä aamulla heti herättyäni kalalla ja joskus myös illalla ennen kuin menen auihkyun. Aamulla puen vaatteet päälle vasta kun olen käynyt kakslla (pyjaman otan pois ennen sitä) ja illalla riisun, käyn kalalla ja menen sitten suihkuun. Muutenkin viihdyn mahdollisimman vähissä vaatteissa, usein vain pelkät alushousut tai pyjamahousut jalassa.
 

Yhteistyössä