• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

mehun teosta

Tuolla raparperimehu valmistuu MehuMaijalla. Tuli mieleeni miten muut mahtavat seuraavan asian tehdä?
Jos marjoja on enemmän kuin yksi maijallinen muttei kuitenkaan ehkä kahteen asti, tyhjennättekö maijan välillä marjamoskasta vai lisäättekö päälle?
Itse olen aiemmin tyhjentänyt ja laittanut "tuoreet2 tyhjään, mut nyt aattelin onko turhaa homaa ja sottaamista. Nyt sitten laitoin päälle uutta tavaraa kun oli vanhat lakseutunut, mitäköhän tulee..
Vai teettekö mehuja itse ylipäätään?
 
Jotenkin arvelinkin ettei mehuntekijöitä tällä palstalla ole..
Mulla on aina niin tylsät aiheet, että olen takuuvarma ketjuntappaja :ashamed:
Rupeisinkohan haukkumaan miestäni, juomaan viinaa vai mitä sitä keksis, että saisi muiden mielipiteitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Minkä hintaisia ne sitten on? ja mulla tahtoo olla semmonen ongelma etten sais sitä mahtumaan minnekkään säilöön.
En ihan tarkkaan muista, mitä omani maksoi. Jostain halpahallista ostin mut kait kolmellakympillä ainakin saa. Ei se laatikko mahottoman iso ole, korkeahko kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
pitääkin käydä nyhtämässä anopin raparperit :D mitä pistät raparperin lisäksi, kun jokainen tuntuu tekevän omalla tavalla?
En ole kauheasti raparperistä mehua tehnyt, kun olen ajatellut sen olevan kitkerää. Viimeksi laitoin mukaan mansikkaa, nyt ei ollut oikein mitään sekaan laittaa. Tulee sitten "raakaa" raparperimehua..
 

Yhteistyössä