Hakutulokset

  1. B

    Minkälaisia painoarvioita teillä rv36-37? Ja minkä kokoinen lapsi tuli?

    Noilla viikoilla arvio 3200, viikon päästä synnytys 4135g...eli todellakin VAAN arvio....
  2. B

    Lääkkeellinen tyhjennys

    Heippa kanssasisaret! Miten JM sulla meni eilen? Saitko vuotoa tulemaan? Kuullosti kovin vähäiseltä tuo sinun vuotosi. Oletko käynyt tänään sairaalassa näytillä että kaikki tuli varmasti ulos? Itsellänihän kävi niin, että en saanut vuotoa Cytoteceillä tulemaan, ainoastaan yöllä oli tullut vajaa...
  3. B

    Lääkkeellinen tyhjennys

    Heippa Noella, JM ja muut! Toivottavasti teillä on jo asiat "kunnossa". Olitko JM tänään hakemassa Cytotecit vai miten se nyt oli? Itse tulin äsken kaavinnasta. Se sujui kohtuullisen hyvin, kipua ei ole eikä vertakaan tule juuri lainkaan. Ihmette´len oikeastaan tätä kivuttomuutta. Lääkäri...
  4. B

    Lääkkeellinen tyhjennys

    Hieno kuulla, että teillä on tyhjennykset menneet ongelmitta. Itselläni ei eilisten Cytotecien (3x2) jölkeenkään tullut yhtään vuotoa, ainoastaan helvetinmoiset kivut, joihin ei edes Panacod auttanut. Kävin aamulla taas sairaalassa, Sikiö edelleen kohdussa, samoin kaikki muu...
  5. B

    Lääkkeellinen tyhjennys

    Olen samassa tilanteessa kanssasi Joni Makuusäkki, pahoitteluni sinulle kuin myös muille yllä oleville! Olin raskaana vielä viime viikolla, kun kävin ultrassa 28.4. Siellä kuitenkin huomattiin, että pienen sykettä ei enää löytynyt! Raskaana olin vielä senkin jälkeen, mutta tiedän miltä tuntuu...
  6. B

    Raskaustesti positiivinen - onni vai ei?

    Kiitos teille kaikille vastanneille! Vastauksista kuulsi läpi aito välittäminen ja olen todella kiitollinen kaikille teille kauniista ja kannustavista sanoistanne. Tänään olen taas hyvin varma siitä että kaikki sujuu hyvin ja pärjään, mutta kun ilta tulee, alkaa kaikenlaiset möröt nostattamaan...
  7. B

    Raskaustesti positiivinen - onni vai ei?

    Olen uusi palstalainen ja tunnen tarvetta liittyä tänne, kun en voi asiaani oikeassa elämässä juurikaan ääneen työstää monesta eri asiasta johtuen. Olen 41-vuotias yh-äiti, ja seurustelin reilut 2v kunnes ennen pääsiäistä lopetimme suhteen miehen uskottomuuden vuoksi. Pari päivää tämän jälkeen...

Yhteistyössä