Hakutulokset

  1. P

    Sokeroinnista (bikinirajat)

    Täällä brassi maksaa 70e, bikinirajat 30e. Toivoisin selviäväni viidelläkympillä?
  2. P

    Lapselle kummi - kuka?

    Pyydä vaan kummiksi, voihan olla, että kummiuden myötä ystävyyskin kohenee ja yhteydenpito lisääntyy.
  3. P

    Sokeroinnista (bikinirajat)

    Olen tilannut kosmetologilta bikinirajan sokeroinnin, eli ottaako hän vain ihan tarkalleen bikinirajat, vai voiko pyytää sokeroimaan enempi, esim. jättämään kiitoradan.. Ja mitenköhän hinta käyttäytyy, kun ei kyse ole kumminkaan ihan brassista?
  4. P

    Mikähän mun siskollani on? :(

    Gastroscopiassa tähystetään pienellä kameralla, joka on letkun päässä, maha, letku pitää siis niellä. Rauhottavaa lääkettä saa tarvittaessa. Siinä selviää, jos mahalaukussa on tulehduksellisia muutoksia, kasvain, mahahaavaa jne.. Mahavaivathan voi säteillä myös selkään. Colonscopia on toinen...
  5. P

    Sokeroinnista tietävät (brassi)

    Kiitti polgara :) Kumpaa pidtään parempana, vahaus vai sokerointi..? Ja mitä eroa karvojen takaisin kasvussa ja hinnassa?
  6. P

    Millä rv olette saaneet km?

    Eka km viikolla 9, ensin vuotoa, ultrassa sydän vielä sykki ja olin sisällä sairaalassa, seur. päivänä sikiö oli kuollut :'( Toinen km viikolla 8, vuotoa, ultrassa todettiin sikiön kuolleen viikolla 6. Mutta nyt meillä on kolme tervettä lasta, eli km:t oli vain huonoa onnea...
  7. P

    Mikähän mun siskollani on? :(

    Onko otettu tai mietitty gastroscopiaa, siis mahalaukun tähystystä?
  8. P

    Onko kukaan suomisoffasta ostanut saanut

    ikävä todeta, että ei saatu. Pihakalusto ostettiin huhtikuussa, toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa. Tuolit tuli kesäkuun alussa ja pöytä juhannukseksi. Vaadin kyllä hyvitykseksi paremmat tuolit samaan hintaan + pehmusteet, ja sain. Ennenkuin kalusteet oli kotona, piti firmaan soittaa 4-5...
  9. P

    Sokeroinnista tietävät (brassi)

    Aion -vihdoin- yllättää miehen brasilialaisella, kaikki pois.. Nyt haluan vain tietää sokeroinnista - kauanko käynti kosmetologilla kestää - paljonko maksaa -kuinka kauan alaosasto pysyy siistinä - tuleeko yhtään näppyjä tms. ikävää kuten höylällä.... eli onko heti "hieno" - ja onko...
  10. P

    Ihokarvojen poistosta...

    En jaksais nyt höylätä, kokeilisin vaihteeksi noita ihokarvanpoistovoiteita. Onko joku käyttänyt niitä alaosastoon?
  11. P

    Ihokarvojen poistosta...

    Mikä on paras bikinirajalle? Ajattelin kokeilla Veet Bikini Kit:ä, kokemuksia? Höylällä jää niitä näppyjä...
  12. P

    Yökyläilijän tuliaisista

    7v tyttöni kaveri tuli meille kylään ja toi tullessaan sipsipussin ja limuja, jotka jakavat tyttöni kanssa. Ihan kiva, ja kyllä meillä herkkuja saa syödä, mutta vähän hämmennyin.. Tavallisesti kaikki kaverit tulevat tyhjin käsin, ja itse en ikinä laita omien lasteni mukaan kylään mitään...
  13. P

    Kattooko joku tuota kakkosen satuhäitä?

    Mistä tiedät että ovat vielä naimisissa? Ja eikö nuo häät olleet viime kesänä?
  14. P

    Oletko ottanut pikavipin/vippejä?

    En ymmärrä... pikavipeissä korko on kauhea, kun taas muikkarilaskussa kulut about 5e...?
  15. P

    huuto.netistä

    Kyllä se kannattaa laittaa kohteen ilmoitukseenkin, ettei jää epäselvyyttä.
  16. P

    Facebookista

    Juuri samoin. Sivu täyttyy hetkessä noista "tykkää käyttäjän S tilasta" ja "kommentoi käyttäjän S S tilaa"
  17. P

    nushape

    Mä soitin numeroon ihan tuollaisenaan, ilman mitään + tms, kun olin laittanut asiakaspalautuksena paketit takas, ja niitä silti karhuttiin. Asia selvisikin. Mutta olethan nyt hoitanut jo oman osuutesi, kun kerran peruit s.postilla jatkopaketit, jos niitä vielä tunkee, niin laita takaisin, ja...
  18. P

    Epäkorrektien naapureiden ja ystävien lastenhoitotapoja, jotka saavat sinut näkemään punaista

    Naapuri laittaa pojan ulos huutamaan, kun se kiukuttelee sisällä. Sitten 3v poika takoo ovea ja huutaa "äiti päästä sisäääään!"... Ja poika saa huutaa ulkona ainakin 10 min .
  19. P

    nushape

    Ootsä muuten kokeillut niitä? Tuliko niistä sivuvaikutuksia, tai vaikuttiko muuten mitenkään ts. putosiko paino? Mä palautin, kun hoksasin että niitä pitää sitten tilata jatkossakin koko ajan ja hinta on kauhea. Asiakaspalvelun puh. nro on 0200-15100, se firma on anuform.
  20. P

    Kuinka usein hiukset voi värjätä?

    Värit on aina hyvinkin lähellä omaa väriä, vaaleanruskea, ja lisäksi raitoja, eli juurikasvu ei lyö silmille yhtään. Enkä ole hiustenkunnosta huolissani, vaan siitä, aiheuttaako ne esim. syöpää tms. nuo mömmöt, imeytyykö niitä päänahkaan?

Yhteistyössä