Hakutulokset

  1. M

    Opintolainan nosto

    Siinä tapauksessa voit nostaa opintolainan marraskuusta lähtien. "Voit saada lainatakauksen aikaisintaan hakemuksen saapumiskuukauden alusta alkaen." Kela - Hae opintolainan takaus verkossa
  2. M

    Opintolainan nosto

    Katso opintotukipäätöstäsi. Jos siinä lukee, että lainantakaus on myönnetty, niin sitten saat syyskuun alusta.
  3. M

    Mies haluais silikonit minulle, minä en..

    Ei todellakaan, sinähän ne leikkauksen jälkeiset kivut ja mahdolliset ongelmat joutuisit kestämään.
  4. M

    Surullinen tarina pienestä raukasta.

    Onko tämä jokin vanha lehtiartikkeli?
  5. M

    Opintolainan nosto

    Siitä asti, mistä Kelan myöntämä valtiontakaus on voimassa.
  6. M

    Näin säästät 10 000 euroa vuodessa

    Tuossa neuvottiin vaan 9979 euron säästöön :( nyt on kusetettu olo
  7. M

    Kuinka paljon puhut menkoistasi ystäville?

    Hajosin tuolle "montako sidettä housuissa" :D En puhu muuten, paitsi jos on pahoja kipuja niin sitten selitykseksi ärrimurriudelle ja mahdolliselle lattialla kippurassa lojumiselle.
  8. M

    Miten huomauttaa anopille hienovaraisesti että hänen häpykarvansa ovat liian pitkät?

    Mielenkiintoinen kysymys! Voisit tietysti ostaa anopille sheiverin lahjaksi ja laittaa vaikka kortin mukaan, jossa vihjaat nätisti karvojen ajamisen hyödyistä. Toki voisitte myös mennä yhdessä saunaan ja voisit ottaa asian hienotunteisesti puheeksi ja tarjoutua tarvittaessa vaikka näyttämään...
  9. M

    Köyliön kunnan alueella veden käyttökielto

    Köyliön kunnan alueella veden käyttökielto | Yle Uutiset | yle.fi "Köyliön kunnan keskiviikkona ja torstaina otetuissa verkostovesinäytteissä on talousvedestä löydetty alustavasti koliformisia bakteereita. -- Varotoimena kaikki juomavesi ja ruuanlaittoon käytettävä vesi on keitettävä noin...
  10. M

    Nyt meni jännäksi

    Kaveri mursi jalkansa kun oltiin ulkona, jätin sen siihen ja käskin tilata taksin, minä en ala ketään hyysätä, jokainen huolehtikoon itsestään. ...ihan oikeasti nyt. Joskus elämässä vaan tulee tilanteita, että hetkellisesti ei pysty, ja silloin on ihan ok että toinen auttaa. Se on siis...
  11. M

    Mies sai perinnön - osti itselleen kalliin auton

    Komppaan Arjaa (125). Ottamatta kantaa siihen, mihin ihmisillä on oikeus, on se nyt aivan uskomatonta lyhytnäköisyyttä, että laittaa 100 000 euroa menemään sen sijaan että laittaisi sen tuottamaan juurikin vaikka sijoitusasunnon muodossa, ja sitten käyttäisi näitä tuloja johonkin kivaan.
  12. M

    Meillä tuli riita miehen kanssa. Kumpi meistä on oikeassa?

    Ostajat olivat valmiita käyttämään asuntoon 125 000 euroa. Voimme teoriassa olettaa, että he olisivat olleet valmiita maksamaan sen myös, jos taloyhtiön lainaa ei olisi ollut, ja tällöin koko 125 000 olisi tullut myyjille. Tämä olisi merkinnyt sitä, että tällä välin ap miehensä kanssa olisi...
  13. M

    Millaiset on mielestäsi pröystäilevät häät?

    Sellaiset joissa rahan näytteleminen on itsetarkoitus.
  14. M

    Tapailu ja mustasukkaisuus

    Juokse! :O
  15. M

    Miksen pysty jättämään miestäni vaikka hän tekee minut onnettomaksi?

    Sillä ei ole _yhtään mitään_ merkitystä, että mies "vannoo rakkauttaan", kun kerran hänen tekonsa eivät ole mitenkään sovussa sanojen kanssa. Ja entä sitten, jos hän joskus sattuu olemaan hyvällä päällä ja tekemään kivoja juttuja? Hänhän tekee niin vain kun hänelle itselleen sattuu sopimaan...
  16. M

    Lasketaan yhdessä

    a=-1 b=1 c=0
  17. M

    Mira Tiirikainen

    Todennäköisesti en hanki ikinä lapsia itse. Mitä keskustelua näistä asioista ikinä syntyykin, toivottavasti ei aleta kuvitella, että kaikkia vapaaehtoisesti lapsettomia ärsyttää julkinen imetys tai muu lapsikeskeinen toiminta. Ei se imettäminen ainakaan minua vaivaa pätkääkään.
  18. M

    Anoppi sitten muuttaa meille!!

    Itse en ehkä sanoisi ihan noin, se voisi kuulostaa siltä kuin anopin kuolemaa jotenkin odotettaisiin. Mutta tosiaan, voi vedota siihen että pysyvät välit parempina, kun on eri huushollit.
  19. M

    Olenkohan mä ihastunut vai en? mistä sen nyt tietää

    Mä vähän luulen että et ole, koska jos olisit, sinun ei varmaan tarvitsisi miettiä asiaa. Voithan silti pitää miehestä, ei se ole sama asia kuin ihastuminen.
  20. M

    Mies räyhää, kun ostin 200e:n lenkkikengät.

    Ihme äijä. Itselleni ei tulisi kyllä mieleenkään laittaa viideosaa rahoistani matkaan, jos miehellä kerran on paljon enemmän rahaa ja jos HÄN on se, joka sinne lähtöä vaatii. (En tietenkään maksattaisi miehellä sellaista matkaa, jolle olen itse keksinyt lähteä, se on eri asia.) Yleensäkin...

Yhteistyössä