Tapailu ja mustasukkaisuus

  • Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"Nainen"
Olen tapaillut pari kk miestä, joka on hellä ja huomaavainen. Mutta on ilmennyt mustasukkaisuuden oireita. Mulla on miesystäviä, joista olen hänelle kertonut. Eka pyysi katkaisemaan välit niihin. No en suostunut, koska kavereita on muutenkin vähän. Ja kun tosiaan ovat vain ystäviä.

No seuraavaksi hän alkoi soittamaan useasti. Ei tykkää jos ei heti saa kiinni. Yhden kerran en ollut puhelimen ääressä, oli soittanut 10min välein tunnin ajan. Jonka jälkeen tai aikana oli ajanut oveni taakse. Tämä selvisi vasta kun olin taas puhelimen ääressä ja soitin hälle. Olin edellisenä päivänä kysynyt häntä luokseni, mutta ei ollut kiinnostunut.

No yllättäin laitoin välit katkolle, koska vähän ahdistaa toisen käytös. Eksäni on ollut todella mustasukkainen, enkä halua samaan tilanteeseen uudelleen.

Uudessa miehessä on hienojakin puolia ja mietin, että teenkö oikean ratkaisun, jos lopetan jutun tähän. Ja pari muuta negatiivistakin, mutta tämä mustasukkaisuus ehkä isoin.

Mies pyytää uutta mahdollisuutta ja haluaa katsoa miltä tuntuu edetä minun tahtiani.

Kysynkin nyt teidän mielipidettä asiaan. Uuvuttavaa pohtia, haluaisin asian päätökseen.
 
"Nainen"
[QUOTE="...";27064751]Huh. Lopeta tuo suhde :( Kukaan täysjärkinen ei soita tunnin aikana noin monta kertaa, eikä ainakaan aja oven taakse kytikseen! Ei mistään järkevästä syystä.[/QUOTE]

No näin mä vähän ajattelinkin. Kiitoksia, tuntuu että olo vähän helpottui :)
 
"Kalervo"
Eihän kukaan täysjärkinen edes mieti kysyvänsä täällä tuollaisia. Asiaan, kundi on täysi friikki ja jos jatkat, se tulee pahenemaan. Heppu sairastaa varmaankin narsismia, joka ei yleensä näin nopealla tavalla ilmene. He kun ovat todella kärsivällistä sakkia, joten jaksavat yleensä odottaa pitkään ennen kuin alkaa toisen piinaaminen. poista sen numero sun puhelimesta, poista sen lähettämät viestit, ja tee asia hyvin selväksi tälle sällille. Ja, muista, sano myös oikeat syyt miksi! Alkaa ainakin ukko funtsimaan omaa itseään. Tulipas tilitettyä.
 
"Nainen"
[QUOTE="Kalervo";27064829]Eihän kukaan täysjärkinen edes mieti kysyvänsä täällä tuollaisia. Asiaan, kundi on täysi friikki ja jos jatkat, se tulee pahenemaan. Heppu sairastaa varmaankin narsismia, joka ei yleensä näin nopealla tavalla ilmene. He kun ovat todella kärsivällistä sakkia, joten jaksavat yleensä odottaa pitkään ennen kuin alkaa toisen piinaaminen. poista sen numero sun puhelimesta, poista sen lähettämät viestit, ja tee asia hyvin selväksi tälle sällille. Ja, muista, sano myös oikeat syyt miksi! Alkaa ainakin ukko funtsimaan omaa itseään. Tulipas tilitettyä.[/QUOTE]

Kaipasin vain vahvistusta tunteilleni, ystäväni tuntuu puolustavan tämän miehen käytöstä. Mietein kyllä onko mulla kaikki kotona :)
 
"Kalervo"
[QUOTE="Nainen";27065995]Kaipasin vain vahvistusta tunteilleni, ystäväni tuntuu puolustavan tämän miehen käytöstä. Mietein kyllä onko mulla kaikki kotona :)[/QUOTE]

Se on hienoa että kaverisi ilmaisee mielipiteensä suoraan, eikä ole tyypilliseen tapaan "sinä olet aina oikeassa" -kaveri, eli ne jotka aina on sinun puolella vaikka itse tekisit typeryyksiä, vaan hän kertoo rehellisesti. Arvosta myös sitä. Tottakai hiukan sävähtää silmään tässä tapauksessa, kun lukee sen mitä kirjoitit alkuun.

Muista, päätöksen teet Sinä itse, ei sinun opettaja, äiti, veli, sisko, kaveri tai nettituttava, vaan Sinä. Mieti tarkkaan mikä Sinä tahdot olla. Moni alkaa miettimään siltä kantilta mitä tahtoo, se voi nopeasti sokeuttaa, ja antaa liiallisen sijan (eli hyväksynnän) vastakumppanin huonoille tavoille. Kukaanhan ei ole täydellinen. Virheitä jokainen tekee, ja niin pitääkin. Eihän muuten opi. Alkuun, veikkaan että tahdot olla (nyt tulee kliseinen ilmaisu) onnellinen? Pääsetkö siihen kahlinnan avulla? Älä anna muiden tehdä sinulle sääntöjä, vaan tee itse omat sääntösi ja muovaa ne sitten yhteiseksi kun löydät 'sen oikean' vierellesi. Sääntöjä sulle ladotaan ihan tarpeeksi jo työpaikalla. Piste.

KK
 

Yhteistyössä