Mies haluais silikonit minulle, minä en..

  • Viestiketjun aloittaja yksi vain
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Otatte ihmeen henk.koht.kaiken. rakastan miestänimut jos hänelle sais adamantiumkynnet, hännän taivaiks siivet ni yrittäisin houkutella häntä operaatioon.
Ai ottavat henkilökohtaisesti? Entä sinä, etkö sinä ota henkilökohtaisesti, kun alat ihan omia mieltymyksiäsi tilittämään? Ei ole kyse sinusta. Älä anna parisuhdeneuvoja kenellekään, epävakaa henkilö.
 
Mä en tee mieheni mieliksi mitään, mitä en todella halua tehdä.

Jos mun mies ehdottais jotain tollasta, käskisin hänen vaihtaa muijaa jolla on paremmat tissit.

Mä en ottais silikoneja mistään hinnasta, koska ensinnäkin leikkaus on aina leikkaus, jos jokin menee vikaan, niin kuka maksaa sitten ne seuraavat, silikoni lähtee valumaan muualle elimistöön ja se on kuitenkin ei luonnollinen elimistölle jne. Mä en lähde kenekään takia tekemään itselleni/itseeni muutoksia ellen sitä, itse todella halua. Sillä on ongelma joka ei pysty hyväksymään, että ihmisen kroppassa tapahtuu muutoksia raskauden ja imetyksen myötä.
 
..
En todellakaan suostuisi, jos en itse silikoneja jostain syystä haluaisi. Mies ei taida oikeasti ymmärtää, ettei se leikkauskaan oo mikään ihan pikkujuttu? Tuskin on tietoinen riskeistä, komplikaatioista. Uskoisin, että miehenkin mieli muuttuisi kun vähän oikeasti ottaisi niistä selvää.

Onneksi mun mies ei ikinä ehdottaisi leikkausta noin "turhan" asian takia. Seksielämäänkin täytyy kyllä löytyä parannusta jotenkin muuten, ei se kroppa vaan pysy samanlaisena koko ikää..
 

Yhteistyössä