Hakutulokset

  1. Dapa

    Kiinnittymisvuodoista?

    oli kiinnitysvuotoa, ja olin raskaana, kesti kaks päivää se vuoto ja loppu. Luulin, et ne oli minimensut ja kaks vkoa liian aikasin. Mut sit ku olis pitäny alkaa vuodon, niin teinki positiivisen r-testin. Lääkäri sanoi, et tuo oli kiinnittymisvuotoa ilmeisesti ollut. toivottavasti oli sullakin!
  2. Dapa

    raskaana vaikka kuukautiset oli?

    mulla tuli kans kaks päivää vuotoa, luulin et oli menkat, mut ne olikin vissiin kiinnitysvuotoa, koska olin raskaana! eli voi olla mahdollista!
  3. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    toivotaan paljon tarrasukkia matkaan Red Dragon, ihanaa, heti saatiin vauvvoja kuumeilevien ketjuun! :heart: LEP: mä tiiän tuon tunteen, tuntu sillon vuos sitten , että vauvoja ja isomahasia on joka puolella! :D toivotaan sulleki pian plussatuulia! Keijulle myös plussatuulia !
  4. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    Onnea Red Dragon!! Ihan selvät viivat!!! :flower: :heart: toivottavasti pysyt meidän mukana kuiski, olis ihanaa kuulla sun masun kasvattelusta!!? Saanko laittaa sut plussanneeks? Mikäs on Keijun tilanne? :D Tervetuloa Haidi84! :wave:
  5. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    huih, teillähän on jännää, R-D ja Keiju!! toivotaan parasta!!! =) :flower: ..ja eiku testimään, R-D, sähän jo voitkin testata ja Keijukin melkeinpä.
  6. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    paljon tsemppiä R-D!!! toivotaan, että ei tulis tätiä vaan vauvva!! :hug:
  7. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    Milläs mallilla muilla on yritykset? siis meettekö tjot-meiningillä vai ihanko on täys "tohina" päällä? vai onko haave kenties jossain tulevaisuudessa? =) meillä on haave tuolla kesän tienoilla aloittaa yritys, tosiaan poika on vasta 4kk (tai oikeestaan JO) ja kun imetän, niin on aika...
  8. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    moikka keiju! laitan sut kans tuonne!! ..me ollaan kans petoselle muuttamassa ja ollaan melkein samanikäisiäki.. :wave: mut kirjotottelen huomenna paremmalla aikaa. Teretulemast!! :)
  9. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    Liitin tänne tän mun oman esittelyni, pois tuosta etummaisesta tieltä... kaikki ideat otetaan vastaan tämän pinon kehittelystä, josko saatais kivaa keskustelua aikaiseks! Onkos muita Kuopion suunnalta kuumeilevia? Mulla on vauvakuume (taas) vaikka poika on 4kk+ vasta.. :whistle: olen siis...
  10. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    no miepäs laitan tuohon etusivulle meitä pinoon ja muokkailen nätimmäks tuon etusivun, jahka kerkiän. ja muuten, saa täällä puhua ihan kaikista aiheista, maan ja taivaan välillä!! :) ilmoittaa sitten mulle, mitä kaikkee haluatte etummaiseen viestiin ja jos haluaa vielä mukaan! jos laittais...
  11. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    hyvä hyvä!!! Tervetuloa vaan kaikille!! ei muuta kun yhdessä kuumeilemaan... muistan kun oli reilut vuosi sitten niin kova kuume, että ei meinannu housuissa pysyä... on se kova kuume nytkin, vaan vähän maltillisemmin. Tänne voidaan jakaa kaikenlaiset raskausoireet, yritykset yms yms mitä...
  12. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    eikö oo kuumeisia kuopiolaisia..? :laugh: :laugh:
  13. Dapa

    Kuopion kuumeilijat, tänne!!

    :heart: Kuopion seudun kuumeiset :heart: nimimerkki :heart: lasten määrä :heart: kuumeilun taso Esmeralda; , toinen lapsi haaveissa LEP; , esikoinen haaveissa Charlott ; esikoinen haaveissa Dapa; , toinen lapsi haaveissa, yritys alkaa kesällä 08 Haidi84...
  14. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    ruusumaria: laita mulle mailiosoittees, laitan sulle mailia! lähdetkö vaikka vauvavoikkaan? alkaa 16.1., kansalaisopistossa. Me ollaan jo ilmoittauduttu, pakko saada ittesä liikkeelle! :kieh: milli: joo, mulla on kans kauhukokemuksia anopista.. mutta välit nyt jo hyvät, tai no paremmat. mut...
  15. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    työ kirjotatte liikaa... ei pysy perässä!!! :laugh: Onko ketään muuten Kuopion seudulta? siis jota en tietäis? kaipaisin kaveria, kun en oo kerenny vielä kavereita saamaan täältä (elokuussa muutettiin) Juu, vauvalle tulee nyt hampaat! (eijei... :$ ) kulmat jo näkyy. Eli vampyyrivauva...
  16. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    äityli: miten selvisit röpöttelyreissusta, kun imetät? mulla tissit halkee ja valuu jo 5tunnin jälkeenkin... pumppasitko? jos saa utsia, niin millon sitten imetit seuraavan kerran? tekis mieli baanalle.. :kieh: mileko: no joo, mäkin haluaisin, että tekis mieli. Mutta kun ei juurikaan...
  17. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    mileko: juu, no ymmärrän, että kiirettä pukkaa, jos on 5 tyttöä.. :D (mäkin haluaisin ison perheen...) Ja mulla on kans tuota elopainoa kertynyt liikaa vuosien mittaan, salakavalasti.. ennen raskautta, tasan vuosi sitten painoin 90kg. Loppuraskaudesta painoin jo hävettävät 105 kg ja nyt oon...
  18. Dapa

    Kuopion mammat, ho-hoi!!!

    Täällä olisi yksi 24v tuore äiti vailla kamuja.. Kuopioon muutettiin syksyllä, mutta olen täältäpäin, joten paikat ym on tutut, suunnille ainakin. Minulla on mies, koira ja ihanan-suloinen poika 2,5kk. Olen huumorintajuinen, iloinen tyyppi, tykkään musiikista (raskasta, rokkia ja...
  19. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Tilda: Joo, Kysillä ja 22.10. oltiin poikaa väsäämässä! :heart: ollaankohan me nähty?! ollaan varmaankin. Olin silloin blondi vielä, tummat alta, suht lyhyet, mulla oli pikkuponnarit. Niin ja sellainen suloinen käärö mukana.. :laugh: :laugh: Mileko: meilläkin on miehen kanssa...
  20. Dapa

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    mikero: onpas sulla kamalia p0elkoja! Jaksuja ja kannattaa otta yhteyttä potilasasiamieheen tai vaikka leikkauksen suorittaneeseen kätilöön/lääkäriin ja keskustella "möröt" pois :hug: ja juttele noista sun peloista vauvan suhteen siellä neuvolassa, suosittelen oikeasti, ettet jää yksin asian...

Yhteistyössä