Kuopion kuumeilijat, tänne!!

:heart: Kuopion seudun kuumeiset :heart:


nimimerkki :heart: lasten määrä :heart: kuumeilun taso


Esmeralda; , toinen lapsi haaveissa

LEP; , esikoinen haaveissa

Charlott ; esikoinen haaveissa

Dapa;
, toinen lapsi haaveissa, yritys alkaa kesällä 08

Haidi84; esikoinen haaveissa

Dreamer88;
esikoinen haaveissa, lapsettomuushoidot tauolla/clomit?

Tari; neljäs lapsi haaveissa, tjot

Retuli83; esikoinen haaveissa, yritystä takana 2,5v.


Käärme;
kolmas lapsi haaveissa


Kaa; esikoinen haaveissa, tjot


Aminohappo: toinen lapsi haaveissa, tjot


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


PLUSSANNEET;


Red Dragon: kolmas lapsi tulossa, + 1.3.08


Keiju;
toinen lapsi tulossa, +3.3.08, la 7.11.-08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

taustalla tukemassa ja haaveilemassa...


Inkku83; esikoinen haaveissa





:heart: :heart: Tänne siis Kuopion kuumeiset jakamaan suruja ja iloja, niin vauvahaaveista kuin muistakin arjen asioista; mikään ei ole liian pieni tai suuri asia, etteikö sitä voisi jakaa :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dapa:
eikö oo kuumeisia kuopiolaisia..? :LOL: :LOL:
ompas
jos mut voi kuopiolaiseksi sanoa..

Olen kuopiosta kotoisin, ja muutan sinne takaisin n.9kk pästä

olemme perheen kanssa asuneet Varkaudessa 1,5 vuotta opiskelujeni takia..minun tyttöni on jo 4-vee ja koira on myös sekä kisun pentu...

Olemme puhuneet jo vauva kuumeesta, ja näillä näkymin tässä keväällä akaa yritys...ja kun valmistun sitten marraskuussa niin muutamme takaisin kotikonnuille Kuopioon!
 
LEP
Täällä ois kanssa yksi henkisesti kuopiolainen 27-vuotias nainen. Tällä hetkellä majaillaan Keiteleellä ja mieli kovasti haikailee takaisin Kuopioon, mutta mies ei ole niin innokas vielä asiasta. Kuopiossa suurimman osan elämästä asunut olen ja siellä vieläkin lähes viikottain tulen olemaan.

Meidän perheeseen kuulutaan minä 27v ja aviomieheni 31v, sekä joka toinen vkl miehen 4v poika. Karvaisia lapsia on kaksi koiraa ja kaksi kissaa. :) Vauva kovasti haaveissa ja yritystä takana tämä vuosi. Toivotaan, että joskus tärppäisikin. Itse on ehtinyt kuvittelee jos jonkinlaista valeraskausoirettakin jo tässä parin kuukauden aikana. Välillä tunnen itseni jo hulluksi! :LOL:
 
hyvä hyvä!!! Tervetuloa vaan kaikille!!

ei muuta kun yhdessä kuumeilemaan... muistan kun oli reilut vuosi sitten niin kova kuume, että ei meinannu housuissa pysyä... on se kova kuume nytkin, vaan vähän maltillisemmin.
Tänne voidaan jakaa kaikenlaiset raskausoireet, yritykset yms yms mitä nyt vaan ikinä mieleen tulee!! haluaakos joku, että kirjataan ensimmäiseen viestiin tänne kuuluvat; nimimerkit, kiertopäivät tai muuta?

Ja ihan kymysys; miten teillä mies oireilee vauvakuumetta tai halua saada uusi perheenjäsen? :)
 
Täällä kans yksi kuopiolainen :) 21-vuotias olen ja tuleva aviomieheni 23v. Juuri ostettiin asunto tästä keskustan lähistöltä ja kovasti toivotaan sinne ensimmäistä lasta :heart: Raskaaksi tuleminen on ollut hieman vaikeampaa meillä,koska itselläni on pco. Ensi viikolla lähdetään 3 viikoksi reissuun ja sit sen jälkeen aloitan clomifenit. Ei millään jaksaisi odottaa sinne asti, mutta on toki mukava lähteä matkalle.

Meillä mieheni haluaa kanssa todella kovasti lasta ja on jo nyt innoissaan tutkinut vaunuista ja turvakaukaloista kaiken mahdollisen,jotta sitten joskus meidän oma pienokainen saisi kaikista parasta, kuten mieheni tapaa sanoa :LOL:
 
LEP
Minulle oikeastaan ihan sama kirjataanko. Voisihan se toisaalta ollakkin ihan mukavaa ainakin ne nimimerkit nähdä ja monennestako kukakin haaveilemassa on! :)

Meillä kanssa mies on ihan innoissaan asiasta. Sehän minut tähän touhuun sai suostuteltuakin. ;) Minä kun ensin vastaan hangoittelin ja miehellä ihan kamala vauvakuume. Nyt se kuume taitaa sitten olla molemmilla pahemman kerran. Mutta uskon, että miehellä edelleen vahvempi. Se tutkii kanssa kaikkai vauvantarvikkeitakin ja kovasti odottaa, että tärppäisi jo. :)
 
Mie oon 24 vuotias ja mies 26 vuotta. Kolmannesta haaveillaan. Mies sai minulle vauvakuumeen.
Ja tässä noin kk. sitten sanoi minulle, että kerran meillä menee näin kauan, että tärppää.. Niin ehkäisyä et enää aloita. Ja eilenkin viel sanoi: Sinä, et sitten ehkäisyä ota. Jos joskus kolmas syntyy.
 
no miepäs laitan tuohon etusivulle meitä pinoon ja muokkailen nätimmäks tuon etusivun, jahka kerkiän. ja muuten, saa täällä puhua ihan kaikista aiheista, maan ja taivaan välillä!! :) ilmoittaa sitten mulle, mitä kaikkee haluatte etummaiseen viestiin ja jos haluaa vielä mukaan! jos laittais ainakin, nimimerkki ja montako lasta jo on ja monennestako kuumeilee. Käykö?
 
Liitin tänne tän mun oman esittelyni, pois tuosta etummaisesta tieltä...

kaikki ideat otetaan vastaan tämän pinon kehittelystä, josko saatais kivaa keskustelua aikaiseks!
Onkos muita Kuopion suunnalta kuumeilevia?
Mulla on vauvakuume (taas) vaikka poika on 4kk+ vasta.. :whistle: olen siis 24v yhden lapsen äiti Kuopiosta, mies löytyy ja koira kans. Asutetaan tätä Kuopion eteläpäätä, eli Petoselle olis muutto kuukauden päästä edessä.
Kuumeilun taso on sitä luokkaa, että ihan vielä ei ole odotettavissa pikku-kakkosta, mutta kunhan tuo imetys loppuu niin kesällä varmaan alkaa yritys sitten.. :D Lapsia olis toiveissa saada 3-5, mutta jos nyt saisi edes tämän pari niitä.. :D
 
minäkin itseni tänne ilmoitan...(saa merkata ekaan viestiin)
Olen 23 vuotias yhden lapsen äiti Kuopiosta, poika on nyt 3 vuotta 4kk.Petosella asustellaan. Viime keväästä asti kuumeiltu ja sillon heti tärppäsi, valitettavasti vaan meni kesken rv 9+2 ja sen jälkeen puolen vuoden tauko pidetty. Nyt siis olisi aika aloittaa uudella onnella. Pari kiertoa ja yritetty, ensi viikon alusta näkee joko on tärppi käynyt.
Lapsiahan olisi mukava muutama saada mutta katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.
 
Milläs mallilla muilla on yritykset? siis meettekö tjot-meiningillä vai ihanko on täys "tohina" päällä? vai onko haave kenties jossain tulevaisuudessa?

=) meillä on haave tuolla kesän tienoilla aloittaa yritys, tosiaan poika on vasta 4kk (tai oikeestaan JO) ja kun imetän, niin on aika epätodennäköistä tulla raskaaksi ja vielä ehkäsyäkin käytetään. Mutta kesältä vois rueta yrittämään tosissaan pikku kakkosta, mutta nyt jo kumpikin kovasti kuumeillaan, mies varmaan vielä enemmän kun minä :kieh:
 
Heips!
Kiva kun olette perustaneet tämmöisen oman alueen ketjun. Minä asun myös Kuopiossa ja yhdessä pinossa tammikuun kuumeilin. Ei onnistunut, vaikka KOVASTI oli yritystä...ensimmäinen olisi meille ja olisi niin toivottu!! Ensi kuussa sitten taas yritetään tosissaan. nyt pitää vähän varoa, koska on sellainen lääke, että voi olla haittaa lapselle. Tosin tuli tuossa sekstailua eilen ilman ehkäisyä, nyt kp 12, ovista ei ole ollu vielä. Täytyy varoa oviksen aikaan, mutta epäilen että helposti ei raskauduta. Miehellä aiempi suhde pitkä, yli 10v, yritystä silloinkin. Pelkään että hänellä ei siittiöt ihan vilkkainta sorttia. Mutta toivotaan, että sitten taas huhtikuulla viimeistään pääsee tositoimiin ja tärppää!! :wave:
 
Täällä kai plussattiin tänä aamuna :D
Heräsin klo 9 jälkeen ja ukko sanoi, että alahan mennä jo.. En eka meinannut, mutta kädet täristen menin testin tekemään..

Tässä pari epäselvää kuvaa. Kuvat saa isommaksi klikkaamalla kuvaa.





 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Täällä kai plussattiin tänä aamuna :D
Heräsin klo 9 jälkeen ja ukko sanoi, että alahan mennä jo.. En eka meinannut, mutta kädet täristen menin testin tekemään..

Tässä pari epäselvää kuvaa. Kuvat saa isommaksi klikkaamalla kuvaa.



onnea teille! :flower:
 

Yhteistyössä