Kuopion kuumeilijat, tänne!!

Onnea Red Dragon!! Ihan selvät viivat!!! :flower: :heart:
toivottavasti pysyt meidän mukana kuiski, olis ihanaa kuulla sun masun kasvattelusta!!? Saanko laittaa sut plussanneeks?

Mikäs on Keijun tilanne? :D

Tervetuloa Haidi84! :wave:
 
Dapa: Kyllä pysyn ja saat laittaa plussanneisiin :D . Teen viel ens viikolla varmistus testin :whistle:

Tultiin äsken mökiltä, ni oli pakko mennä testistä kahtoo, että olikohan siinä varmasti ne kaksi viivaa :D :D . Ja olihan ne :heart:
 
LEP
Oih! Onnea oikein kovasti Red Dragon! :heart: :flower:

Täällä oltiin hieman lomailemassa kylpylässä vkl ja arvatkaas oliko siellä mukavaa olla vauvakuumeisena, kun joka puolella oli raskaana olevia ja kaiken kruunasi vielä lauantai aamulla ollut vauvauinti! :LOL:
 
toivotaan paljon tarrasukkia matkaan Red Dragon, ihanaa, heti saatiin vauvvoja kuumeilevien ketjuun! :heart:
LEP: mä tiiän tuon tunteen, tuntu sillon vuos sitten , että vauvoja ja isomahasia on joka puolella!
:D toivotaan sulleki pian plussatuulia!

Keijulle myös plussatuulia !
 
Ensiksi, Onnea R-D :) :heart:

Täällä myös yksi kuopiolainen kuumeilija :) Parin viikon päästä saadaan aloittaa uudelleen yrittäminen, kunhan tässä paranee.. Eli hieman taustaa.. Olen 19v., aviomies 28v. Yritystä 11/06 alkaen, todella ikävien vaiheiden kautta lapsettomuushoitoihin 08/07, 1.inssi 12/07-> nega, paljon hormoneja, nyt laparoskopia 02/08 (kaikki rakenteellisesti ok). Joulukuussa ssg (aukiolotutkimus) jossa näytti että on molemmat puolet tukossa, onneksi ei ollut :) Lievä pco, enkä ovuloi ollenkaan (paitsi nyt, mutta ei saa leikkauksen takia yrittää).. Parin viikon päästä pitäisi menkat tulla ja sitten ovulaatio taitaapi sattua siten, että ollaan kanarialla :) Ja eka mahis plussaan 1.v. hääpäivänä huhtikuun puolessa välissä :)

Ja tuohon listaan voisi laittaa

Dreamer88.... esikoinen..... lapsettomuushoidot tauolla/clomit?
 
LEP
Ihanaa! Onnea kovasti keijullekkin!! :flower: :heart: Oikein kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle masuun, että pysyy siellä koko pitkän matkan ja oikeaan aikaan sieltä sitten terveenä tulee äitin ja isin syliin! :heart:
 
Kaa
Taipanpa tännekkin ilmoittautua. Tarkoitus on taustailla tämä kierto, mutta sitten kuukauden päästä tulen taas mukaan. Eli tällä erää lueskelen aina silloin tällöin, mutta kirjoittelu on tässä kierrossa harvinaisempaa. Ja sitten niitä taustoja:

Vuosimallia '78 oleva esikoisen kuumeilija Kuopiosta, naimisissa, yritys alkoi 08/07, plussa 10/07, keskeytynyt keskenmeno ja sen vuoksi kaavinta (rv 13) 11/07. Nyt vaan odotellaan, että kroppa paranee, pieniä mutkia matkassa vielä on, mutta yritys on taas pikkuhiljaa alkanut. Varmaan seuraavasta kierrosta sitten "tosissaan".

Plussapuhureita toivotaan tänne Savoon!

Onnittelut jo plussanneille! Etenkin RD, olen äärettömän iloinen ja onnellinen teidän puolesta, oli se jo aikakin! :heart:
 
Dapa lisäätkö mutkin :D , tiedätkin varmaan mitä lisäät riville ;) .
Ja terve vaan kaikille, täällä kanssa kuopiosta kotoisin oleva ,mutta tällä hetkellä ylä-savossa asusteleva äipykkä. Jos huolitte mukaan joukkoon.
 
juu, päivä vain :D Mutta kunpa tulis ensmäinen ultra, ni näkis tarkalleen, että milloin ois la.
Mutta mulla on aikaisemmis raskauksis raskausmyrkytys, joka luultavasti on tässäkin.. Joten lokakuun lopussa luultavasti synnyttylen.. Tai mistäs mä voin etukäteen tietää miten raskaus menee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
juu, päivä vain :D Mutta kunpa tulis ensmäinen ultra, ni näkis tarkalleen, että milloin ois la.
Mutta mulla on aikaisemmis raskauksis raskausmyrkytys, joka luultavasti on tässäkin.. Joten lokakuun lopussa luultavasti synnyttylen.. Tai mistäs mä voin etukäteen tietää miten raskaus menee :whistle:
juu mulla taas tuo poitsu synty viikoilla 38+5 että jos kaikki menee hyvin niin tääkin tulis pikkusen ajoissa niin sit vois siellä tavata....mut mistäpä me toisemme tunnistettas =)
 
haidi: Kiitos onnitteluista! :flower:

Kopiota toisesta pinosta:

Oli hauskaa tulla kotiin kaupasta miehen kaa. Oli anoppi kahtomassa tyttöjä sen aikaa. Olin just prismasta tulos pois.. Nostaa tavarat autoon, ni ukko sanoi mulle: "Ethän ostanut tytöille mitään herkkua?" Mie, että miten niin.. mies: "ovat repineet kannettavasta näppäimiä irti.

Mie olin vielä siinä vaiheessa rauhallinen, kun kuulin uutisen. Olin, että kiva kiva.. Milläs mä tänne nyt tuun :D . Mistään muusta en ollut harmissani :whistle: . Sitten, kun näin kannettavan, niin silloin suutuin. Voi luoja, minkä näköinen oli näppäimistö!!!!! Onneksi ei ollut näitä kirjaimia ottaneet.. Ja ukko sai ne paikoilleen..

Mutta tyttöjen huone on tyhjä. Lähti lelut varastoon arestiin. Milloinkohan ne antaisi heille takas? :whistle:

Sitä en ymmärrä, että kerran anoppi oli laittamassa keittiössä astianpesukoneesta puhtaita astioita pois ja likaset laittamassa sitten sinne.. Ja keittiöstä on suora näköyhteys olohuoneeseen, että miksei ole voinut katsoa välillä :headwall: . Varsinkin tytöt ovat hiljentyneet yhtä-äkkiä.. Ja hiljentyminen on merkki pahanteosta.. :headwall:

Ihania noi meidän tytöt.. Ja joku haluaa monta lasta :LOL:
 
Tervetuloa kaikki uudet, Tari ja Kaa! (olikos se niin, että Kaa tulee taustalle?)
ja Tari, teillähän on tjot-meiningillä..? =) meinasinkin kutsua sut tänne mukaan.. olet tietenkin erittäin tervetullut!!! :heart:

HURRRRJASTI onnea Keiju!! ja tarrasukkia sinne myös! :heart:
..täällähän plussaillaan harva se päivä.. =)

Red Dragon: teillähän on tytöt pistäneet hulinaks! ..odotellen poitsun kasvamista... :whistle:
muuten mä kävin äitini kanssa tänään myös Prismalla, joskus klo 17-18 maissa... :D
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Kaalle kanssa terppatuloa mukaan, sekä muillekkin tulokkaille! :wave: Ihana tolleri Kaalla tuolla kuvassa näkyy! :heart:
Heh, heti mielenkiinto heräsi... vain tollereita tunteva tunnistaa sellaisen... hmmm :)
Hehe! :) On tullut seurailtua tollereita netistä ja näyttelyissä, sekä tuttavalla on sellainen. Tosin hänellä väärissä käsissä väärä rotu! :/ Sellainen meitä kiinnostanut kovastikkin, että jos joskus vaikka ottaisikin. Itse kun metsästetäänkin, niin siihen ja muutenkin harrastuskoiraksi. :) Tällä hetkellä meillä on Leonberginkoira ja seropi.

 

Yhteistyössä