Hakutulokset

  1. W

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Kiitos teille kaikille Tinii, PulttiBois, Viuhtis, Ninni78 ja Miikkis! Tuntuu ihanalta saada täältä tukea surussa. :'( Pistin Kuutin tulitikkuaskiin ja mennään hautaamaan se puun alle. Sillä oli 5 cm pituinen oletettava napanuoran alku, 1x1 cm kokoinen oletettavasti sikiöpussi ja 3x2 cm...
  2. W

    ***Viikko 26***

    Kiitos kaikille haleista. Pistin Kuutin tulitikkuaskiin ja mennään hautaamaan se puun alle. Sillä oli 5 cm pituinen oletettava napanuoran alku, 1x1 cm kokoinen oletettavasti sikiöpussi ja 3x2 cm kokoinen oletettavasti istukan alku. Löysin kuvaukset viidennen viikon alkiosta ja se sopi kuvaan...
  3. W

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voisin ilmoittautua tähän pinoon, eilen meni kesken viikolla 5+0. En olis muuten ollu varma et olin raskaana ollukkaan, aattelin et testit voi valehdella, mut sieltä se pikkuinen sitten tuli ulos... Neuvolasta sanottiin et saa yrittää heti uudestaan ku ei ollu pitemmällä.
  4. W

    ***Viikko 26***

    Kuutti tuli eilen ulos... :'( Nyt ainakin tiedän että se oli ollu siellä, eikä se haamu olla vaan joku virhe. Olin ensin ihan ihmeissään, ku en oo koskaan saanu keskenmenoa, et mitä tää on, mut kävin lukemassa tuolla keskenmeno puolella tarinoita ja pikkuinen Kuuttihan se oli. :'(
  5. W

    SOKERIKLUBI II

    Kiitos Touhis! :hug: Kyllä lämmitti mieltä tulla täältä löytämään iso kasa virtuaalihaleja. :'( :) Vähän on vielä pohdinnassa tuo dietin luonne... Mietin, että ehkä semmonen salaatinsyömiskuuri olis hyvä. Siis että terveellisiä lisukkeita saa pistää sinne salaatin sekaan, esim. tonnikalaa...
  6. W

    SOKERIKLUBI II

    En päässykkään siihen verikokeeseen, olin saanu neuvonnassa väärää informaatiota. Perjantaina testasin 25 yksikön testillä negan ja aavistelin pahaa... Tänään alkoi alavatsakrampit ja vuoto, ei kiinnittynyt tämä Kuutti kohtuun. Kyllä nyt itkuksi meni. :'( Aattelin, että alan sitten...
  7. W

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    En päässykkään siihen verikokeeseen, olin saanu neuvonnassa väärää informaatiota. Perjantaina testasin 25 yksikön testillä negan ja aavistelin pahaa... Tänään alkoi alavatsakrampit ja vuoto, ei kiinnittynyt tämä Kuutti kohtuun. :'(
  8. W

    ***Viikko 26***

    Alavatsa kramppaa ja verta tulee, ei tainnut Kuutti pysyä mukana! :'( Voi kun en olis laskenu päiviä väärin, enkä olis tehny sitä testiä, olisin onnellisen tietämätön tästä vierailusta ja potisin vain menkkoja... Mut saa pistää tippuneisiin. Kovasti tsempitän ja pidän peukkuja teille...
  9. W

    ***Viikko 26***

    Heissan! Niinhän se vastaanoton nainen sit kuites tiesi väärin, ei voitu kattoo sitä r.testiä verikokeesta ku ei ollu siinä lähetteellä... |O Löysin ihan tavallisesta kaupasta semmosen ei-herkän r.testin, siinä ei ees lukenu kuin monta yksikköä hormoonia pitäis olla et näkyis... no, negahan...
  10. W

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Kiitos Marza! =) Juu, kipitänhän mie jos sen vaan saa jo saman päivän aikana tietää. Painoa oli tänä aamuna 95,4 ja ei sais kyllä nyt yhtään nousta. Tuolta sokeriklubista laihduttajista löysin 1800 kcal ruokavalion jota voi raskaanaollessakin noudattaa. Se kuulostais hyvältä.
  11. W

    ***Viikko 26***

    Kiitos peukuista Kalenteri, niitä tarvitaan! :hug: Kiitos tervetulotoivotuksista salamanderille myös! :wave: Mie taisin kalenteri olla sun kaa samassa pinossa viimeksi, viikolla 21. Mulla oli vaan nikkinä Vio-la. Unohin vaan salasanan niin piti rekkautua uudelleen.
  12. W

    SOKERIKLUBI II

    Heissan! Tervehdys kaikille! Kirjottelen ensiks vähä omaa (.) ja luen kohta teitin kuulumisia! :wave: Nikkikin vaihtui palstatauon aikana Vio-lasta Wiolaksi ku olin unohtanu salasanan :ashamed: Meinas viime kierrossa ylikuumentuu vauvakuume niin rajusti et päätin pitää taukoa. Nyt onkin...
  13. W

    ***Viikko 26***

    Tervetuloa Tiikeri 82! Hih, kiva päästä toivotteleen tervetulleeks ku just vähän sua ennen kerkisin ilmoittautua mukaan! ;) Kävinpä tuolta tarkisteleen omia kiertojani aiemmista pinoista, ja miehän oon lasknu ihan päin honkia... :ashamed: Viime kierto olikin 33-34 päivää (menkat alko yöllä...
  14. W

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Heissan! (mun nikki on vaihtunu ku unohin salasanan... Vio-la aiemmin :ashamed: ) En viittiny ollenkaan käyny näillä sivuilla ja tätiä vähä odottelin eiliseksi... En ois muuten tehny ees testiä vielä (ku kierrot vähä epäsäännöllisiä ja aikaisemmin on tullu niitä negoja vaikka menkkojen olis...
  15. W

    ***Viikko 26***

    Heissan! En viittiny ilmoittautua aiemmin tähän pinon, ku viime kierrossa vähän ylikuumeni vauvakuume ja oireiden tutkiskelu. Nyt en oo ollenkaan käyny näillä sivuilla ja tätiä vähä odottelin eiliseksi... En ois muuten tehny ees testiä vielä (ku kierrot vähä epäsäännöllisiä ja aikaisemmin on...
  16. W

    ~ Viikko 21 ~

    Hei! En päässy enää mun vanhalla tunnuksella tänne ja piti rekisteröityä uudelleen. Vio-la täällä siis vilkuttaa. En oo jaksanu tulla koneelle moneen päivään ku otti niin aivoon ku menkat alko su-maanantai yönä. No hyvä että alko, mutta jotenki vaan otti koville. En vielä jaksa mennä uuteen...

Yhteistyössä