***Viikko 26***

Heissan!

Niinhän se vastaanoton nainen sit kuites tiesi väärin, ei voitu kattoo sitä r.testiä verikokeesta ku ei ollu siinä lähetteellä... |O
Löysin ihan tavallisesta kaupasta semmosen ei-herkän r.testin, siinä ei ees lukenu kuin monta yksikköä hormoonia pitäis olla et näkyis... no, negahan sillä tuli. Soitin terveydenhoitajalle joka sano, et älä heitä vielä kirvestä kaivoon, kato alkaako ne menkat... nyt siis kp 33/28-34... Terkka kehotti testaamaan vasta ku menkat viikon myöhässä tosta pisimmästä kierrosta... saas nähä kuin kauan jaksan oottaa. Vieläkin tossa acon10 testissä kyllä se haalean vaalean punainen viiva näkyy, mut usko meinaa kyllä mennä ku sain sillä tavan testillä negan. No, jospa sitä nyt yrittäis saada malttia vähäks aikaa ainaskin... :ashamed:
Siks vaan oon niin pihalla ku mulla ei oo aiemmin edes noihin herkimpiin testeihin tullu minkään valtakunnan viivaa ja toi tuli kuitenkin testiajan sisällä. No viime yönä sit keksin et se munasolu on hedelmöittyny ja tulossa pois ku ei siinä toisessa testissä näkyny mitään... itkeskelin miehelle... ja se koitti parhaansa mukaan lohduttaa mua. Juu-u, mistä ostetaan malttia ja pitkiä hermoja?

Oikein älyttömän paljon onnea Silmukalle! :flower:
Ja tsemppihalit tädin kylään saaneille. :hug:

Salamander: Mehän voidaankin sit yhdessä jännätä mitä noille meijän haamuille tapahtuu! Mulla ei kyllä oikein erikoisempia menkkamaisia oireita oo, tissit ja alavatsa siis ollu kipeet jo viikon että nehän on menkkaoireita myös, mutta minkäänsortin punertavaa vuotoa ei näy... En usko et vuoto alkais nyt ainakaan pariin päivään ku yleensä tiputtelee päivän tai pari, kerran jopa viikonkin ennen menkkojen alkamista. Toivottavasti ei oo menossa kierrot ihan sekasin... Tsemppiä sulle varmistuksen odotukseen!
 
Hei vielä,

kiitos rutistuksista :)

Toivon mukaan Wiolan seuraava testi näyttää sitä mitä pitää! Hermojaraastavaa kyllä varmasti olla epätietoisuudessa. Jos oli Pregent Stick, sen herkkyys on 25, siis ei tosiaan ihan markkinoiden herkimmästä päästä. Muutenkin testit saattaa poiketa toisistaan herkkyydeltään, vaikka ois ihan sama numerokin, näin oon ymmärtänyt. :hug:
 
Koskakohan uskaltaisin testata? Kaapissa valmiina acon 10. Nyt menossa kp30/30.
Oireitakin olis... :whistle: Uskallanko testata jo nyt illalla vai kannattaako ennemmin odotella aamuun kärsivällisesti? :$ Tuolla 10 herkkyydellähän voi jo aikaisin testata. Mitä mieltä?
 
Barbie Sama täällä... mulla tuo vain on roskishaamu, tuli viiva näkyviin piiiitkän ajan jälkeen.
Itse ajattelin sunnuntaina testata uudestaan, jos ei täti kurvaa sitä ennen paikalle. Toivottavasti meilä haamut vahvistuu paksuski viivaksi =)
 
Barbie tänään kp 28/28 ja testaan vasta sunnuntaina. Mulla on kierto heitelly 28 ja 30 päivän välillä joten siksi oottelen tuone sunnuntaile asti.
Tänään tiukasti ajoin apteekin ohi enkä pysähtynyt. Vois olla muuten että tulis testit testailtua jo ennen sunnuntaita. Mutta varpaat ristissä täällä jännitän sun aamua :D
 
:hug: tädin yllättäneille ja muillekin. :flower:
Testasin aamulla mutta TESTI OLI VIALLINEN, eikä näyttänyt muuta kuin punaista sotkua! :headwall:
No, huomenna aamulla sitten uusiksi. Toivottavasti tällä kertaa olisi kunnon testi.
Täytyy varmaan säästellä hetki sitä pissaa purkissa varmuuden vuoksi ja testata sitten toisella jos ei ensimmäisellä onnistu. :p
Vieläkin ihailen eilistä haamutestiä. B)
Salamanderin kanssa sitten huomenna jännät paikat! :D
 
Bee
Lauantai 30.06.2007

köpömummo.........kp26/28..................yk1..................2.Toiveissa
Bunny...................kp28/28-30.............yk12...............1.Toiveissa
caeza...................kp 29/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 29/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 32/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp36/32-36............... yk4.............. 1. toiveissa
Äityli-84...............kp 38/34....................yk10...............2.Toiveissa


Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri
Annuli81
Wiola

Haamuilijat:flower: :

Barbie





Plussanneet: :heart:
Silmukka


:wave: Täällä ei tätiä, eikä plussaa. Testi aamulla nega, jonkun superhyperhimmeän roskishaamun olin näkevinäni, mutta en oikein usko sen mitään tarkoittavan. Koko testi oli jotenkin omituinen, kontrolliviiva ei meinannut muodostua millään ja ajattelinkin että testi on ihan p.aska. Maanantaille täytyy odotella (ellei täti yllätä) että saa kunnon testin apteekista. Tuo kun oli ainokainen.

Onnea haamuilijoille ja Silmukalle joka sitkeästi ainoana ylläpitää plussapinoa!! =) :hug: tippuneille, epäilen että perässä tullaan.

 
Annuli, eiku mitä väärinhän mä laskin, ei nyt toki 32 vaan 30 :LOL: No, on siinä silti odottamista. Kumma kun ei laskupää ton vertaa pelaa... :whistle:

Ja negapahoittelut Bunnylle, toivotaan, että seuraava testi olis parempi ja näyttäis kaksi selvää punaista viivaa. :hug:
 
Alavatsa kramppaa ja verta tulee, ei tainnut Kuutti pysyä mukana! :'(
Voi kun en olis laskenu päiviä väärin, enkä olis tehny sitä testiä, olisin onnellisen tietämätön tästä vierailusta ja potisin vain menkkoja...
Mut saa pistää tippuneisiin.

Kovasti tsempitän ja pidän peukkuja teille muille! Kun edes joillakin vielä onnistais.
 
Wiola, :hug: :hug: :hug: Tiedän niin hyvin tuon tilanteen omasta, viimekertaisesta kokemuksestani. Olo tuntui niin surulliselta monta päivää. :( Tsemppiä uuteen kiertoon, toivotaan, että sitten tärppäis!

Minttu mamma, sinne tullaan... kun on hetki vielä roikuttu täällä, katsottu kaikkien tilanne jne. Jotenkin ei hetkeen vielä jaksa asennoitua siihen, että uutta kiertoa tässä mennään, niin rasittavan alussa vasta ollaan. Niagara kohisee vuolaimmillaan, huhhuh. :| :)
 
Bee
Sunnuntai 01.07.2007

köpömummo.........kp 27/28..................yk1................2.Toiveissa
caeza...................kp 30/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 30/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 33/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp 37/32-36..............yk4................1. toiveissa
Äityli-84...............kp 39/34....................yk10..............2.Toiveissa


Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri
Annuli81
Wiola
Bunny

Haamuilijat:flower: :
Barbie





Plussanneet: :heart:
Silmukka


Wiolalle iso :hug: !!
 
En kyllä käsitä... Tätiä ei näy vieläkään, mutta ei myöskään plussaa testissä. Ei oireita edelleenkään. Nyt täytyy varmaan jo huolestua, että onko kaikki hyvin, kun aikasemmin täti ollut niiiiin säännöllinen...
 
:hug: Salamander.
Jaksoin kuitenkin odottaa testaamista tähän aamuun. Tällä kertaa testiin ei tullut edes haamua... Voikohan se johtua siitä että pidin liuskaa virtsassa vahingossa 10sek vaikka olisi pitänyt olla 3sek? Kontrolliviiva tuli kuitenkin ihan normaalisti.
On tämä niin vaikeeta.
Ei ainakaan menkkojakaan näy vielä kp 32/30.
Lämmötkin on edelleen koholla 37,2 ja alavatsaa vihloo aina maatessa sekä rinnat turpoaa päivä päivältä isommiksi, nyt on nännitkin tullut aroiksi.
Täytyy sitten varmaan taas vaan odotella vaikka pari päivää ja testata uudelleen.
Ihmettelen vaan sitä yhtä testiä jossa oli haamu, kun nyt sitä ei enää tullut vaikka odotin jo vahvempaa viivaa.
Muitakin oireita on edelleen ja uutena tullut pienet näpyt otsaan ja herkät tunteet. :´( Mies parka... :D
Olen ihan varma että olen raskaana.
Kannattaisikohan mennä suoraan lääkäriin testauttamaan? Miten se homma käytännössä toimii? Varaanko ajan lääkärille vai painelenko suoraan laboratorioon? Virtsa vai veri? Koska tulokset saa?
 

köpömummo.........kp 27/28..................yk1................2.Toiveissa
caeza...................kp 30/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 30/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 33/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp 38/32-36..............yk4................1. toiveissa
Äityli-84...............kp 39/34....................yk10..............2.Toiveissa


Tippuneet

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri
Annuli81
Wiola
Bunny

Haamuilijat :
Barbie





Plussanneet:
Silmukka
 
Yötä. On oltu muutto apuna koko viikonloppu ja kanniskeltu hulluna kaikkea roinaa. Nyt kun tultiin kotiin, niin vatsa kipuilee siihen malliin, että täti on tulossa vierailulle yön aikana. Toivin mukaan ei, mutta luulen kuitenkin että tulee. Jos nyt silmät oikein näkivät näin väsyneenä, niin pieni tippa rusehtavaa löytyi pöksyistä. Eli uutta yritystä vaan taas. V*tuttaa kun venyy nää kierrot näköjään. :kieh:
 

Yhteistyössä