***Viikko 26***

köpömummo.........kp 28/28..................yk1................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 34/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp 39/32-36..............yk4................1. toiveissa
Äityli-84...............kp 40/34....................yk10..............2.Toiveissa


Tippuneet

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri
Annuli81
Wiola
Bunny
salamander
caeza

Haamuilijat :
Barbie





Plussanneet:
Silmukka

 
Täälläkin alkoi aamulla vuoto kp33/30 :( Kuitenkin kun se yksi haamu tuli niin katson pari päivää yltyykö vuoto ihan kunnon menkoiksi vai voisiko olla ihan asiaan kuuluvaa pientä vuotoa. Harmittaa kuitenkin. :'(
 
täti kurvasi täälläkin paikalle..eli menkat alkoi eilen ja varmuuen vuoksi testin tein kun juhlia oli tiedossa, ja negaahan se odotetusti näytti...eli saa tiputtaa.

tulipas tälle viikolle VÄHÄN plussia ... Plussatuulia vielä piinaileville +++++
 
:hug: Salamanderille ja Caezalle. Ja toivottavasti Barbiella jää vain tuhrutteluksi ja pikkunen pysyy matkassa.
Luulen kyllä että tässä ihan lähipäivinä se täti sitten tulee, mutta vielä perjantaina varmaan teen testin jos ei mitään oireita ole ollu. Toivottavasti ei vain hirveen pitkäksi kierto venähdä :headwall: .
 
Kuutti tuli eilen ulos... :'(

Nyt ainakin tiedän että se oli ollu siellä, eikä se haamu olla vaan joku virhe. Olin ensin ihan ihmeissään, ku en oo koskaan saanu keskenmenoa, et mitä tää on, mut kävin lukemassa tuolla keskenmeno puolella tarinoita ja pikkuinen Kuuttihan se oli. :'(
 
Wiola :hug: Raskasta. Utelen kuitenkin, mistä km-puolella löysit tietoa km-vuodosta, mulla kun oli sama kokemus kuukausi sitten ja huomasin vuodon olevan aika tavallisesta poikkeavaa, siksi kiinnostaa? :( Toivottavasti sun kohdallas pitää paikkansa se myytti, että tällaisen jälkeen tulis helpommin raskaaksi. Kuitenkaan se ei poista Kuutin poistumisen aiheuttamaa surua. :hug: Voimia sulle!

Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon myös kaikille tippuneille! Paljon on pudonneita, kyllä jää lyhyeksi plussalistamme. Tulisko kuitenkin vielä joku plussakin?
 
Kiitos kaikille haleista.

Pistin Kuutin tulitikkuaskiin ja mennään hautaamaan se puun alle. Sillä oli 5 cm pituinen oletettava napanuoran alku, 1x1 cm kokoinen oletettavasti sikiöpussi ja 3x2 cm kokoinen oletettavasti istukan alku. Löysin kuvaukset viidennen viikon alkiosta ja se sopi kuvaan.

Luin tuolta km-puolelta paljon "Onko tää km?" -tarinoita ja muitekin kertomuksia varhaisista keskenmenoista esim. enkelisivuilta.

Soitin neuvolaan ja kerroin mitä tapahtui. Siellä täti pahoitteli ja sanoi, että kertomani perusteella se oli keskenmeno ja että luultavasti kaikki on tullut pois kun kivut ja vuoto loppuivat. Mulle merkittiin tietoihin tää km, jos vaikka jotain jälkijuttuja seuraisi. Jos kivut tai vuoto uudestaan alkaa, sitten pitää mennä päivystykseen, muuta saa jatkaa yritystä ilman taukoa kun näin varhain meni kesken.
 



köpömummo.........kp 30/28..................yk1................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 36/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp 41/32-36..............yk4................1. toiveissa


Tippuneet

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri
Annuli81
Wiola
Bunny
salamander
caeza
Äityli-84

Haamuilijat :
Barbie





Plussanneet:
Silmukka
 
Päivittelinpäs vielä huvikseni tämänki listan vaikka viikko jo ohi onki. Ilmoittelehan köpömummo kuin testauksessa kävi!
Annuli: Kaikkien oireiden puutteessa ja niiden negojen jotenki ei itse voi edes uskoa/ajatella että vois kuitenki olla. Tilasin testejä tuolta mammaksilta eilen joten luultavasti vasta huomenna neki tulevat. Pakko odottaa sinne perjantaihin ja testata jos tarvii, en enää pysty/halua nähdä negaa ja sitten voi luovuttaa jo loputki toiveet jos mitään ei näytä.
Huh tulipas hyvin epäselvä sepostus :D ... Kiitoksia kuitenki kun jaksat kannustaa!!
 
Kiitos päivityksestä nanna81.

Meitsi tossa juuri pissi purkkiin ja odottelee postimieheltä herkkistestejä. Laskeskelin, että viime kierto oli 31 päivää, joten näinä päivinä tulis täti jos on tullakseen, viimeistään. mitään menkkaoireita ei ole, omituista.

Testailen varmaan iltapäivällä kun testit tulleet, kai tollanen peruspissi säilyy muutaman tunnin hormonipitoisena, jos siellä jotain on.

Vahvasti sellainen tunne ettei se plussa sieltä tule, tai näy vielä, mutta kattellaan.
 
Täällä tuli vuotoa kaksi päivää, nyt hiljenee jo selvästi. :)
Sitä ennen siis sain haamuplussan testiin...
Vuodon alettua menetin jo toivoni, mutta vuodon kestosta päätellen voisin ehkä sittenkin olla raskaana. Olen lukenut aiheesta paljon :ashamed: ja tuntuisi olevan tosi yleistä alkuraskaudesta tuo vuotaminen. Mitään kovia kipuja ja klönttejä ei ole tullut. ;)
Lisäksi poltin yhden tupakan ja heti sen jälkeen tuli kovia pistoja alavatsaan. Tulipa siitäkin mieleen että voisi merkitä raskautta jos sikiö ei oikein pitänyt siitä tupakasta. :ashamed: (voi anteeksi... :'( )
Huomenna aion vielä aamulla testata. B) Jännittää taas tämä epätietoisuus.
Niin, ja lämmöt pysynyt vieläkin siinä 37,1 joka päivä jo parin viikon (?) verran. Eikös lämpöjenkin olisi pitänyt laskea jos/kun menkat alkaa? :headwall:
 
täälläkin menkat alko JO kp 30 kun kierto nyt ollut sen 32-34 päivää..samana aamuna testasin negan..su iltana klo 91 alko turu ja nyt tänään ei enää mitään! normaalit menkat mulla sen 5-7päivää. en uskalla ees moisia toiveita herätellä, mutta JOS nyt syytä ilmaantus niin ois mulla testaamiseen tarvittava väline, eli testi =) ilmoittelehan kuulumisiasi...mulla siis menossa kp 4....
 
ja mulla puolestaan hel..tin postimies ei tuonut niitä testejä. mikähän postiliikenteessä mättää, kun tilasin ne sunnuntaina. Elättelen siis toiveita, että josko huomenna.

Toivottavasti saadaan hurja läjä plussia huomenna!
 
noh, täällä ei edes enää tiputtele että se kyllä loppu kerrasta, vaikka tuskimpa raskaana olen...ovis voi kyllä olla tuloillaan? kun ovistestin toinenkin viiva melkein yhtä tummanpuhuva oli..yleensä tollasesta viivasta seuraavana päivänä saan tasavahvat..mutta jännään tuolla viikon 30 pinossa sitten taas kun sen aika on =)
 
Nyt oon joka paikasta kyselly melkein paniikissa jo olen :D .... Onko mammaksin testeissä viivan paikka??? Sain ihan haamujen haamun jossa kuitenki ihan vähän on väriä. Tuli testiajan sisällä melkein heti testiviivan ilmestymisen jälkeen.
 

Yhteistyössä