Hakutulokset

  1. A

    Kuinka se tapahtui? Keskenmenosi..

    Keskenmeno.... Sain kauan odotetun plussan viime syyskuun lopulla. Alkuraskauden ultrassa vk 8+0 kohdusta löytyi sikiö joka vastasi vk 6+2 ja pienen sydän sykki. Mietin kuinka sikiö oli noin paljon luultua pienempi, mutta lääkäri sanoi sen olevan aivan normaalia minun kohdalla koska kiertoni on...
  2. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Pikasesti vaan omaa napaa informoin, eli täällä ei mitään uutta.. testi oli nega maanantaina päivällä :( Mutta menkkojakaan ei kuulu... Ajattelin testata vielä pe tai la kun ollaa miehen kanssa lähdössä kylpylä lomalla, ekaa kertaa yhdessä esikoisen syntymän jälkeen :heart: ilman tyttöä siis...
  3. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Punkulle piti tulla vielä erikseen kirjottaan,kun en äsken ehtinyt... Täältä siis myös iso :hug: mutta toivotaan että vuoto loppuis eikä pahenis! Mutta niinhän sitä tosiaan sanotaan että luonto korjaa, mutta toivotaan vielä parasta :)! Tulehan kertomaan miten tilanne etenee!
  4. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Lunea Joo niinhän se oli,että tän jälkeen lakataan yrittämästä, vauva tulee jos on tullakseen, mutta tosiaan kun on noi laiskat munasarjat niin se on aika epätodennäköstä että raskaaksi tulisin, joskaan ei tietenkään ihan mahdotonta, kyllähän sitä on tullut huomattua kaveripiirissä,että...
  5. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Täällä polttelis ihan hirveesti tehä jo testi, mutta oon vielä saanu "hillittyä" itteeni :) Aamulla olin ihan pettynyt,kun meillä oli kauhee kiire lähteä kaverille ja kävin normaalisti pissalla ja sit vasta tajusin että voi ei mähän olisin halunnu tehdä testin, eli onneksi oli kiire niin se...
  6. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Niin ja onnea punkulle :flower:
  7. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Lunea ja pepe Itseasiassa esikoisen aikaan mulla ei ollu mitään oireita, paitsi menkat jäi pois ja olin pitkään varma testin jälkeenkin etten voi olla raskaana kun ei tunnu missään :D Mulla alko pahoinvointi vasta joskus vk 11 ja sitä ennen olisin voinut ihan hyvin olla tietämätön raskaudestani...
  8. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Lunea Mä olen koittanut kans jo alkaa kuunteleen omaa kroppaani että josko siellä tapahtuis jotain, mutta ei mulla ei tapahdu yhtään mitään, en oo huomannu minkäänlaista normaalia tai normaalista poikkeavaa olo tilaa, höh... ihan tyhmää.. Olis kiva jos olis jonkinlaista nippailua tai muuta minkä...
  9. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Toivottavasti ovis olis ollu silloin ke niinkuin kaikki ootte ihanasti koittanu tsempata ja jos vaikka tää kierto olis sit se meidän kierto :) Mä olen ihan samanlainen kun lunea ettei ne testit kauaa ehdi kaapissa vanheta, mulla on nyt kaks sellasta halpis testiä vielä jäljellä ja toivon että...
  10. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    täällä on nyt sit tosiaan ovis ohi ja oireet oli aika sekavat ja mä vaan toivon että nyt olis tärpänny, mä tajusin juuri että mä en sittenkään oon niin varma kuinka kestän sen jos en nyt plussaakaan, vaikka itteeni oon koittanu tsempata ja ajatella sen tuovan jotain muuta kivaa meille sitten jos...
  11. A

    myöhäinen ovis ja terot??

    Mulla tulee hyvin harvoin ovis ennen sitä kp 15 syönyt tänä vuonna 2 kertaa 3kk satsin teroja joten mulla suurimmat mahdollisuudet on ollu tulla raskaaks niin että oon jo 2kk syöny teroja jolloin kierto on säännöllistynyt sen verran että ovis on tullut kp 14 joten odotella siinä kannattaa jotta...
  12. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Iltaa kaikille ja erityisesti onnea rockmamalle ja scorpionille :) :flower: Mä oon elelly hiukan hiljaiseloa, kun ei oo oikein ollu mitään mainitsemisen arvoista, oon ottanu tän vikan yrityskierron mahdollisimman stressittömästi, tai oon ainakin yrittäny :) ja on se toiminut ainakin siinä...
  13. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    skorpioni alkohan ne tänään on jo kp 3/27 yritystä siks enää tää kuukausi,kun mähän oon syöny terolutteja (jotka loppuu nyt) jotta mulla tulis kuukautiset,kun muuten ne tulee max 3krt vuodessa ja seuraavaks olis sit tarjolla jotain vahvempaa/kunnollista hormoonivalmistetta ja tutkimuksia missä...
  14. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Kyllä se nyt on niin että en raskaana ole, tän aamunen testi nega kyllä siihen jo uskoa tarttee, tiedä sitten mikä tuo aikaisempi plussa testi oli, viallinen, sellanen kemiallinen tai joku, no ei voi mitään! Nyt sit vaan odotellaan menkkojen alkavan varmaan huomenissa. Meillä olis enää sitten...
  15. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Mä täällä kärvistelen etten vielä tekisi testiä, mua niin pelottaa ajatus siitä että sekin näyttäisi negaa... Ja sit mä mietin koko ajan sitä,että jos en olis tehny tota toista testiä niin mähän kuvittelisin olevani raskaana!! kauheen sekavaa... No nythän mulla on vasta kierron pituus 24/27...
  16. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    gabrielle juu kyllähän siellä plussa näyttäis olevan, mutta mutta häiritsee tuo eilen aamulla tehty nega testi.... Joten en oikein tiedä miten suhtautua tuohon plussaan, toivon todella että se eilis aamunen nega olis väärä ja vielä tästä kierrosta kunnon plussan saisin, mutta jotenkin se tuntuu...
  17. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    vieläpä onnistui :) kai mä nyt vaan odottelen loppuviikkoon miltä näyttää ja testailen sitten uudestaan jos on tarpeen.. Mikäli maltan odottaa :D :D
  18. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    No kokeillaas osaanko laittaa kuvaa siitä.. Aijaa.com - 6974260.jpg Aijaa.com - 6974261.jpg molemmat on siis se sama testi eilis illalta
  19. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Oho, oltiin tipahdettu viikonlopun aikana ihan toiselle sivulle saakka.. Tein eilen päivällä testin,kun oli sellanen olo että josko kuitenkin olis pieni mahdollisuus siihen että olisinkin raskaana :) oireita tai muita ei oo minkäänlaisia,mutta halusin vaan tehdä ja ihan testiajan...
  20. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    MeMaMi Onnea oikein paljon plussasta! Meillä oli kone huollossa yli viikon joten on tää palstailu jääny vähän vähemmälle, mutta eipä täällä mitään ihmeellistä ole tapahtunutkaan, menat loppu toissa päivänä joten taas päästään yrittään, tähän kiertoon mulla vielä riittää noita ovistikkujakin...

Yhteistyössä