Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Toivottavasti ovis olis ollu silloin ke niinkuin kaikki ootte ihanasti koittanu tsempata ja jos vaikka tää kierto olis sit se meidän kierto :)
Mä olen ihan samanlainen kun lunea ettei ne testit kauaa ehdi kaapissa vanheta, mulla on nyt kaks sellasta halpis testiä vielä jäljellä ja toivon että jaksaisin odottaa alkuviikkoon testaamista tiistainahan tulis se kp27 täyteen, muistaakseni, mutta voi olla että jo viikonloppuna on ihan pakko :D koittaa josko testiin jotain sais... Toivottavasti olis niin kiireinen viikonloppu etten ehdi testaamaan :)! Meillä on kyllä paljon kaikkea mukavaa viikonlopulle,kun miehelläkin on vapaa viikonloppu,että josko sen vaikka unohtais ja testais vasta sillon kun pitääkin, mullakun ei voi laskea edes sen varaan tässä kierrossa että testaan vasta jos menkat ei ala, kun melko varmaan ne ei ala vaikka raskaana en oliskaan,kerta en syö teroja enään...
Minkäänlaisia oloja ei oo ollu mihinkään suuntaan ei mitään nippailuja, kipuja, viiltoja tms
jaha nyt täytyykin mennä, tyttö haluaa lukea kirjaa!

Alice kp 20/27 ja dpo6
 
Oho, jokos se on kp 24. :p Meillä remppahommia tässä töiden ohella niin päivät vilisee silmissä. Itsestäni saan löydettyä montakin raskausoiretta. Harmi vain ku tiedän ettei raskautumista ole millään voinut tapahtua. Tai tietysti on voinut mutta kyllä se todellinen ihme olisi. :whistle: Saisi täti tulla kylään, saisi alettua uuden kierron ja uuden yrityksen. Löytyiskö kuumeilijoilta vinkkejä miten pitää jalat maassa? :D Plussatuulia kaikille!!!
 
Todellakin Lunea tuo painojuttu on toisaalta aika rasittava juttu. Itsellä imetyksen aikana paino tippui ropisemalla ja vaikka olen pari kuukautta sitten imetyksen lopettanut, ei paino ole vielä nousut. Tällä hetkellä painoindeksi huitelee tuolla 18 korvilla, tavoitteena olisi 20 tai 21. Mutta onhan nyt joulu tulossa ja kaikki jouluherkkut.: /.. Muutenhan tuo paino ei haittaisi, vaikka se huotelisin näissä lukemissa, mutta vauvanteko hommissa se ei näytä ainakaan minua edistävän:mad:
 
Anneli, niinpä. Ja mulla ainakin se painonnosto on usean kuukauden projekti, kun ei tuohon lihomiseen ole koskaan ollut oikein taipumusta. Mulla tämä pienoinen "indeksikorotus" tarkoitti käytönnössä 7kg lisää. 9kk siihen kaikkiaan meni, joku nopee ja onnekas pyöräyttäis lapsen siinä ajassa. :D Plus mä tein sen vielä sillä "haitallisella" tavalla, eli niillä huonoilla rasvoilla, mikä sit näkyi mulla verenkuvassa... Mä en vaan usko, että pelkillä pähkinöillä olis tullu grammaakaan! :D Suunnittelin nyt sitten ylläpitäväni tätä uutta painoa niillä hyvillä rasvoilla.

Alice, älä huoli, kyllä ne alkaa, jos sulla vaan ovulaatio oikeasti tapahtui eikä tärppi käynyt. Eli jos myöhästyy niin IIIIKK! :) Peukkuja!
 
Ui ui..Alicella ja Lunealla alkaa jo olla jännä päivät käsillä :) Tsemiiii!!!

Täälä on tädistä selvitty ja käyty keskustelua miehen kanssa tästä perheenlisäyksestä. Olin jotenkin siinä uskossa, että ollaan molemmat varmoja, mutta mies sitten vähän esittikin, että haluisi vielä vähän aikaa odotella. Kuitenkin kun puheltiin niin ei halua ehkäisyä.. Eli mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella?? :D sovittiin, että edetään rauhakseen..tjot..Siltikin, oisipa ihana joululahja saada positiivinen testi, mulla kun sattuisi testailut aika lailla sinne joulun nurkille.
 
.:: Keksiviikko 23.11.2010 ::.

Kuumeilijat:
anneli80.............kp 3/34-99................yk 3..........toiveissa 2
Pepe10..............kp 9/26-35..................yk 1..........toiveissa 2
Epa88................kp 11/30.......................yk 2..........toiveissa 1
Nannie..............kp 14/26-28...................yk 3..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 15/32.......................yk 2..........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 21/25-30....dpo7......yk 11........toiveissa 2
Lunea................kp 22/28-32.....dpo6.......tjot............toiveissa 1
Gabrielle............kp 24/27-32....................yk 3..........toiveissa 1
Tine..................kp 25/28-38................yk 1............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33................yk ?...........toiveissa ?

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris......kp ?/25-27..................yk 0..........toiveissa 1
Kaneli...............kp ?/30........................yk2...........toiveissa 1
Supuliini.............kp ?/32.......................yk 2..........toiveissa 1
Sindi^^.............kp ?/28-32..................yk 3..........toiveissa 1
Hyppy……………..…kp?/28……….…....…….……yk 1…….…toiveissa ?

---------------------------------------------
Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
Punkku..............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1.............toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32.....................yk 2..........toiveissa 2

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Huomenta!

Heti vaan ).( Kun on JOPA dpo 6 ( :D ) , niin täytyyhän nyt jo alkaa tunnustelemaan, tapahtuuko masussa jotain:

Eilisestä saakka jotain nippailuja on ollut niin oikeassa munasarjassa kuin kohdun tietämilläkin. Luultavasti vain toimiva keltarauhanen tai uusi kysta, ja paksuuntuva kohdun limakalvo kun mulla tulee endon takia tosi aikaisin jo menkkajomotuksia. Hauska ajatella kuitenkin mieluummin niin, että sielä joku koittais porautua jo kiinni muhun.. Vaikka ei kai se vielä olis edes mahdollista, ellen tulkinnut ovulaatiota väärin?

Sitten toissapäivänä, vaikkei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen vielä ollut, niin tuli vain sellainen vahva tunne, et tää vois olla se kierto. Tommosia ei vissiin sais edes ääneen sanoa, tuo huonoa onnea..

Pakko testata eka nega jo su, ja tän kierron jälkeen saakin tilata taas uusia testejä. Hiiii!!!

Pepe, toivottavasti tuo oli mieheltäs vaan sellaista "ei viitsitä hössöttää ja meuhkata asiasta koko ajan"-tyyppistä epävarmuutta.

Mun ex oli sellainen, yhtään ei saanut mihinkään suuntaan painostaa, ja sille painostukseksi riitti asiasta mainitseminen. Sit kun oli hiljaa vaan ja odotteli rauhassa toisen sulattelua, niin yleensä otti sitten itse asian jossain välissä puheeksi, tai alkoi suoraan sulateltuaan toimia toivotulla tavalla. Ja tämä siis ihan yleisesti kaikista mahdollisista asioista, joista hän itse ei ollut niin vakuuttunut.

Toiset ovat vähän hitaammin lämpiäviä. Ja jos hän itse ei ehkäisyä vaadi, niin varmasti kyse on nimenomaan vain siitä jännityksestä ja pelosta muutosta kohtaan. Toivottavasti meistä täällä on toisillemme apua ja tukea pahimpiin tilanteisiin, jos nuo mörököllit ei aina jaksa tai ymmärrä.. Tsemppiä!

Selvisikö syy, miksi hän tahtoisi vielä odottaa? Onko hänellä jotain toiveita, minkä pitäisi olla toisin ennen kuin uusi lapsi tulee? Vai pelottaako häntä muuten vain?
 
Viimeksi muokattu:
Lunea Mä olen koittanut kans jo alkaa kuunteleen omaa kroppaani että josko siellä tapahtuis jotain, mutta ei mulla ei tapahdu yhtään mitään, en oo huomannu minkäänlaista normaalia tai normaalista poikkeavaa olo tilaa, höh... ihan tyhmää.. Olis kiva jos olis jonkinlaista nippailua tai muuta minkä vois kuvitella olevan jotain ja mä ajattelin ihan samanlailla tostakin että jos sunnuntaina ehtis tekeen ekan testin, tosin mä toivon ettei se oli kummallakaan nega vaan pikkuinen haamu jo :) sunnuntaihinkin tuntuu vaan olevan niin hirveen pitkä aika vielä!!! Miten tää meneekin aina näin, vaikka kuinka alkukierrossa vannoo etten varmastikkaan testaa aikasemmin, enkä mieti asiaa, enkä odota turhia, mutta tässä sitä taas ollaan :)

Nyt lumitöihin

Alice
 
Lunea Mies kai toivoisi, että saisin opinnot valmiiksi. Mulla on kuitenkin vielä pari vuotta jäljellä joten itse ajattelen, että lapsille tulisi ehkä hiukan liikaa ikäeroa jos valmistuisin ja alettaisiin sitten vasta yrittää. Mulla raskautuminen on kestänyt esikoista "tehdessä" 8kk ja ensimmäistä raskautta(KM) odoteltiin reilu puoli vuotta, niin nyt jotenkin tuntuu, että ensin se 8kk ja sitten vielä 9kk päälle niin oisi ihan riittävä ikäero :D Suunnitelmani olisikin tässä hissuksiin mennä ilman ehkäisyä ja jatkaa opintoja alku vuonna ja katsoa sitten miten pitkälle pääsen. Luulisin tuntevani mieheni sen verran hyvin, että hän toivoisi salaa toista lasta (ollut pettynyt nega testeistä ja nähnyt jotain "haave"unia :) , mutta niin kuin ehdotit niin hän jännittää muutosta. Jännittäähän se minuakin, että miten kaikki menee, mutta niin jännitin esikoistakin ja kaikki on sujunut hienosti vaikka alussa aika tumpeloita oltiinkin :D

Alice mie olin ainakin ihan varma kun esikoista olin alkanu odottaa, että menkat on vaan myöhässä kun ei tuntunu oikeen juurikaan miltään. Vasta kun testi oli positiivinen niin tajusin, että onhan mulla ollu sellasta outoa oloa kumartuessa ja mieliala heitteli. Testistä pari päivää niin oksensin jo ja pillitin jotain lehtijuttuja, että ehkä mun kohdalla oireet oli hiukan henkisiäkin kun jännitti niin kovin :) Nega kierroissa taas oli jo puoli välistä ties mitä nipistelyitä ja kiristelyitä ja oloja ja särkyjä.. :D
 
Hei kaikille pitkästä aikaa, oon pysyny loitolla jotei projekti ihan räjähdä käsistä, niin kuin sillä kyllä yleensä on tapana..
No kierto mulla on ollut aikalailla se 30 ja ovis oli kp 17-18,käytettiin se kyllä hyväksi ja peitto on heilunut vähintään jokatoinen päivä..joskus enempikin. No PLUSSASIN:heart: siin kp 26 prdictor early(hyvä testi) testillä haalean mutta selvän viivan..no sitte halusin tietysti saada sen tumman viivan mikä pärähtää heti siihen testiin...(ihan kahjo) tein clinic ja pregcheg testejä joihin tuli haamuja(monta) ja eilen clearblue digitalilla taas helvetti negan kun olin ihan varma että selvä plussa kun ekasta plussasta oli kulunut melkeen viikko et hormooni ois jo noussu sen verran..vitutti ihan sikana ei ollu nimittäin mikään halpa 15e,sit tietysti pelotti kemiallinen..
mutta tänään taas päiväpissasta joka ollu rakossa max 30min ja juonu ihan sikana tuli tuolla clinic testillä selvä viiva ihan vaalea mutta ei todellakaan enään haamu.Täytyy se varmaan nyt uskoa että raskaana sitä taas ollaan!!!jee joo ja apteekin omalla oon saanu jo sata selvää plussaa jotka tulee testiajan jälkeen et jotenki siihen testiin on kyllä menny luotto täysin,totta se kuitenkin on että kuivuttua ne hailakat haamut näkyy paremmin

no oireita on
oviksen jälkeen about viikko ni vatsassa nipisteli kovasti ja on vasta nyt loppunut ja nyt siis kp32
kp 25 aamulla pahoinvointia
repäisykivut,not nice
kp 26-28 alkaen lämpöilyä josta jatkuvaa palelua,tuntuu kuin luut olis jäässä
ja ihan järkyttävä väsymys
kp29 alkaen voimaton olo,ihan ku koko kroppa maitohapoilla,ei jaksa mitään
ruokahalua löytyy vaikka muille jakaa,mieli tekee herkutella kokoajan
tissit on turvoksissa ehkä saman verran kun normaalisti ennen menkkoja..välillä vähän nipistelee mut hyvin vähän

tässä kierrossa olo oli erilainen kuin muissa joissa olin ollut ihan sata varma että raskaana ollaan vaikka se olisi ollut käytännössä mahdotonta ja kauheeta hermoilua kokoajan mutta nyt olin taas toisin päin ihan varma etten ole raskaana ja todella tyyni mikä ei ole mulle edes mitenkään ominaista.
päivänä jolloin menkat olisi pitänyt alkaa oli selkä tosi kipeä ja pelotti et meneekö kesken vai mitä....selkä on ollu jotenki muutenki tosi "heikko" ja särkee kokoajan joku tippa rusehtavaa vuotoa tuli mutta ei sen enempää.... niin ja suuhun on tullut tosi voimakasta raudan makua aina silloin tällöin,ei mitenkään et kokoajan ois. Mä muistenen ettei mulla ole ollut kahdesta ensimmäisestä raskaudesta mitään oireita kun vasta reilusti myöhemmin ja nyt mä havahduin tekee ekan testin sen pahaolon vuoksi...niin ja kn on mennyt kiinni ja vetäytynyt omiin oloihinsa..tässähän on oiretta vaikka kuinka....mulla on vielä muutama testi kaaissa kun just kävin ostaa...tahtoo sen voimakkaan viivan....
ja housut jostain syystä puristaa vatsasta jo nyt..varmaan se hillitön herkuttelu.



Plussatuulia kaikille
 
Ai se punkun lokakuinen plussa olikin sitten väärä häly? Anteeks, mä siirsin sut jo lokakuun plussanneisiin... :ashamed: Saako sut nyt siirtää marraskuun plussiin, vai vieläkö haluat odottaa viivan vahvistumista? Saako jo onnitella? :flower: :)
 
Ei se mitään se lokakuinen oli sitä apteekin oman testin temppuja....saa onnitella ja siirtää marraskuuussa plussanneisiin...vaikka kyllä mä ne loputkin testit aion vielä loppuun käyttää mutta en siksi että varmistelisin vielä vaan ihan huviks .itellä viel jotenki ihmeen tyyni olo ei yhtään sellanen "hepuli" kun aiemmin plussan jälkeen...menee varmaan hetki ennenkö tottuu ajatukseen täysin.
 
Lunea ja pepe Itseasiassa esikoisen aikaan mulla ei ollu mitään oireita, paitsi menkat jäi pois ja olin pitkään varma testin jälkeenkin etten voi olla raskaana kun ei tunnu missään :D Mulla alko pahoinvointi vasta joskus vk 11 ja sitä ennen olisin voinut ihan hyvin olla tietämätön raskaudestani! Eli joo oirehan se on oireettomuuskin, mutta jotenkin kaipais sitä jotain pientä "merkkiä" että raskaana ollaan... No viikon päästä sitä ollaan jo paljon viisaampia! Niin vähän aikaa mutta silti se tuntuu ikuisuudelta ennenkun saa varmuutta asioihin!
 
.:: Torstai 25.11.2010 ::.

Kuumeilijat:
anneli80.............kp 4/34-99.................yk 3..........toiveissa 2
Pepe10..............kp 10/26-35................yk 1..........toiveissa 2
Epa88................kp 12/30......................yk 2..........toiveissa 1
Nannie..............kp 15/26-28..................yk 3..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 16/32......................yk 2..........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 22/25-30....dpo8......yk 11.......toiveissa 2
Lunea................kp 23/28-32.....dpo7.......tjot...........toiveissa 1
Gabrielle............kp 25/27-32...................yk 3..........toiveissa 1
Tine..................kp 26/28-38.................yk 1............toiveissa 1
Leo81................kp 31/28-33.................yk ?...........toiveissa ?

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Hyppy

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2
Punkku..............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
.:: Torstai 25.11.2010 ::.

Kuumeilijat:
Leo81................kp 3/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
anneli80.............kp 4/34-99.................yk 3..........toiveissa 2
Pepe10..............kp 11/26-35................yk 1..........toiveissa 2
Epa88................kp 13/30......................yk 2..........toiveissa 1
Nannie..............kp 16/26-28..................yk 3..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 17/32......................yk 2..........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 23/25-30....dpo9......yk 11.......toiveissa 2
Lunea................kp 24/28-32.....dpo8.......tjot...........toiveissa 1
Gabrielle............kp 26/27-32...................yk 3..........toiveissa 1
Tine..................kp 27/28-38.................yk 1............toiveissa 1


--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Hyppy

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2
Punkku..............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Missä kaikki? Kukaan testannut? Kellään ovulaatio? Mitä napoihin kuuluu? :)

Täällä nipistelee ja eilen kipeyty tissit, tosin varmaa oma vika ku en laiskuuttani laittanu rintsikoita koiranlenkille...
 
Huomenia kaikille ! Olen ihan hämilläni nyt... ÄLLÖVAROITUS!!! Eilen illalla pupuiltiin ihan normaalisti avokin kanssa eikä tullut mitään vuotoja eikä mitään, mut nyt sit yön aikana oli tullut valkovuodon sekaista veren näköistä mutta vähän rusehtavaa vuotoa, eli WTF??? Mitä tää on? Mulla ei ole ollut minkäänlaista tiputteluvuotoa pillereiden lopetuksen jälkeen päin vastoin ne on loppuneet.
 
Täällä polttelis ihan hirveesti tehä jo testi, mutta oon vielä saanu "hillittyä" itteeni :) Aamulla olin ihan pettynyt,kun meillä oli kauhee kiire lähteä kaverille ja kävin normaalisti pissalla ja sit vasta tajusin että voi ei mähän olisin halunnu tehdä testin, eli onneksi oli kiire niin se unohtui! Kun kyllä nyt ois vielä pari päivää ainakin hyvä odotella ennenkun testaa ettei ihan hukkaan menis testit,kun tuskin ne vielä tässä vaiheessa mitään näyttää...Ja kun mulla ei ole kuin pari noita halpis testejä.. Olis pitäny tilata niitä lisää niin että sais testailla vaikka joka päivä jos haluis tai siis kun haluis :D
eipä tänne mitään kummempia, olo on ei minkäänlainen :) Tänään tosin huomasin että tuli valkovuotoa aika reilusti, oikein sellasta selkeesti valkosta mönjää...hmmmm... Sori ällöttävää, tiedän....
Ja sit tää ei liity mitenkään tähän asiaan, mutta mua hiukan raivostuttaa mulla on kutissu ikenet nyt kolmatta päivää jo, siis ihan hirvee tunne ja kun asialle ei oikein voi mitään, ainoa hyvä puoli siinä on,että se on niin rasittavaa että kohdistan kaiken ylimääräsen ajan ja energian sen ajattelemiseen ja siihen kuinka sen sais loppuun!!

Jaha paeruna vesi kiehuu yli kattilasta..
Alice
 
Terve,

Liitynpä nyt minäkin tänne. Jo toista kuukautta olen taustaillut, mutta nyt tuntuu, että haluan osallistua ketjuun. Elokuussa jätettiin ehkäisy pois ja toinen lapsi olisi haaveissa. Esikoinen on nyt 1v4kk. Tämä oli nyt yk 4. Ja tänään on kp 30/30(-31). Tein tänään aamulla malttamattomana raskaustestin. Niin puhdas nega kuin olla voi.

Ihan huvittaa, miten höpsöks vauvan toivominen muuttaa ajattelun. Olen kuvitellut tissien arkuutta ja nippailua nyt useana päivänä, mut ehkä se sit vaan enteilee menkkojen alkamista. Minulta on tullut rusehtavaa vuotoa nyt parina päivänä hiukkasen pyyhittäessä, niin oletan menkkojen alkavan huomenna.

Oli hyvin omanapainen esittelypostaus =)
 
Alice, oliko nyt niin, että teillä loppuu varsinainen yritys tähän kiertoon? Sulla oli ne laiskat munasarjat, sen kävin lunttaamassa, mutta onko siis näin, että luomuraskaus olisi lähes poissuljettu? Terojako söit vai mitä? Ja joka kierrossa vai miten? Pidetään nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä että plussaat! Olet sen ansainnut. :) :heart:

Tervetuloa kuumeilemaan Hattarapilvi!
 
Viimeksi muokattu:
.:: Lauantai 27.11.2010 ::.

Kuumeilijat:
Leo81................kp 4/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
anneli80.............kp 5/34-99.................yk 3..........toiveissa 2
Pepe10..............kp 12/26-35................yk 1..........toiveissa 2
Epa88................kp 14/30......................yk 2..........toiveissa 1
Nannie..............kp 17/26-28..................yk 3..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 18/32......................yk 2..........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 24/25-30....dpo10....yk 11.......toiveissa 2
Lunea................kp 25/28-32.....dpo9.......tjot...........toiveissa 1
Gabrielle............kp 27/27-32...................yk 3..........toiveissa 1
Tine..................kp 28/28-38.................yk 1............toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 31/30-31.................yk 4............toiveissa 2


--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
LocoKako
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^
Hyppy

---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2
Punkku..............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 

Yhteistyössä