Hakutulokset

  1. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Voi harmi Marienna...:hug: Toivotaan et se viiva sieltä vielä ilmestyis takaisin. Mä en uskalla testata...Piti huomenna kokeilla, mut ei oo mitään järkee, kun joudun maanantaille asti käyttämään Lugeja niin onpa kiva sitten tunkee niitä vekottimeensa, kun itetää ettei niistä oo...
  2. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Peukut pystyssä Mariennalle!! (.) Menkkatuntemukset loppu siihen maanantaihin, nyt ei oo ollu enää mitään...
  3. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi ei...negaa negan perään...:( Halaukset kaikille! Sintti Äkkiä ne tutkimukset ja hoidot etenee, kun ekan kerran pääsee lääkärissä käymään. Jos siis menette yksityiselle? Mulla Marienna gyne sano niistä 9 päivän loppukierroista, että ovat anovulatorisia kiertoja eli ovista ei tapahtunu...
  4. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Uuuuuu!! Jokohan Sannuli on testannu?? :eek: Oliviallakin rupee oleen jännät paikat!! Mulla kans Marienna yrityksen alussa luteaalivaihe 9 päivää, joka sitten korjaantui Clomifenilla 12 päivään. Mulle ei niistä muuta hyötyä ollut, pikemminkin haittaa...Kohdun limakalvo kuihtui olemattomiin ja...
  5. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Marienna Tollaset ennenaikaiset menkkatuntemukset kuulostaa mun mielestä just hyvälle! Ne taitaa olla kaikissa oirelistoissa top 5:n joukossa!!;) Scrat Toi on niin totta, että kuinka ihmismieli pystyy toivomaan ja toivomaan ja aina kääntämään ensimmäisen menkkaveripisarankin lopulta...
  6. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Täällä on siis toinenkin inssiläinen piinailemassa! Minkälaiset "lähtökohdat" sulla zipuli oli inssihetkellä? Mulla follikkeli 23 mm, ei vielä irronnut, mut ovis tuloillaan ja limakalvo 9 mm...Tuntuu et palstoilta, kun lukee niin olis useimmiten tärpänny sillon, kun ovis jo...
  7. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Kiitos kiitos!! Mukava päästä turisemaan! =) Sintti Nyt olisi menossa kp 15/30...Loppukierto pitkähkö, koska Lugesteroni venyttää sitä. Nää meikäläisen yk:t olis varmaan lyhentyny puolella, jos olis heti vuoden yrittämisen jälkeen laittanu tuulemaan hoitojen suhteen, mutta hiljaa hyvä...
  8. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Heippa! Täällä juttuseuraa huhuilee 30 v. KattiMattis! Yli kaksi vuotta ollaan yritetty saada omaa nyyttiä alulle, mut ikinä ei ole edes haalean haaleaa plussaa testiin tullut... Olisikin kiva vaihtaa kuulumisia samanikäisten saman asian kanssa painivien ihmisten kanssa. Täällä taidetaankin...

Yhteistyössä