Hakutulokset

  1. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Amanda Mulla ainakin kipeet nännit viittaa ovikseen tai siis siihen et se olis ohi. Mulla kans ollu aikas kuiva kausi, mut lääkäri kuitenkin puhui hyvistä ovislimoista...hmmm...ne on vaan tainnu jumittua johkin matkalle :D Mulla limakalvo 7,5 eli ai mikään mahtis, mut vissiin ihan ok, pregnyl...
  2. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Zipulilla ja Viulla on hyvin pullat uunissa! Nyt vaan jaksamista armottoman jännittämisen kanssa!! Näkyikö Olivian tikussa vielä ovisplussaa? Eilinen inssi meni hyvin, follikkeli oli jo 25 mm! Oli alkanu jo muuttaman muotoaan eli ovis tuloillaan, mutta silti niin veetuttaa koska...
  3. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Wau! Monilla on nyt niin paljon jännäiltävää, että pakko jo jotain tapahtua!! Hurjasti onnea meille kaikille! Mäkin olin tänään kintut levällään lekurilla ja yks kypsä munis löytyi ja toinen rupusempi. Inssi huomenna, irrutuspiikki otetaan vasta inssin yhteydessä, että en tiedä mitä sillä...
  4. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi harmitus Scrat...Typerää...: / Amanda Kyllä se piikittely hyvin lähtee sujumaan, kun ekan jälkeen huomaa miltä se tuntuu. Mullakin tänään edessä taas kierron eka piikki! Viu eihän sieltä tarvita, kun yks tai kaks solua, jotka lähtee kasvamaan! Eiköhän kuudestakin saada ihan hyvä...
  5. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Uuuuh Scratilla on niin jännät paikat! Ootkohan malttanu nukkua, kun testi polttelee kaapissa?;) Toivotaan kahta viivaa!!! Hienosti Zipulilla munikset kasvanu! Toivottavasti mullakin isompi lääkeannos tehois seuraavaa inssiä varten ja kasvais kaks munista!
  6. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Jep jep...kp 1/25...Puregon, 2.inssi
  7. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta, aamu alkoi tuhrulla...jiihaa...eilen vääntikin koko päivän mahaa niin, että arvasin sen olevan lopun alkua. Menkat alkaa varmaan tänään päivemmällä...plääh! Viikonloppuna uutta piikkiä mahaan :mad: Viulle tsemppiä! Mitä seurannassa näky? Olivia Toi inssi ajoitus on kyllä...
  8. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Nega testattu aamulla niin saa taas lopettaa Lugesteronin. :| Eli torstaina alkaa menkat ja kierron pituudeks jää näin ollen 27 päivää. Mun alkukierto on niin lyhyt et tasan kahden viikon päästä on taas inssi! Kummasti sitä jaksaa kuukaudesta toiseen, kun aina uskoo et kyllä ens kerralla...
  9. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Tsemppiä Viu pistämiseen! Ekan pistoksen jälkeen huomaa ettei se satu yhtään, niin uskaltaa kohta jo pistää itekin! Toivotaan amanda, että kroppa herää clomeilla henkiin! Niissä voi hyvinkin olla ratkasu teille! Mua ei enää tää odottamisen odottaminen ahdista niin paljoa, kun...
  10. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Näin on MR toivotaan ettei koko IVF-hoitoa edes tarvita, miten sitä voikin olla näin negatiivisesti latautunu tähän yrittämiseen. Alkaa oleen jo sellanen olo, että ei onnistuta ikinä ja oon jo sitäkin vaihtoehtoa alkanu pikkuhiljaa käsittelemään. Vaikka aivan typeräähän se on koska...
  11. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Onnea hanipöpö!
  12. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi Mma...Nopeasti ne asiat siellä klinikalla sitten etenee ja saatte hoitorumban käyntiin alta aikayksikön! Mulla on niin usko mennyt noihin insseihin jo aikataulutuksenkin suhteen. Oviksen kyttäily on äärettömän stressavaa, kun koko ajan pelkää ettei vaan osu viikonlopulle tai tapahdu...
  13. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Kylläpäs nyt on hankalaa niiden ovisten kanssa...Teillä ei meinaa millään tulla ja meikäläisellä tulee ennen aikojaan! Tympeetä! Mulla kans aikoinaan näytti ovistestit läpi kierron haaleeta viiva. Kävin yksityisellä gynellä ja se määräs clomit ja jopas rupes ovikset näkymään! Mitään hyötyä...
  14. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voihan vitsi! Jää inssi tästä kierrosta ja menee kotihommiks! Siis nyt on kp 7 ja meikäläisen ovis on ihan näillä näppäimillä...ilmeisesti huomenna! :confused: Keskiviikosta asti jäytäny munasarjaa ja osasin jo odottaakin et maanantaille asti ei pötkitä eli sinänsä olin jo varautunut tähän...
  15. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hahaa, taas on eka piikki isketty vattanahkaan. Tästä se taas lähtee! Loppuviikosta ultra ja ens viikolla alkaa taas piinailu! Uskomatonta kuinka äkkiä aika kuitenkin menee!
  16. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Kp 1...Uuteen yritykseen!
  17. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hoh hoijaa...viimesiä viedään. Luojan kiitos tää odottelu alkaa kohta oleen ohi ja pääsee taas keskittymään muihin juttuihin!! Mun on ihan pakko listata tähän näitä "oireita" joita on ollut tässä kierrossa piinailuvaiheessa. Ja todellakin siis vaan sen takia et ens kierrossa näkee mikä on totta...
  18. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Marienna Meikäläisen plussaa saa odottaa ainakin sinne ens kiertoon asti! Ärsyttävää menkkojen odottelua. Toivottavsti ne alkais lauantaina, aikaisintaan perjantaina niin osuis seuraavan kierron hoitopäivät kohdalleen. Se on hyvä, kun noilla lugeilla pystyy pelaamaan muutaman...
  19. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Nega testattu...Eipä tullut yllätyksenä...Viimesetkin oireet loppu eilen. Mieluiten olisin ollu testaamatta ettei tarvis sitä tikkua tuijotella ja pyöritellä, mut pakko mikä pakko...No, reilun kahden viikon päästä uuteen koitokseen ja ens kierrossa varmaan jo ottaakin...
  20. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Täälläkin on olo ollut tasasen masentunu...Pelottaa ihan hulluna testata, mutta pakkohan se on. Miten sitä sais itteensä aina loppukierrosta niskasta kiinni eikä pyöris tässä karmeessa itsesäälissä...? Mitään ei huvita tehdä ja olo on ihan voimaton...huoh...Loppukierrosta on lämmötkin aina niin...

Yhteistyössä