Hakutulokset

  1. H

    heipparallaa kaikille :)

    kyllähän meitä on. Mites sulla menee?
  2. H

    hormonihäiriön vika??akne??

    mä oon taas artikuloinu huonosti.En tullu siis vielä raskaaksi mutta jotenki luulen et tulen kyllä varmaan pian uudestaan mutta se mikä mua harmittaa on se että en osaa yhtään uskoa et se jatkuis. Se androgeeni on käsittääkseni joku mieshormoni. Ja jos on akne niin aika varmasti se johtuu siitä...
  3. H

    hormonihäiriön vika??akne??

    aknen voi aiheuttaa esim androgeeni hormoni. Se on se hormoni mikä tarvitaan töihin ku istukan pitäis kiinnittyä. Mä tulin kyllä raskaaksi mutta saa nähä miten se seuraavalla kerralla pysyy sisällä. Surettaa valmiiks. Haluis vaan äkkii tulla raskaaks et näkis miten käy. Jos huonosti niin pääsis...
  4. H

    keskenmeno?

    no voi p...a. Voimia jaksamiseen. Tiedän miten kamalaa se on. Nyt meidän täytyy vaan yrittää uudestaan ja toivoa et seuraava menee loppuun saakka. Täytyy muistaa myös se että moni on voinut saada monta keskenmenoa ennen ku on onnistunu mutta on kuitenki onnistunu. Ja eiks oo tärkeetä tietää nyt...
  5. H

    hormonihäiriön vika??akne??

    voi hel...ti. Eli molemmilla teilläki on ollu km juuri niihin aikoihin ku istukan pitäis kiinnittyä kohtuun. Siihen tosiaan tarvitsee sitä hormonia mikä aiheuttaa aknen jos sitä ei oo sopivaa määrää. Vitsi mä toivon et oon väärässä. Ei auta ku kokeilla uudestaan ja jos ei kuulu tai tulee uusi km...
  6. H

    keskenmeno?

    tsemppiä, toivottavasti väärä hälytys, koita pysyy rauhallisena ja murehtia sit ku tuomio tulee. Ilmoita miten kävi? Pidetään peukkuja! :hug:
  7. H

    onko meitä täällä paljonkin?

    minä myös.rv5+5 ja murhe oli varhaisesta vaiheesta riippumatta tosi kova. En osaa edes kuvitella edellä mainittua mitä luin että joutu synnyttää..voi ei.
  8. H

    hormonihäiriön vika??akne??

    mulla keskenmeno oli rv 5+5 tossa juhannuksen jälkeen. Vuoto kesti 2 päivää ja oli runsasta ilman mitään kipuja.Ultrassa ei näkyny ketään joten tyhjeni ittekseen onneks.Kätilö sanoi et yhdet kuukautiset pitäis olla välissä, mulla menkat loppu eilen joten uutta yritystä vaan.Mä haluun lähettää...
  9. H

    Heti raskaaksi?

    mulla keskenmeno oli rv 5+5. Vuoto kesti 2 päivää ja oli runsasta ilman mitään kipuja.Ultrassa ei näkyny ketään joten tyhjeni ittekseen onneks.Kätilö sanoi et yhdet kuukautiset pitäis olla välissä, mulla menkat loppu eilen joten uutta yritystä vaan.Mä haluun lähettää kaikille saman kokeneille...

Yhteistyössä