Hakutulokset

  1. Maxell

    tyhmiä kyselen

    onko tässä listassa jotain mitä raskaana olevan tulee välttää? C-vitamiini Niasiini E-vitamiini Pantoteenihappo B6-vitamiini B2-vitamiini Riboflaviini B1-vitamiini Tiamiini Foolihappo Biotiini B12-vitamiini helleforsin vitamiinijuomassa on näitä ja tuli mieleeni että onko siinä...
  2. Maxell

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    \ halauksia mmiilialle :hug: toivotaan vielä että se vuoto olis ohimenevää!
  3. Maxell

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    \ täällä ollaan :wave: mulla on menossa jo kp 22 (jos nyt oikein laskin) mutta ovista en oo bongannu missään vaiheessa.. :\| tai sitten se on mennyt ohi ihan vaivihkaa.. :o
  4. Maxell

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    hei pitkästä aikaa täältäkin :) mulla on meneillään kp 20/? ja olen yrittänyt jollakin ihmeen itsesuojeluvaistolla unohtaa koko "vauvantekohomman" hetkeksi. negan testasin viimeksi päivää ennen menkkoja \|O voi että otti päähän :( mutta toivoa en ole vielä menettänyt :)
  5. Maxell

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Täällä myös yksi epätietoinen :wave: lupasin itselleni että testaan seuraavan kerran ensi kuussa mutta ei onnistunutkaan.. menkkoja kun ei kuulu niin pakkohan se oli testiin tarttua ja negaa näytti :(
  6. Maxell

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Mukana ollaan... :whistle: menkkoja ei kuulu edelleenkään eli kierrosta ei hajuakaan.. :ashamed:
  7. Maxell

    G: pidetääkö päiväkodissanne/hoidossa sisätossuja

    Meillä on suositus että tossuja pidettäisiin mutta se ei tosiaan ole pakko ja suurin osa kyllä jättääkin tossut laittamatta. Minä kyllä suosin lapsillani tossuja mm. tuon sukkapyykin takia ja lisäksi siksi että lattiat ovat liukkaat ja talvella erittäin kylmät.
  8. Maxell

    6-vuotiaasta

    Kuulostaapa niin tutulle, niin tutulle. Meillä 6 v on alkanut piirtämää seiniin ja repimään tapettia seinästä mitä ei ikinä ole aiemmin tehnyt tähän mennesä. Hän myös varastaa namia vaikka en mielestäni sitä häneltä erityisemmin kiellä. Kerran kävi niin että hän ottikin konvehdin missä oli...

Yhteistyössä